+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Movalis

  1. #1
    Mojito
    Guest

    Movalis

    Mam pytanie jak długo można zażywać Movalis? i czy nie wiąże się on z jakimiś skutkami ubocznymi przy dłuższym stosowaniu? Biorę już 2 miesiące, mam strasznie wysuszone gradło, obawiam się też o żoładek (biorę osłonowo Goprazol)

  2. #2
    nnn123 jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2015
    Skad
    Kraków
    Postów
    1,201

    pl.wikipedia.org/wiki/Meloksykam

    Suche gardło może być od miliarda różnych rzeczy. Nie chodziło czasem o jamę ustną?

    A o żołądek to nie wiem po co się martwić jak nie ma od niego objawów.

  3. #3
    Mojito
    Guest
    Dziekuje za odpowiedz, acz chetnie przeczytałabym o kogoś osobistych doświadczeniach w tym temacie.
    Interent mam mniej wiecej przejrzany w tej kwestii, ulotkę też przeczytaną

    Rzeczywiście powodem suchego gardła może być milion powodów - tylko pytanie czemu ten milion powodów wystąpił akurat w tym czasie?
    O żołądek nie zamartwiam się jakoś szczególnie żeby nie móc spać po nocach, ale wiadomo, że leki na niego dobrze nie wpływają. To tak jakbyś palacza zachęcał do palenia, bo przecież nie ma jeszcze objawów.

  4. #4
    nnn123 jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2015
    Skad
    Kraków
    Postów
    1,201

    Zamiast się zastanawiać to iść do gastroenterologa, zrobić gastroskopię i sprawdzić ślinianki.

    Według wiki, wiąże się to w 99% z białkami. Jedyna metoda, żeby się upewnić: rzucić i poczekać jakiś miesiąc...

    BTW. "piasek"/pieczenie w oczach?

  5. #5
    Mojito
    Guest
    owszem, problemy z oczami też wystąpily - w tej chwili na szczęście jest lepiej (stosuję krople nawilżające)

  6. #6
    Mojito
    Guest
    A co z białkami się dzieje? I dlaczego?

  7. #7
    nnn123 jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2015
    Skad
    Kraków
    Postów
    1,201

    Pytanie z którymi najbardziej. Jak nerki, wątroba i jelita pracują w miarę prawidłowo to teoretycznie nie powinno być powodów do obaw.

    Suchość w "pysku" i w "gałach" to zespół sjögrena - jedyne leczenie jakie jest możliwe to: krople naw. do oczu (sztuczne łzy) i sztuczna ślina. Leczenie przyczynowe nie istnieje.

    Dla pewności można zrobić biopsję ślinianek - ale to tylko za skierowaniem. Ew. badania na przeciwciała, ale one mają niezbyt wysoką swoistość.

+ Odpowiedz na ten temat

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244