+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Mam troszkę skomplikowaną sytuację proszę o pomoc .!

  1. #1
    Kaziu jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jul 2012
    Postów
    3

    Mam troszkę skomplikowaną sytuację proszę o pomoc .!

    Więdz najpierw o mnie : mam 16 lat 178 wzrostu i waże 72kg. I przez okres wakacji chciałem sobie wyrobić kaloryfer tylko mi fałdki na brzuszku na to zbytnio nie pozwalają.. ;/ Chciałem od was się dowiedzieć do jakiej wagi mam schudnąć żeby mieć fajny kaloryfer ja myślałem żeby do 65kg , nie wiem jak wy . Prosił bym o pomoc w sensie co mam jeść bo w tym jestem zielony . Bo chce wyrobić kaloryfer a to troszkę białka trzeba jeść i chce schudnąć to bym musiał nie wiem co jeść . Jak byście mogli to oceńcie do jakiej wagi powinienem schudnąć i co mam jeść podczas diety na śniadanie obiad i kolację i między posiłkami.
    Ostatnio edytowane przez Kaziu ; 07-05-2012 o 17:53

  2. #2
    DzieweczkaZLaseczka jest nieaktywny
    Nowy użytkownik Avatar DzieweczkaZLaseczka
    Zarejestrowany
    Jun 2012
    Postów
    21

    A jak teraz wyglądają Twoje posiłki? Napisz, będzie łatwiej coś zmienić. Nie sugeruj się samą wagą, ale ogólnym wyglądem ciała. Jeśli masz tłuszczyk tu i tam, to dla chłopaka w twoim wieku dobre będzie bieganie, piłka nożna/koszykówka - to na ogólne spalanie.

  3. #3
    Kaziu jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jul 2012
    Postów
    3

    Hmm moje posiłki wydaję mi się że było by wszystko do zmienienia xd . ok. godziny 10/11 ( teraz w wakacje ) śniadanie zazwyczaj 2 kromki chleba lub 2 bułki z żółtym serem , godz. 15/16 obiad zazwyczaj ziemniaki , jakaś sałatka i jakieś mięso schabowy , mielony itp.. . kolacja godz. 18/19 2 kromki chleba z serem i szynką. Jak mi się chce to rano 2 godzinki po śniadaniu robię serie brzuszków i a6w , przed obiadem CODZIENNIE jestem na boisku i gram w nogę , biegam . Ogólnie w okresie szkoły gram w klubie piłkarskim ( teraz się sezon skończył ) i jakoś o 21 , 22 robię serię brzuszków i a6w.

  4. #4
    logga jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2012
    Postów
    67

    Zastąp czerwone mięso białym - jest bogate w białko, chudsze i zdrowsze. Tłuszcze dostarczaj w postaci tłuszczów roślinnych (np. 2 łyżki oleju rzepakowego do sałatki - taka ilość pokryje dzienne zapotrzebowanie w omega-3).

  5. #5
    Kaziu jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jul 2012
    Postów
    3

    Okej tak zrobię . Opiszę mi ktoś jeszcze co najlepiej spożywać w ciągu dnia na sniadanie obiad kolacje itp.. ??

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. prosze o pomoc
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-15-2012, 22:38
  2. Krwotok podpajęczynówkowy - skomplikowana sprawa
    Przez Qwe_ w dziale Forum neurologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-19-2011, 15:30
  3. Skomplikowana sprawa z guzkami
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum laryngologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-31-2011, 21:17
  4. Proszę o pomoc.
    Przez Teresa w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-12-2011, 15:36

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247