Dzień dobry. Od 13 wrzesnia zaczelam przyjmowac tabletki antykoncepcyjne Lesinelle ( mooje pierwsze w zyciu) byl to 2 dzien cyklu jednak pani giekolog powiedziala ze moge je wziac 1 raz tego dnia, zresztą na ulotce jest napisane ze mozna zaczac je przyjmowac takze miedzy 2,a5 dniem cyklu tyle ze przez 1 tydzien nie sa one wystarczajacym zabezpieczeniem. z tym nie mam problemu bo nie kochalam sie ze swoim parnerem w tym czasie... prez pierwsze dni wszystko bylo wporzadku, okres mialam tak jak zawsze czyl jakies 5,6 dni jednak w 13 dniu przyjmowania tabletek dosalam okresu tzn mam wrazenie ze jest to okres, albo krwawienie ? sama nie wiem, dochodzi do tego bol podbrzusza taki sam, jaki wystepuje u mnie w trakcie miesiaczki.. zastanawiam sie co to oznacza i czy dostane miesiaczke w czasie tej przerwy 7dniowej ? zostalo mi do konca 6 tabletek i powinnam zrobic przerwe i tak pewnie zrobie, ale czy ja jestem odpowiednio zabezpieczona, czy te tabletki chronia mnie przed niechciana ciążą? i czy to jest normalna reakcja organizmu ? wiem na ulotce jest napisane ze moze wystepowac w 1 miesiacach plamienie czy tez krwawienie, jednak mi towarzyszy taki sam bol ak przy miesiaczce tzn jest mniejszy ae ten sam rodzaj