+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: krwawienie

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    krwawienie

    witam,
    od dwóch lat biorę te same tabletki antykoncepcyjne.ostatnio miałam operacyjnie usuwana ósemkę i Pani doktor wypisała mi antybiotyk, który miałam brać 3 razy dziennie przez tydzień. we wtorek zakończyłam po południu ten antybiotyk, a w środę z samego rana zaczęłam krwawić - zostały dwie tabletki antykoncepcyjne do końca blistra. Przed braniem antybiotyku miałam zawroty głowy oraz bóle brzucha. Dzisiaj jest już 6 dzień krwawienia (miał to być pierwszy dzień plamienia)i jest on wciąż dosyć obfity.od początku krwawienia mam bóle brzucha.jaka może byc tego przyczyna?

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Nie lepiej pójść do ginekologa? To może być cos poważnego! Nie igraj ze zdrowiem

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest
    niestety, ale tam gdzie mieszkam (UK) żeby dostac się do specjalisty (w tym przypadku do ginekologa)trzeba być mocno chorym ..tu są lekarze "od wszystkiego"- lekarz który "zna się" na wszystkim ,a w praktyce prawie na wszystko przepisuja paracetamol...

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest
    antybiotyki jakie brałas mogły to spowodować
    mogły też zaburzyć ochrone antykoncepcyjną

    postępuj z tabletkami normalnie, bez zwracania uwagi na krwawienie, zachowaj przerwę i dalej bierz nastepne opakowanie
    jeśli krwawienie przedłuży się do dwóch tygodni to koniecznie do lekarza, w tej sytuacji nawet w UK cię przyjmą

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. krwawienie w 3 tygodniu a własciwe krwawienie w przerwie
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-31-2015, 09:55
  2. krwawienie
    Przez Karina47 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-14-2014, 06:21
  3. Krwawienie
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-18-2011, 17:23
  4. krwawienie
    Przez mala1409 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-10-2011, 14:16
  5. krwawienie
    Przez Milena w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-22-2011, 13:42

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248