Odpowiedz na ten temat

Post a reply to the thread: plamienie w dniu spodziewanego krwawienia z odst. a tabletki antykoncepcyjne

Twoja wiadomosc

Kliknij tutaj, aby sie zalogowac

Wpisz wynik sumy liczb 10 i 12

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

Mozesz dodac ikonke do wiadomosci z ponizszej listy

Dodatkowe opcje

  • Will turn www.example.com into [URL]http://www.example.com[/URL].

Mapa tematow (Nowe na poczatku)

  • 04-18-2014, 07:49
    marysiak

    plamienie w dniu spodziewanego krwawienia z odst. a tabletki antykoncepcyjne

    Witam, mam 19 lat i mój problem polega na tym, że od prawie 2 lat ( lipiec 2012) przyjmuję tabletki antykoncepcyjne. Od początku nie miałam zbyt wielkich skutków ubocznych- na początku lekkie wahania nastroju oraz przez cały czas większe zatrzymywanie wody niż zazwyczaj, wzrost piersi z miseczki b do c ale to nie jest mój problem.. Od niedawna (miesiąc) nie czuję się pewnie... Stosuję tabletki, których na blistrze jest 21 i robię prawidłowo przerwy. Nigdy nie zapomniałam o tabletce- 2 razy wzięłam 1 godzinę później/wcześniej ale w poprzednich cyklach i z krwawieniem zawsze było wszystko w porządku.. Wczoraj w dniu spodziewanego krwawienia z odstawienia ( mam prawie co do godziny) pojawiła się tylko plamka brązowego śluzu, troszeczkę krwi.. Naprawdę pierwsze dwa-trzy dni są u mnie zawsze obfitsze od pozostałych i takie plamienie jak wczoraj i dzisiaj występują w 2 ostatnie dni krwawienia... dlatego bardzo mnie to zaniepokoiło... Więcej krwi- dosyć jasnej z kilkoma skrzepami zauważyłam na papierze, ale to na pewno nie było cale krwawienie jak zwykle... Bardzo pilnuję się, aby brać prawidłowo tabletki, jednak kocham się z chłopakiem prawie codziennie i prawie każdy wytrysk jest do środka... Skoro dobrze biorę tabletki, nie nadużywam alkoholu (ok 1 piwa w miesiącu), w ogóle nie palę papierosów, nie miałam biegunki ani wymiotów, to czy mam się czego obawiać? Dodam, ze jestem przed maturą i jest trochę stresu, dodatkowo cały miesiąc jakoś nie czułam się pewnie, bo w nocy zaraz po poprzednim krwawieniu czasem było mi niedobrze ( ale zaczęłam jeść w późniejszych godzinach i było ok , bo jadłam o 18 a szłam spać ok północy, wiec myślę, że to dlatego..) Test będę mogła wykonać dopiero po świętach, a nie chcę spędzić ich na obawianiu się...
    Proszę o pomoc i wyrozumiałość. Pozdrawiam

Uprawnienia

  • Mozesz zakladac nowe tematy
  • Mozesz pisac wiadomosci
  • Nie mozesz dodawac zalacznikow
  • Nie mozesz edytowac swoich postow
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249