Odpowiedz na ten temat

Post a reply to the thread: czarny nalot na języku

Twoja wiadomosc

Kliknij tutaj, aby sie zalogowac

Wpisz wynik sumy liczb 10 i 12

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

Mozesz dodac ikonke do wiadomosci z ponizszej listy

Dodatkowe opcje

  • Will turn www.example.com into [URL]http://www.example.com[/URL].

Mapa tematow (Nowe na poczatku)

  • 12-17-2012, 11:25
    eRzecznik_Polpharma
    Witam,
    Przyczyna powstawania czarnego nalotu na języku (język czarny, lingua nigra) nie jest do końca wyjaśniona. U niektórych osób jest wywołana drażnieniem miejscowym, np. paleniem tytoniu lub antybiotykami. Jako leczenie zaleca się szczotkowanie języka miękką szczoteczką do zębów kilka razy dziennie i płukanie jamy ustnej płynami odkażającymi do ust. Zmiany te nie powodują dolegliwości ogólnych takich jak ból karku, głowy i łopatek. Można przypuszczać, że dolegliwości mogą być spowodowane zaburzeniami gastrycznymi, które powinny ustąpić w czasie terapii.
    Pozdrawiam, eRzecznik Polpharma
    ----------
    eRzecznik Polphama to Ekspert, który odpowie na Twoje pytania dotyczące problemów grzybiczych i udzieli Ci profesjonalnej porady. Jeżeli masz więcej pytań do Eksperta zapraszamy na stronę: leczpaznokcie.pl
  • 12-03-2012, 21:27
    Nie zarejestrowany

    czarny nalot na języku

    Witam mam duzy problem od 6 miesiecy mój mąz ma problemy z jamą ustną.najpierw zaczeło sie od palenia w przełyku i nalot żółty na języku,ból pieczenie karku i tyłu głowy a takze łopatek.poszlismy do lekarza a lekarz skierował nas na gastroskopie do szpitala ,tam zrobili meżowi gastroskopie i sie okazało ze ma reflux ,dostał leki ale te leki mu nie pomagały ,znowu znależliśmy sie u lekarza ogolnego ,juz z żółtym nalotem na jezyku ,lekarz zrobił mu badania krwi ,co okazały się dobre,rece opadają a on dalej sie męczy jest tym juz naprawde zmeczony.dostał antybiotyk i nystatyne,i nic nie pomogło.teraz od tygodnia ma czarny nalot na jezyku i dalej go piecze i dalej ma ból karku ,nastepne zrobili mu badania ktore sa tez dobre,juz naprawde mamy dosyc,i nastepny antybioty .lekarz ogólny powiedział ze ma brac 2 tygodnie ten antybiotyk i za 3tyg ma przyjsc do niego ,jezeli nie pomoze to go skieruje do specjalisty[dopiero].prosze o pomoc czy to jest wyleczalne ,czy to jest grozne,i co to naprawde jest za choroba.ja czytam ciagle w internecie i niewiem czy to nie jesst czasem bakteria candida całego organizmu juz ? prosze o szybką pomoc.dziekuje i pozdrawiam

Uprawnienia

  • Mozesz zakladac nowe tematy
  • Mozesz pisac wiadomosci
  • Nie mozesz dodawac zalacznikow
  • Nie mozesz edytowac swoich postow
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249