+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 22 z 22

Temat: mały penis

  1. #1
    krystecki
    Guest

    mały penis

    witam mam takie pytanie mam kompleks ze moj wacek jest maly i mam zamiar zazywac tabletki o nazwie xtrasize czy one sa skuteczne nie chodzi mi o niewiadomo jakie powiekszenie ale z 4 cm by sie prydalo chyba ze jest inna jakas skuteczna opcja to slucham porady

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    a ile masz lat i ile cm obecnie ?

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Xtrasize podobno jest skuteczny, ale podobnie jak inne środki skutki widać dopiero podczas erekcji-penis jest twardszy i bardziej nabrzmiały. Z tego co wiem, nie da się na stałe powiększyć penisa, po jakimś czasie po odstawieniu tych tabletek wszystko wróci do poprzedniej postaci, ale spoko - ja też mam małego W końcu liczny się technika i finezja, a nie rozmiar, prawda?

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Cytat Napisal Nie zarejestrowany Zobacz post
    a ile masz lat i ile cm obecnie ?
    mam 29 lat a rozmiar to masakra moze kogos to rozbawi ale 10 cm dlugosci i 7cm grubosci oczywiscie w zwodzie a niektorzy kurna maja takie w zwisie zalamka poprostu wchodzi mi to na psychike przez to mam slabszy kontakt z kobietami i chociaz 4 cm by sie prydaly nie mowie o zeby miec 18-20 ale te cholerne 14 dlugosci i z 10 szerokosci. a najgorsze ze coraz bardziej uswiadamiam sobie ze moja partnerka nie jest zadowolona

  5. #5
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Cytat Napisal Nie zarejestrowany Zobacz post
    Xtrasize podobno jest skuteczny, ale podobnie jak inne środki skutki widać dopiero podczas erekcji-penis jest twardszy i bardziej nabrzmiały. Z tego co wiem, nie da się na stałe powiększyć penisa, po jakimś czasie po odstawieniu tych tabletek wszystko wróci do poprzedniej postaci, ale spoko - ja też mam małego W końcu liczny się technika i finezja, a nie rozmiar, prawda?

    wiesz moze i tez racja ale cos trzeba miec w spodniach by byla ta technika i finezja

  6. #6
    Nie zarejestrowany
    Guest
    napisałeś o partnerce, to bardzo ważna sprawa żebyś nie nie dał odczuć po sobie, że to dla Ciebie problem,
    bo wtedy będzie to i problem dla niej, tzn. zachowuj sie tak jakby wszyscy mieli 8cm a Ty 10 a zobaczysz że będzie bardziej zadowolona
    a z farmakologią możesz coś popróbować, kilka cm pewnie poprawi Ci dodatkowo samopoczucie

  7. #7
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Cytat Napisal Nie zarejestrowany Zobacz post
    napisałeś o partnerce, to bardzo ważna sprawa żebyś nie nie dał odczuć po sobie, że to dla Ciebie problem,
    bo wtedy będzie to i problem dla niej, tzn. zachowuj sie tak jakby wszyscy mieli 8cm a Ty 10 a zobaczysz że będzie bardziej zadowolona
    a z farmakologią możesz coś popróbować, kilka cm pewnie poprawi Ci dodatkowo samopoczucie
    mowisz z farmakologia ale co dokladnie mozna brac mysl otych tabletkach xtrasize tylko nie wiem czy niewywalony pieniadz. i takmasz racje pare centymetrow wiecej napewno by mnie podnioslo na duchu dlatego nie pisze o niewiadomo jakim powiekszeniu ale te 3-4 cm bylo by juz ok dla niektorych to nic dlamnie sporo

  8. #8
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Nie licz na parę centymetrów, góra jeden

  9. #9
    krisulo jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2014
    Postów
    3

    Cytat Napisal Nie zarejestrowany Zobacz post
    Nie licz na parę centymetrów, góra jeden
    ale co jeden cm po wzieciu 3 opakowan to mizernie szkoda kasy chyba to co mam robic w takim razie zyjemy w 21 wieku i nie wierze ze nie ma jakiegos dobrego rozwiazania

