Odpowiedz na ten temat

Post a reply to the thread: Miesiaczka czy ciaza?

Twoja wiadomosc

Kliknij tutaj, aby sie zalogowac

Wpisz wynik sumy liczb 10 i 12

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

Mozesz dodac ikonke do wiadomosci z ponizszej listy

Dodatkowe opcje

  • Will turn www.example.com into [URL]http://www.example.com[/URL].

Mapa tematow (Nowe na poczatku)

  • 03-22-2015, 17:36
    1200

    miesiaczka czy ciąża

    Witam mam takie pytanie dostałam okres 8 marca brzuch bardzo mnie bolał ale myślałam że to normalne ale to nie to, krwawię tylko podczas toalety a na podpasce nic przez cały dzień i trwa to już do tej pory i tylko podczas toalety jest to krwawienie a na dodatek strasznie mnie boli brzuch samym dołem i ból w prawym boku brzucha promieniowanie na tył pleców poradzcie co to może być czy to może być ciża
  • 03-03-2014, 11:39
    Nie zarejestrowany
    Cytat Napisal Karaoke Zobacz post
    Po pierwsze - strasznie chaotycznie napisałaś,
    po drugie - w ciąży nie ma miesiączki a co najwyżej plamienia, które i tak powinno się skonsultować z ginekologiem,
    po trzecie - w ciąży to nie jesteś a dla potwierdzenia możesz przecież wykonać test
    no i po czwarte najważniejsze - skoro już rozpoczęłaś współżycie to pomyśl o zabezpieczeniu, zgłoś się do lekarza i wspólnie dobierzecie odpowiednią formę.
    Wiem za co przepraszam
    W od czwartego dnia mialam brazowe plamienia jak by mial mi sie skonczyc okres lecz dzisiaj 6 dniej a plamie krwia np wczoraj popoludniu myslalam ze juz nic nie mam poszlam do toalety a tak niespodzianka krew lecz jasna jak krew z woda. Dzisiaj tak samo myslalam ze nie mam wstaje a tam znowu ta krew taka sama wiec zaczynam sie martwic dodam ze mialam bole podbrzusza takie klucie z prawek strony znazalo sie z lewej rowniez . Czytalam duzo wiec mi sie wydaje ze to ciaza?
  • 03-02-2014, 23:41
    Karaoke
    Po pierwsze - strasznie chaotycznie napisałaś,
    po drugie - w ciąży nie ma miesiączki a co najwyżej plamienia, które i tak powinno się skonsultować z ginekologiem,
    po trzecie - w ciąży to nie jesteś a dla potwierdzenia możesz przecież wykonać test
    no i po czwarte najważniejsze - skoro już rozpoczęłaś współżycie to pomyśl o zabezpieczeniu, zgłoś się do lekarza i wspólnie dobierzecie odpowiednią formę.
  • 03-02-2014, 15:29
    Nie zajerestrowany

    Miesiaczka czy ciaza?

    Mam bardzo wazne dla mnie pytanie i mam nadzieje, że ktos mi pomoze. Wiec zaczne od tego ze od niedawna zaczelam wspolzyc i sie tak zlozylo ze zrobilismy to bez zabespieczenia lecz nie doszedl we mnie bo sama widzialam i przekomuje mnie ze nie zrobil tego. Zaczel czytac bardzo duzo o tym w internecie, mialam duzy stres i nie jadlam przez to i bralam tabletki a dokladnie zelazo przez kilka dni. Okazalo sie ze dostalam miesiaczke przed planowana data i byla rozna przed pierwszy dzien byla ciemna krew i obfity wmiare, drugi dzien bylo juz mnie i jasna czerwona krew czulam ze lecialo ze mnie, trzeci dzien bylam w ruchu to jak poszlam do toalety byla ciemna krew i cala podpaska byla zaplamiona, czwarty dzien juz byl koncowka lecialo ale tylko plamienie juz. Przewaznie mam obfite miesiaczki i dlugie 5-6 dni. Dodam ze piersi mnie bolaly przed miesiaczka a jak dostalam przestaly mnie bolec.
    Dodam ze w drugim dniu bolalo mnie straszne dolne podbrzusze tak strasznie i w trzecim dniu przez pol dnia nie lecialo tak duzo jednym slowem mniej obfity okres tak byl. Jak zaczol sie ruch to w tedy lecialo dzisiaj 5 dzien zaczelo leciec dopiero w polowie dnia lecz takie plamienie krwia 4 dniu tylko tak na koncowke lecialo mialam brazowe myslalam ze to koncowka lecz w 5 dniu sie przestraszylam ze tak sie stalo .
    Czy to normalna miesiaczka czy to moze ciaza? Poniewaz czytalam duzo ze kobiety mialy okres podczas ciazy a nie wiem czy przez to mowia plamienie takie ze troche jest na podpasce czy moze taki okres?
    Goraco pozdrawiam

Uprawnienia

  • Mozesz zakladac nowe tematy
  • Mozesz pisac wiadomosci
  • Nie mozesz dodawac zalacznikow
  • Nie mozesz edytowac swoich postow
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249