+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: nieprzyjemny posmak w ustach

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    nieprzyjemny posmak w ustach

    witam
    Chcialam sie doradzic,bo od jakiegoś czasu mam nieprzyjemny posmak w ustach,nie zaleznie od pory dnia,cały czas czuje ten posmak.wyczytalam wlasnie ze moze to byc refluks.bardzo czesto po jedzeniu boli mnie żoładek w tzw.dołku,pod żebrami,doszły tez do tego tak jaby dusznosci,ucisk w garde,Biore leki bo mam przyspieszony rytm serca Metocard 5 mg.biore go juz od 4 lat,proszze mi doradzc co mam robic,bo te dolegliwosci bardzo mi dokuczaja,mialam juz kilka razy robione Ekg,ale wszystko jest ok,dostałam tez od mojej pani doktor Afobam,na nerwy,ale biore go bardzo zadko,Bardzo bede wdzieczna za porade.
    pozdrawiam serdecznie Katarzyna

  2. #2
    hexenmilch jest nieaktywny
    Użytkownik Avatar hexenmilch
    Zarejestrowany
    Jul 2013
    Postów
    608

    Witam,

    Czy ten pismami pojawia sie przy pochyleniu sie? w pozycji leżącej?
    Na dolegliwości żołądkowe prosze stosować IPP np. Nolpaza Control 2 x 20 mg na czczo (30 minut przed planowanym posiłkiem).
    Ponadto prosze unikać alkoholu/nikotyny, kawy, skażonych potraw. Ostatni posiłek przyjmować na 2-3 godziny przed snem. Do snu układać sie by glowa by troche wyzej. Ponadto warto zastanowić sie czy nie odstawic Pani Metocardu - moze on wpływać na sile skurczu dolnego zwieracza przełyku.


    Z poważaniem Hexenmilch
    hexenmilch@gmail.com

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest
    dziekuje za tak szybka odpowiedz.nie zaleznie od pozycji to mi sie zdaza.a co bym mogla brac wzamian Metocardu?

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest
    ten lek IPP mialam przepisany i wziełam kilka tabletek ale nie na czcczo,tylko w ciagu dnia.ale nie wiem czy po tym leku mialam taki jaby ucisk w piersiach.czy jest to mozliwe??

  5. #5
    hexenmilch jest nieaktywny
    Użytkownik Avatar hexenmilch
    Zarejestrowany
    Jul 2013
    Postów
    608

    Jesli IPP zniweluje objawy refluksu to mozna utrzymac Metocardu. Jesli nie - trzeba bedzie włączyć lek prokinetyczny np. cisapryd. Jesli to nie pomoże to wówczas trzeba rozwazyc co jest dla Pani wieksza uciazliwoscia czy szybkie bicie serca czy refluks.
    Takie rozważania warto przeprowadzić w cztery oczy z lekarzem w przychodzi.

    Z poważaniem
    hexenmilch@gmail.com

  6. #6
    Nie zarejestrowany
    Guest
    a co bym mogla brac zamiast Metocardu?? jest jakis bezpieczny odpowiednik?

  7. #7
    hexenmilch jest nieaktywny
    Użytkownik Avatar hexenmilch
    Zarejestrowany
    Jul 2013
    Postów
    608

    Chodzi o grupę leków wywierających określone działanie - beta adrenokortykotropowy - nie/calcium blokery także nie sa wskazane.

    Z powazaniem
    hexenmilch@gmail.com

  8. #8
    hexenmilch jest nieaktywny
    Użytkownik Avatar hexenmilch
    Zarejestrowany
    Jul 2013
    Postów
    608

    Oczywiście: beta adrenolityki (przepraszam słownik sam poprawia)
    hexenmilch@gmail.com

  9. #9
    Nie zarejestrowany
    Guest

    odp

    Ja również mam nieprzyjemny albo powiedziałbym dziwny posmak w ustach z tym że codziennie rano i taka inna gestą sline potem coś zjem i to wszystko mija mam to tylko rana. Tutaj u Pani jest jeszcze bół żoładka to już bym badał coś konkretnie pod żoładek bo jakos on daje o sobie znać. Mnie lekarz zlecił wszelaki badanie krwi, moczu, usg jamy brzusznej, prześwietlnie płuc i nic nie wyszło. Lekarzem nie jestem ale dziwi mnie że właśnie nie zrobiłą Pani sobie minimum USG jamy brzusznej a nawet odrazu gastroskopie bo przecież to typowe badnia jak boli żoładek.

  10. #10
    hexenmilch jest nieaktywny
    Użytkownik Avatar hexenmilch
    Zarejestrowany
    Jul 2013
    Postów
    608

    Niestety, prosze Szanownego Pana w obliczu przedstawianych objawów USG nie jest pierwszym badaniem.
    hexenmilch@gmail.com

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-07-2016, 04:02
  2. Słony posmak w ustach
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-08-2015, 13:06
  3. zly posmak w ustach
    Przez michalcn4 w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-22-2015, 23:00
  4. Posmak w ustach
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum alergologiczne
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 12-21-2012, 19:25
  5. Dziwny posmak w ustach
    Przez Barry w dziale Forum gastrologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-13-2010, 13:01

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246