Witam, mam lat 18. Jakoś na końcu roku 2013 zaczęły występować u mnie częste biegunki. Może nie pojawiały się one codziennie ale co 2-3 dzień. Praktycznie co chwilę brałam węgiel leczniczy, jakoś tam pomagało więc te biegunki aż tak nie przeszkadzały. Potem mój organizm przeszedł totalne wymęczenie, od bakteryjnego zapalenia oczu,później miałam tez problemy intymne, również jakieś zapalenie, które i tak nie zostało do końca wyleczone, wiec musiałam po jakimś czasie brać multum lekarstw, antybiotyków itd. Dlatego problemy z jelitami zostały odłożone w kąt, aż do któregoś dnia. Dostałam nagle ataku biegunki, będąc w szkole co nie było zbyt przyjemne. Rano stolec oddany był raczej normalny, a 2 godziny później pojawiła sie biegunka. I od tamtego czasu jest tylko gorzej. Budziłam sie rano było okej jednak po pierwszym,( w miar normalnym ) wypróżnieniu nie minęła chwila i już biegiem do toalety. Przed wypróżnieniem dziwne odgłosy z jelit jakby bulgotanie, po wypróżnieniu żadnej ulgi, cały czas dyskomfort na jelitach. Miałam robione ogólne badanie krwi (wszystko było okej , do porównania miałam wyniki badań z przed lat 4, bez zmian), drobnoustroje w moczu - nie wykryto, pasożytów w kale również, krew utajona- nieobecna, Giardia lamblia - nie wykryto, Helicobakter stwierdzono ze nawet zaniżony bo 0,29. Brałam wcześniej Debretin które miałam brać 2 razy dziennie , jednak po jakimś czasie dostałam takich bolesnych zaparć, że nie mogłam funkcjonować. Teraz Gastroenterolog przepisał mi Duspatalin retard ( 2 razy dziennie - jednak mój żołądek i jelita po tym zaczynały tak wariować, ze musiałam zmniejszyć dawkę do 1 dziennie), dodatkowo jeszcze mimo że nie wykryto pasożytów ( bo jak stwierdził lekarz nie zawsze da się je wykryć z kału ) przepisano mi kuracje na pasożyty - Pyrantelum, którą niedługo będę znowu powtarzała. W razie czego też ( na czarną godzinę) Loperamid, który hm..po pierwszej tabletce Duspatalinu musiał być użyty, także czarna godzina u mnie jest bardzo czesto. Unikam niektórych potraw - na śmietanie, mleka, kawy, napojów gazowanych, bardzo tłustych, alkohol ( jak już to tylko przy ważniejszych okazjach). Jestem w 2 klasie liceum i niestety coraz więcej mam problemów, mimo ze niedługo koniec szkoły. Nie zawsze mogę w niej być, także to tez jest kłopot. Moja mam jest chora na IBS jednak nie wiem jakie ona ma objawy. Czy ja mam to na tle nerwowym? hm.. raczej nerwy zaczęły sie dopiero, gdy w marcu miała tą sytuacje w szkole, wcześniej nie było ich aż tyle, także nie wiem czy to ma z tym związek. Dodatkowo podczas wizyty u lekarza, kiedy miałam uciskany brzuch strasznie bolało mnie w dole brzucha po lewej jak i po prawej stronie. Nie wiem co mam robić, kolejną wizytę u lekarza mam za 2 tygodnie, do tego czasu pewnie się jeszcze wiele wydarzy. prosze o jakąkolwiek radę.