+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Mój plan na zrzucenie kilogramów - czy wykonuję to dobrze?

  1. #1
    SzymonChałupka
    Guest

    Mój plan na zrzucenie kilogramów - czy wykonuję to dobrze?

    Witam. Potrzebuję konsultacji odnośnie całego mojego procesu zrzucania wagi. Nie wiem czy wykonuję to dobrze i czy ma to sens. Generalnie, zrzuciłem już 15 kilogramów w poprzednim roku, brak żadnych efektów yoyo czy podobnych. Teraz mam plan zrzucić dalej. Ważę obecnie 86-85kg, wzrost 175cm.

    Jestem po pierwszym tygodniu ćwiczeń i założeń. Ograniczyłem kalorie do około 2400 maksymalnie w ciągu dnia. Skupiam się by zjeść więcej białek, delikatnie ograniczyć węglowodany. W poniedziałki, środy, piątki - biegam. Rozciągam się około 5 minut, przebiegam rozgrzewkę około 2,5km a następnie kończę trening 5 sprintami w jak najszybszym czasie na 80 metrów z odstępami około minuty - półtora. Przed treningami zjadam normalny obiad, biegam wieczorami. Po treningu nie zjadam żadnego posiłku, serwuję sobie napój z cytryny, soli i wody jako małą regeneracje. W czwartki uprawiam również około półtora godziny hokej'a na lodzie , generalnie ogromny wysiłek. Postępuje tak samo z posiłkiem w ten dzień, tak jak w dni gdy biegam. W dni wolne od ćwiczeń, nie zjadam posiłków po godzinie 19.

    Czy jest to dobra droga do celu, czy trzeba coś zmieniać?

  2. #2
    Jacek Freigang jest nieaktywny
    Specjalista Avatar Jacek Freigang
    Zarejestrowany
    Sep 2013
    Postów
    26

    Cześć. A jak wygląda Twoja masa mięśniowa od momentu, gdy zacząłeś biegać? Bo trochę brakuje mi w tym planie posiłku po treningu. Wg wielu ćwiczących na siłowni (w tym mnie), śniadanie i posiłek po treningu to najważniejsze posiłki w ciągu dnia. Stąd też zamiast wody z cytryną, dobrze by było, gdybyś zjadł po treningu jakąś porcję węglowodanów, które nie tylko odbudują glikogen (dzięki któremu następnego dnia będziesz miał więcej siły na treningi), ale również ochronią białko ustrojowe. W takim posiłku powinno się również znaleźć białko, w postaci kurczaka czy indyka. Ono sprawi, że zaczniesz też budować mięśnie. Stąd też, kurczak z makaronem, ryż z kurczakiem, czy jakakolwiek sałatka makaronowa z mięsem drobiowym, plus porcja warzyw (która dostarczy witamin i przeciwutleniaczy) powinny być przez Ciebie zjedzone. Ostatni posiłek staraj się jeść najpóźniej na 2-3 godziny przed snem. Nie bój się tego, że zjesz posiłek o 20 czy 21, jeśli idziesz spać o 23-24, nie przytyjesz. Spróbuj tylko zmniejszyć nieco porcje wcześniejszych posiłków, a te zaoszczędzone kalorie dołóż właśnie do tego ostatniego posiłku.
    Co do samego treningu, dobrze by też było, gdybyś na zakończenie tych biegów sprinterskich, dodał choć z 15-20 minut truchtu, takiego samego jak na początku treningu. Dzięki temu uspokoisz nieco tętno, i jednocześnie spalisz więcej tłuszczu.
    Pozdrawiam

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. czy wymioty u dziecka przy kaszlu to dobrze?
    Przez edyta2004 w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-14-2013, 20:49
  2. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-05-2013, 15:12
  3. Czy dieta dobrze dobrana?
    Przez ewunia2609 w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-08-2013, 19:13
  4. czy zabieg odklejenia stulejki wykonuję się pod narkozą
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum pediatryczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-31-2012, 19:54
  5. czy wszytsko jest dobrze ?
    Przez jagodaino w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-10-2011, 14:39

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242