  10. #10
    krisulo jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2014
    Postów
    3

    jakas masakra poprostu ludzie maja kompleksy a inni sie ciesza z tego z czyjegos nieszczescia i na tym jeszcze zarabiaja

  11. #11
    Nie zarejestrowany
    Guest
    no tak zarabiać teraz wszycy próbóją na wszystkim, a śmiać tutaj na pewno się z Ciebie nikt nie będzie,
    ale tak jak napisał poprzednik, możesz spróbować Xtrasize lub Penilarge bo to ten sam skład, ale to może pomóc o jakieś 1-2cm max, niestety, ale to już zawsze coś

  12. #12
    krisulo jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2014
    Postów
    3

    poqiwm tak penilarge bralem 3 opakowania i nie przybylo ani milimetra wiec nie wiem czy to xtrasize nie jest to samo gowienko najlepiej jak by sie ktos wypowiedzil i kto to bral

  13. #13
    Jacek33 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2014
    Postów
    2

    Witam.
    Kilka słów na temat powiększania i realnych wyników.
    Penisa można powiększyć skutecznie i w największym stopniu wyłącznie operacyjnie. Jest to ryzykowne z uwagi na powikłania (ok. 20% przypadków impotencji) i z uwagi na niestabilność narządu po operacji - lekarze decydują się na to wyłącznie w przypadku wad niedorozwojowych prącia. Oczywiście można to wykonać w wielu klinikach na własne życzenie. Po operacji należy przez kilka miesięcy nosić obciążniki (specjalne "ciężkie" bandaże ponieważ efekt pooperacyjny ma tendencje do zanikania. Uzyskane powiększenie to maximum ok. 2.5 cm.
    Inne metody tzw. ćwiczenia, pompki i rozciągacze (np andropenis) działają ale w mniejszym zakresie. Stosuję andropenisa od roku po około 4 godzin. Nie da się tego nosić dłużej po prostu jest to nierealne ponieważ mój narząd tego nie wytrzymuje (pieczenie nie do wytrzymania) Efekt? wydłużenie z 15,5 do 17cm czyli 1,5 cm. Od miesiąca brak dalszych efektów. Należy zdać sobie sprawę że podobnie jak pomki próżniowe wydłużenie następuje WYŁĄCZNIE poprzez wyciągnięcie części peni znajdującego się pod skórą. Jest go tam ok 3 cm ale do konca wyciągnąć się nie da . Wiązadła również rozciągają się do pewnego stopnia.
    Największym kłamstwem i brednią zawieraną w wielu opisach takich urządzeń jest teoria o wyciąganiu i (sic) pogrubianiu penisa poprzez modyfikację ciał jamistych. Koledzy to BZDURA DO KWADRATU. Ciała jamiste są zupełnie niepodatne na takie zabiegi i generalnie po przekroczeniu ok. 19 roku życia penis po prostu już nie urośnie (z wyjątkiem tego co napisałem wcześniej-powiększenie jako efekt wyciągnięcia części podskórnej). Ciała jamiste można porównać do mikro-piłek futbolowych czyli pęcherzy z krwią (tak naprawę przypominają raczej piłkę do ruggby) otoczonych skórą. Napompujesz je krwią do pewnego stopnia i tyle. Oczywiście pompka próżniowa spowoduje efekt pogrubienia poprzez wypełnienie krwią "ponad normę" czyli wtłaczając krew do tych komórek ale efekt zawsze będzie czasowy ponadto występuje niebezpieczeństwo urazów (krwiaki itp). Jedyny realny i stały efekt działania pompki to wyciągnięcie penisa (ok 1 cm po roku i na tym koniec modyfikacji). Ćwiczenia są wzglęnie najlepszym i najbardziej efektywnym sposobem wydłużenia (zawsze na zasadzie wyciągnięćia części wewnętrzej fiutka) i ponadto wspomagają twardość członka (działa mięsien krokowy). Jednak nie licznie na efekty większe niż ok 1-2 cm we wzwodzie i tyle samo w opadzie po roku-dwóch intensywnych ćwiczeń. Tak to wygląda a żeby i sporo kasy na tym zjadłem

