Odpowiedz na ten temat

Post a reply to the thread: Czy mam duży problem z nadwagą?

Twoja wiadomosc

Kliknij tutaj, aby sie zalogowac

Wpisz wynik sumy liczb 10 i 12

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

Mozesz dodac ikonke do wiadomosci z ponizszej listy

Dodatkowe opcje

  • Will turn www.example.com into [URL]http://www.example.com[/URL].

Mapa tematow (Nowe na poczatku)

  • 05-28-2014, 17:25
    malabeatka
    Sądzę, że porady Marchelli są bardzo adekwatne. Nie można powiedzieć, żebyś była gruba ale możesz zadbać o siebie i nie wyrzekając się niczego - warto postawić na zdrowe wersje ulubionych posiłków i sporty, które wydadzą Ci się ciekawe.
  • 05-15-2014, 08:46
    Marchella
    No i oczywiście nie przejmuj się bratem. Każde rodzeństwo sobie dokucza, a on akurat trafia w Twój czuły punkt. Nie jesteś gruba, ale należałoby zrzucić troszkę tłuszczyku, ponieważ nie należysz do najwyższych kobiet. Jednak najważniejsze jest zdrowie, jesteś bardzo młodą kobietą, teraz jest Twój czas na wyglądanie pięknie, młodo i zgrabnie, natomiast nadmiernymi kilogramami powinnaś zacząć się martwić znacznie później Polecam Ci aerobik, basen i siłownię. Jedzenie do 1500 kalorii, picie 2 l wody. Myślę, że spokojnie w ciągu 2-3 miesięcy będziesz szczuplutka
  • 05-06-2014, 14:00
    pukpuk24h
    Ja z innej strony. Jeżeli czujesz, że odpychasz rówieśników to na pewno nie przez kilogramy. Samoocena jest najważniejsza. Pamiętaj, że jak widzisz siebie tak widzą Cie inni. Warto zainwestować czas i chęci w wysiłek fizyczny ponieważ ten wydziela endorfiny zwanymi hormonami szczęścia a one poprawiają samopoczucie.
  • 04-08-2014, 11:24
    soniaa
    Właśnie, ruch przede wszystkim! Wystarczy 30 minut dziennie jakiejkolwiek aktywności fizycznej, a już po miesiącu poprawią się kontury figury
  • 02-24-2014, 10:44
    Pozyteczna1
    Może spróbuj znaleźć sobie hobby w postaci np. jazdy na rolkach, na rowerze, pływaj, albo zapisz się na aerobik - innymi słowy ruszaj się! Idzie wiosna, idź na zakupy kup sobie ładną sukienkę, a na pewno poczujesz się pewniej. Zadbaj o siebie po prostu
  • 02-21-2014, 15:29
    anadora_123
    Dodałabym jeszcze, żebyś spożywała stałą liczbę posiłków dziennie (ja jem 5) o stałych porach. Wiem, że to trudne i nie zawsze jest taka możliwość. Przeczytałam też kiedyś, że osoby z cukrzycą o niskiej aktywności fizycznej powinny dostarczać 1500-1800 kcal/dobę. Ogranicz tłuste potrawy, mięsa, tłuste sery, wędliny i podroby. Jedz także dużo warzyw, szczególnie takich ubogich w węglowodany: szparagi, kalafior, sałata, pomidory. Owoce też wybieraj ze zmiejszona ilością cukru. Stosuj: gotowanie w wodzie, na parze, pieczenie i duszeni. Nie smaż potraw.
  • 02-18-2014, 12:25
    Hubert Prabucki
    Życzę samych sukcesów dietetycznych, zdrowotnych i osobistych. Trzymam kciuki
  • 02-18-2014, 12:11
    Nie zarejestrowany
    Dziękuję za radę. Wydaje mi się, że nie będzie to takie trudne, jak myślałam na początku. Mam nadzieje, że po wprowadzeniu do swojej diety produktów o niskim IG moja figura, samopoczucie jak i cukry będą o wiele lepsze.
    Jeszcze raz dziękuję
  • 02-18-2014, 10:09
    Hubert Prabucki

    niski indeks glikemiczny

    Kluczem do sukcesu z reguły nie jest ścisłe liczenie kalorii. Jest to sposób skuteczny ale wymagający żelaznej dyscypliny, silnej woli i świetnego zorganizowania. Polecam na początek spróbować zadbać o jakość spożywania kalorii. W wielu przypadkach by zgubić kilka kilogramów wystarczy dieta oparta na niskim indeksie glikemicznym. W praktyce wygląda to następująco. Wszystkie produkty o wysokim indeksie ( biały chleb, cukier, słodycze, makaron, biały ryż, jogurty słodzone, kolorowe napoje, produkty z mąki pszennej czyli pierogi, pyzy, gotowe krokiety itp) zamieniamy na produkty o niskim indeksie glikemicznym ( ciemny, razowy chleb, brązowy ryż, pełnoziarnisty makaron, kasza gryczana, warzywa, soki warzywne (niesłodzone) itp.
    Do tego duuuuża ilość niegazowanej wody mineralnej koniecznie niskosodowej! ogólnie ograniczyć spożycie soli a także produktów smażonych.

    Myślę, że te zmiany nie będą kosztowały zbyt wiele wysiłku a już po kilku tygodniach mogą przynieść całkiem dobre efekty

    życzę powodzenia i zachęcam do kontaktu
  • 02-17-2014, 19:35
    Nie zarejestrowany
    Dziękuję za poradę i słowa otuchy. Rzeczywiście 4-5 kg to nie jest tak wiele. Tylko nie jestem pewna ile kalorii powinnam spożywać dziennie, przy bardzo małej aktywności fizycznej, abym swoje zbędne kilogramy gubiła zdrowo i z rozsądkiem.
  • 02-17-2014, 11:47
    Jacek Freigang
    Wskaźnik BMI mówi, iż twój wynik to 24, a więc górna granica NORMY. W związku z tym na pewno nie można powiedzieć, abyś była gruba. Dlatego zachowaj spokój, bo nie jest źle Zwróć jednak uwagę, iż jest to górna granica normy, aby osiągnąć idealne proporcje wskaźnika, proponowałbym "zgubić" 4-5 kilogramów. Wtedy wskaźnik osiągnie wynik około 22. Dlatego nie masz powodów do niepokoju, 4 kilogramy jesteś w stanie spokojnie zgubić w miesiąc, jeśli tylko przytrzymasz dietę i nie zapomnisz o dawce aktywności fizycznej. Powodzenia!!!
  • 02-13-2014, 15:40
    Nie zarejestrowany

    Czy mam duży problem z nadwagą?

    Witam. Proszę o pomoc. Mam rocznikowo 18 lat. Mój wzrost to 164 cm, ważę 65 kg, noszę rozmiar 38-40. Wydaje mi się, że jestem gruba. Mój brat mi to ciągle powtarza, nie mogę znaleźć chłopaka, przyjaciół, a wydaje mi się, że jestem miła, więc chyba to musi być wina mojej figury. Jestem chora na przewlekłą chorobę (cukrzycę t1). Czy jestem bardzo gruba? Czy muszę się odchudzić?
    Z tym ostatnim mam niestety problem - nie mogę się zmotywować. Może odpowiedź pod tym postem, coś mi pomoże.
    Z góry dziękuję za pomoc.

Uprawnienia

  • Mozesz zakladac nowe tematy
  • Mozesz pisac wiadomosci
  • Nie mozesz dodawac zalacznikow
  • Nie mozesz edytowac swoich postow
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246