+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Leczenie izotekiem silne oslabienie kondycji co dalej?

  1. #1
    Jaro1279 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Oct 2015
    Postów
    3

    Leczenie izotekiem silne oslabienie kondycji co dalej?

    Witam na początku dodam iż amatorsko gram w piłkę (2treningi tygodniowo niedziela mecz) Izotek brałem od grudnia 2014 problem zaczął się gdy na przęłomie marca kwietnia zauważyłem znaczy spadek kondycji im dalej w las tym było gorzej ostatnie 2-3miesiące były już okropne dla mnie jako piłkarza mimo iż w okresie wakacyjnym biegałem po 6-7km 3 razy tygodniowo męczyłem się niesamowicie szybko na rogrzewce wystarczył 1 sprint 20metrowy i już miałem zadyche i byłem poprostu zmęczony na meczu przebiegnę raz czy dwa wzdłuż boiska i musze się podpierać bo nie daje rady co jest niesamowice uciązliwe jeszcze przed miesiącem byłem pewny iż to Izotek jest winny temu wszystkiemu lecz miesiąc temu przestałem brać i efektow zero mimo że biegam dużo ciągle jestem w ruchu kondycja nie ulega żadnej poprawie męcze się tak samo szybko jak wczesniej i tutaj moje pytanie czy mam czekać dalej aż calkowicie izotek zniknie z mojego organizmu może w tedy coś się zmieni czy powinienem robić coś w kierunku EKG czy może inne badania które zdiagnozują mi powody tak szybkiego męczenia się?

  2. #2
    Jaro1279 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Oct 2015
    Postów
    3

    Ktoś coś doradzi? :/

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-30-2017, 11:07
  2. Krem do cery naczynkowej przy kuracji izotekiem
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-09-2015, 08:49
  3. Przerwa w terapii izotekiem
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-31-2015, 10:21
  4. kuracja izotekiem+5 tydzień ciąży=aborcja?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-29-2014, 15:17
  5. Silne, długotrwałe zawroty głowy a leczenie toksycznymi lekami.
    Przez agnes75 w dziale Forum neurologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-15-2014, 14:18

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242