    Prawda jest taka: jeśli chcez efektywie zwiększyć swego fallusa to:
    1)ćwicz lub używaj rozciągacza (ok 1 cm)
    2)schudnij-penis w części zakrytej warstwą tłuszczu w obrębie podbrzusza powiększy się o ok 0.5 cm.
    3)rzuć palenie i spowoduj zmniejszenie syfu w żyłąch (cholesterol)- więszy dopływ krwi do penisa spowoduje taki efekt jak przy pompce próżniowej ale będzie naturalną częścią działania Twojego organizmu a nie wymuszonego chwilowego dopompowania krwi zastoinowej-zyskacz ok 0.5 cm.

    Razem masz realne szanse na minimalny wzrost o ok. 2cm po roku zdrowego życia

    Bajdy o tabletkach i innych specyfikach odłóż na ich miejsce-bajeczek dla małych chłopców.

    Czy są plemiona których członkowie powiększali swoje penisy o kilka/kilkanaście cm??? Tak to prawda tylko że jest to możliwe wyłącznie u dzieci i w pierwszym okresie dojrzewania zresztą często ze skutkiem zupełnej impotencji w wieku (eheh) prokreacyjnym.

    Więc cóż moi drodzy? /życzę zdrowego podejścia do tematu.

  14. #14
    niemenek67
    Guest
    U mnie nie podziałały żadne pompki czy też ćwiczenia ale specyfik Penilarge - stosowałem go przez 3 miesiące regularnie tak jak było w zaleceniach i mogę stwierdzić, że penis powiększył się o ponad 3 cm ! Co widać zresztą gołym okiem.
    Jakieś efekty uboczne? Nie zauważyłem ponieważ środek składa się wyłącznie z naturalnych składników i dlatego też raczej nie powinien nikomu zaszkodzić. No może te samoistne i częste erekcje Z tym raczej trzeba się liczyć

  15. #15
    kajko
    Guest

    Penilarge

    Cytat Napisal niemenek67 Zobacz post
    U mnie nie podziałały żadne pompki czy też ćwiczenia ale specyfik Penilarge - stosowałem go przez 3 miesiące regularnie tak jak było w zaleceniach i mogę stwierdzić, że penis powiększył się o ponad 3 cm ! Co widać zresztą gołym okiem.
    Jakieś efekty uboczne? Nie zauważyłem ponieważ środek składa się wyłącznie z naturalnych składników i dlatego też raczej nie powinien nikomu zaszkodzić. No może te samoistne i częste erekcje Z tym raczej trzeba się liczyć
    Działa ten produkt Penilarge? uzyskałeś aż 3 centymetry? chciałbym to zobaczyć.. tzn efekty.. ale u siebie najlepiej:P czy taka suplementacja działa? jestem bardzo ciekaw może jeszcze ktoś się wypowie na ten temat? pisze proszę bo nie wiem co zrobić z moim małym penisem... mam 18 lat i chyba za małego penisa... ratujcie.

  16. #16
    gdybam
    Guest

    mówię TAK dla Penilarge

    A konsultowałeś się wpierw z lekarzem? Co prawda PENILARGE jest to produkt dla każdego faceta i Ty możesz również go stosować nie widzę przeciw wskazań. Jak masz aż taki mały problem tam na dole to może faktycznie trzeba zadziałać bo po co masz się krępować przed dziewczyną.. Nie ma to jak upokorzenie i uraz na całe życie. Napisz jaką podąłeś decyzję..

  17. #17
    abu
    Guest

    tabletki Penilarge

    Witam a cena tego Penilarge przekłada się na jakość oraz wielkość przyrostów? szukam czegoś skutecznego do powiększania penisa czy PENILARGE będzie do tego odpowiedni? wiadomo że za dobry skuteczny suplement trzeba zapłacić nic za darmo.. nie chcę kupować jakiś niedziałających zamienników. Zdecyduję się chyba na te tabletki Penilarge tylko ile ich zamówić i skąd?

