Odpowiedz na ten temat

Post a reply to the thread: Nietypowe uciski w głowie od 3 tygodni.

Twoja wiadomosc

Kliknij tutaj, aby sie zalogowac

Wpisz wynik sumy liczb 10 i 12

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

Mozesz dodac ikonke do wiadomosci z ponizszej listy

Dodatkowe opcje

  • Will turn www.example.com into [URL]http://www.example.com[/URL].

Mapa tematow (Nowe na poczatku)

  • 04-03-2014, 15:11
    zanus

    Nietypowe uciski w głowie od 3 tygodni.

    Witam. Od 3 tygodni dzieją się dziwne rzeczy w mojej głowie, które dotąd nigdy nie miałam. Zacznę od tego, że już od dawna zawsze miałam problemy z wysokim pulsem, który przekracza 100/min. Niedawno stwierdzono u mnie na wizycie lekarskiej arytmie - mój lekarz podejrzewa, że silne uciski i różne objawy związane z moją głową są od serca. Przepisał mi leki o nazwie "Bibloc", po którym objawy wogóle nie ustąpiły.
    Objawy polegają na tym, że codziennie czuję szybkie pulsowanie w głowie (najczęściej z tyłu, na czubku głowy oraz przy skroniach). Puls w głowie czuję w bardzo wyrazisty sposób. Do tego łapią mnie nagłe uciski, zaczynam niewyraźnie widzieć, czasem mi się zakręci w głowie. Przy tych stanach nie mogę wykonywać gwałtownych ruchów, jeść, dźwigać - bo wtedy zaciśnięcia w głowie się nasilają i wydają się dla mnie bardziej niebezpieczne. Do tego dochodzi bardzo kujący, czasem "przeszywający" ból w skroniach. Odczuwam często z tyłu głowy tak jakby "miażdżenia". Jak się kładę wieczorem do łóżka, to często słyszę ciągnący się pisk w uszach i szumy. Dodam jeszcze, że niepokoi mnie takie jakby "pstrykanie" w głowie (czasem ze strachu obawiam się, że mogła mi pęknąć jakaś żyłka). Odczuwam takie "podbijanie" żył. Bardzo boję się wylewu i mam nadzieję, że to mi nie grozi...
    Dzieję się tak codziennie, objawy się nasilają i wyglądają coraz bardziej poważnie. Cały czas żyje w stresie, żeby nagle mi nic się nie stało. Bardzo proszę o pomoc - co to może być? czy mam się czym martwić? I co mam dalej robić?
    Na sam koniec dodam, że od 4 lat biorę lek psychotropowy "Abilify" i nigdy po nim nie było takich objawów, zawsze mi pomagał. A gdy ten lek odstawiłam chcąc zobaczyć czy te zaciski w głowie miną, to nie pomogło i podejrzewam, że one nie są skutkiem ubocznym źle dobranego leku od psychiatry. Brałam nawet leki na uspokojenie, które znikomo pomogły. Palę papierosy od 4 lat. Nie mogę sobie pozwolić nawet na odrobinę alkoholu, bo wtedy uciski są niesamowicie potężne. Nigdzie prawie się z domu nie ruszam, bo nie jestem w stanie. Nie wiem co się ze mną dzieje... Będę wdzięczna za jakąkolwiek pomoc!

Uprawnienia

  • Mozesz zakladac nowe tematy
  • Mozesz pisac wiadomosci
  • Nie mozesz dodawac zalacznikow
  • Nie mozesz edytowac swoich postow
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249