+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Jak zejść z Faxoletu?

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Jak zejść z Faxoletu?

    Dzień dobry.

    Wiem, że mogę nie uzyskać odpowiedzi na moje pytanie, ale naprawdę, bardzo potrzebuję pomocy.
    Cierpię na nerwicę lękową. Rok temu za namową najbliższych udałam się do psychiatry. Po testach psychologicznych zalecił mi terapię lekami-przepisał mi lek Escipram, na początek 5mg, po kilku miesiącach doszliśmy do dawki 20mg.
    Z uwagi na to, że po ok 9 miesiącach czułam się w porządku, poprosiłam o stopniowe zmniejszanie dawki leku, wspominając o problemach ze snem po zażyciu leku. Doktor przepisał mi w to miejsce Faxolet, 75mg, nakazał brać jedną tabletkę Escipramu w dzień, jedną kapsułkę Faxoletu przed snem i po tygodniu przejść zupełnie na Faxolet-jedna kapsułka rano i jedna wieczorem.
    Przedwczoraj zapomniałam wziąć dwóch dawek leku pod rząd. Wylądowałam w szpitalu z okropnymi objawami zespołu odstawiennego. Po wizycie u lekarza psychiatry stwierdził, że jeśli chcę przestać brać Faxolet, mogę po prostu z dnia na dzień z tego zrezygnować, co jest dla mnie kompletną bzdurą, bo nie chcę znowu serwować mojemu organizmowi takiego szoku.
    Jak mogę mądrze zejść z tego leku? Czy warto przejść z powrotem na poprzedni lek, który nie powodował u mnie takich skutków ubocznych odstawienia?
    Bardzo proszę o radę. Nie chcę przechodzić tego koszmaru ponownie, tym bardziej, że zaraz zaczynam pracę w nowym miejscu...

    Pozdrawiam serdecznie.

  2. #2
    olikom jest nieaktywny
    Nowy użytkownik Avatar olikom
    Zarejestrowany
    Apr 2018
    Skad
    Włocławek
    Postów
    7

    Nie znam sie akurat na tym leku, ale moja mama brala olanzapine kiedys i setaloft. Po setalofcie okropny zepsol odstawienny, choc na pogotowiu mowili ze przejdzie po paru dniach, trwal prawie 3 tyg. Ostawiac najlepiej stopniowo, bardoz powoli, co dwa tygodnie zmniejszajac dawke o pol tabletki. Ale ja sie dokladnie w 100% nie znam akyurat na tym leku, więc nie jestem w stanie powiedziec na 100%. XZadnych lekow psychotropowych nie mozna odstawiac od razu, nigdy.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Czy to lunatyzm?jak postępować,jak pomoc,gdzie się zgłosić?
    Przez Gość ... w dziale Forum neurologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-25-2017, 14:08
  2. Guzek na palcu,jak leczyć, jak się nazywa moja przypadłość?
    Przez gomko w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-09-2014, 00:03
  3. suche plamy skóry na ramionach nie chca zejść po leczeniu
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-15-2014, 22:34
  4. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-16-2013, 20:48
  5. Nie moge zejść niżej
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-17-2012, 13:02

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247