  18. #18
    pamietam jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jun 2014
    Postów
    1

    Cytat Napisal abu Zobacz post
    Witam a cena tego Penilarge przekłada się na jakość oraz wielkość przyrostów? szukam czegoś skutecznego do powiększania penisa czy PENILARGE będzie do tego odpowiedni? wiadomo że za dobry skuteczny suplement trzeba zapłacić nic za darmo.. nie chcę kupować jakiś niedziałających zamienników. Zdecyduję się chyba na te tabletki Penilarge tylko ile ich zamówić i skąd?
    Penilarge jak najbardziej będzie się nadawał do takiej kuracji powiększającej! jak szukasz dobrego sklepu to mogę Tobie polecić intymnosc.pl mają tam na prawdę przyzwoite oferty tych suplementów. Można i trafić czasem na jakąś fajną promocję czy zestaw! polecam Tobie ten sklep, nie wahaj się tylko zamawiaj i zaczynaj kurację!

  19. #19
    Karina22 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jul 2014
    Postów
    3

    Cześć Dla kobiety nie liczy się tylko rozmiar, ale cały przebieg stosunku od gry wstępnej po zakończenie orgazmem. Czasem nie trzeba mieć ogromnego penisa, żeby zadowolić kobietę. Jeśli chcesz już tak bardzo powiększyć penis to najpierw się udaj do lekarza, żeby nie było skutków ubocznych. Kiedyś też słyszałam, że są jakieś ćwiczenia na powiększenie penisa. Jak się dowiem jakie to są to napiszę Pozdrawiam

  20. #20
    big duck
    Guest

    Lightbulb megalophallus

    Do kolegi o nicku "Jacek". Widać nie masz bladego pojęcia o anatomii, w szczególności penisa.
    Zajmuje się powiększeniem, w zasadzie od ponad 6 lat i wydlużylem go od okolo 13cm do 18-21 w zależności czy pomiar dokonywany jest od podstawy skóry czy od kości pubicznej.

    Wpisz sobie kolego w internecie tą frazę - "megalophallus" Przypadki osób u których wzrost penisa przez przypadki priapizmu wynosił nawet do 12 cm. Facetowi z takim przypadkiem penis wydluzyl się do 18cm i 21cm w obwodzie! Nie byl w stanie osiągnąć erekcji. Lekarze musieli mu wyszczuplić penisa do 15 cm.

    Gdyby tak tylko udalo mi sie w bezpieczny w miarę sposób doprowadzic do wolnoprzeplywowego priapizmu co drugi dzień z erekcją trwająca 4-5h to bylby to święty graal ćwiczenia na grubość.
    Tunica która koala CC i CS (ciała gabczaste) poddałaby sie temu naplywowi krwii I stracilaby elastycznosc przez co via gabczaste by się poszerzyly.

    Jestem wystarczającym swirem by tego spróbować

  21. #21
    lakoste jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    May 2015
    Postów
    17

    Wiesz chyba jednak stosować standardowe metody, tylko stosować je jak najlepiej się da. Przykładowo jeśli ktoś chce stosować tabletki na powiększenie penisa to te najlepsze i z najlepiej dobranych produktów jak np Phallomax

  22. #22
    obeznany jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Nov 2015
    Postów
    2

    Skuteczne

    Stosując te tabsy na powiększenie maxpenis.pl efekty mają już 2 znane mi osoby (ja i kolega), więc jeśli chcecie czegoś skutecznego to właśnie penimax

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Mały penis 13-latka
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum urologiczne
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 08-20-2017, 17:19
  2. Mały Penis i opóźniony rozwój.
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum endokrynologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-22-2012, 19:12
  3. Przedwczesny wytrysk i mały penis-pomocy
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum urologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-30-2012, 15:47
  4. Bolący żołądź + mały penis
    Przez zakazany w dziale Forum urologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-14-2011, 23:53
  5. Mały penis w stanie spoczynku
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum urologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-02-2011, 02:18

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251