+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Nie moge sobie dac rady przez niego:((((

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Unhappy Nie moge sobie dac rady przez niego:((((

    Nie potrafie sobie dac rady..Mam 21 lat. bylam z chlopakiem 3 lata ale nie jestem z nim od 2 tygodni..tak mnie olewa..woli kolegow..nie moglam juz wytrzymac i poszlam wczoraj do niego zeby porozmawiac..siedzialam pol dnia i probowalam z nim rozmawiac ale on mowil tylko ze bedzie dobrze..potem odwozil mnie do domu, mialam wziac rzeczy i jechac z nim na chwile do jego babci, po drodze zabralismy jego 2 kolegow bo chcieli zeby ich (damian)-moj byly gdzies podrzucil. no i wzielismy ich a oni..: "hehe wiedzielismy ze sie pogodzicie, od razu tak mowilismy, a czemu wczoraj tak wczesnie z dyskoteki sie zmyles?" zapytali sie Damiana a Damian do nich przy mnie:"nie jestesmy pogodzeni, ona przyszla do mnie, a pojechalem z baletu do domu bo ona byla(chodzilo o mnie), ona byla i nie moglem nikogo wyrwac.." w ogole ktorys z jego kolegow zaczal cos do mnie mowic w tym samochodzie to powiedzialam zeby sie nie odzywal a Damian na mnie naskoczyl i zaczal go bronic..W domu u niego caly czas mowil ze ja wszedzie latam jak glupia, ze on nie chce takiej dziewczyny..a to on codziennie jezdzi, pije gdzies z chlopakami..juz umowil sie z nimi na ostatki na dyskoteke..a ci jego znajomi jak ich widzialam ostatnio na dyskotece to aby pija, pala papierosy i zioło..Damian kiedys tez taki byl..potem przez 3 lata bycia ze mna zmienil sie byl mily, tak bardzo mnie kochal a teraz chyba wraca do tego co bylo kiedys..mowi ze nie bedzie mnie to cos wyrwie..w sobote dowiedzialam sie ze jest na dyskotece to pojechalam..podeszlam do niego chcialam porozmawiac a on wez idz stad, idz do innego..kiedys jakby zobaczyl mnie z innym to by chyba zabil tego kolesia a potem mnie..a teraz ma gdzies..zaczelam tanczyc z innym bo lecialy fajne piosenki a on nic..o co mu chodzi?? zawsze byl taki kochany, byl tak bardzo za mna..wiem ze powinnam dac sobie spokoj ale nie moge jesc i spac przez niego z innymi mi sie nawet gadac nie chce bo kocham jego jestem glupia ale nic na to nie poradze

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    kochana nie zawracaj sobie nim głowy,nie sprawdził się,zawiódł Cię więc postaraj się otworzyć teraz na innych wokół siebie.Czas leczy rany...teraz będzie Ci ciężko ale z upływem czasu coraz łatwiej...źle robisz,że się narzucasz.Po co chodzisz za nim jak daje Ci sygnały,że tego nie chce.Miej klasę i swoją godność...Przecież nic na siłę.Trafisz jeszcze na odpowiedniego faceta a o tym powiesz,że dobrze że się tak stało.Powodzenia życzę.3maj sięola

  3. #3
    pasjonatka jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Oct 2011
    Postów
    57

    Nie zależy mu na Tobie, a na siłę nie ma co próbować. Facet jeśli chce kobiety, to będzie o nią zabiegał, tutaj tego nie widzę.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Proszę o pomoc(rady) w odchudzaniu
    Przez JACtroll w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-26-2016, 20:48
  2. Czy mogę przez to zajść w ciążę?
    Przez olivia_554 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-17-2011, 19:34
  3. czy moge przez to zajsc w ciaze??
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-08-2011, 15:27
  4. Nie mogę sobie poradzić z mamą.
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum psychologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-11-2011, 21:57
  5. co mogę sobie kupić bez recepty na zapach woskowiny
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum laryngologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-11-2011, 21:18

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243