+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Jak schudnąć przy braku wolnego czasu?

  1. #1
    Jimma jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Feb 2016
    Postów
    1

    Angry Jak schudnąć przy braku wolnego czasu?

    Witam! Od pewnego czasu zacząłem się zastanawiać jak ludzie dokonują takich dokonań jak np. schudł 70 kg w 1.5 roku. czytam te wszystkie artykuły o regularności jedzenia doboru diety pomocy fachowców i mam jedno pytanie. a co z ludzmi którzy nie mają czasu na regularne jedzenie, gotowanie i treningi. czy są skazani na fałdy tłuszczu biorące sie ze śmieciowego jedzenia? Czy jest jakaś rada, albo coś? Miałem na myśli siebie. Ja np. nie mam czasu gotować obiadów czy innych posiłków, a nawet jeść 5 razy w ciagu dnia. Ledwo jem 2 razy z czego raz w biegu. Pracuje od 7 do 19 z jedną przerwą o 12, chodzę na siłownię 3 razy w tygodniu ok godziny od 20 do 22. dodam jeszcze że pracuje na magazynie z grzejnikami gdzie przerzucam ok 7 ton żelastwa dziennie. Powoli mam dość, ale staram sie jakoś funkcjonować. dodam jeszcze że mam 200cm wzrostu i waże 160 kg i właśnie przydało by się przynajmniej te 60 kg urwać. Teoretycznie mógł bym zapłacić za zabieg np. zmniejszenia żołądka, ale przecież nie chce robić z siebie jakiegoś (nie obrażając nikogo) inwalidy, bo może i jestem "otyły" ale w niczym mi to tak na prawdę nie przeszkadza. Fizycznie jestem sprawniejszy od współpracowników bez jakichkolwiek zbędnych kilogramów. Chętnie bym schudł ale nie mam czasu na dietę. Więc moje pytanie brzmi: czy jest jakaś dieta która nie wymaga nakładu czasu rzędu gotowania kurczaka albo brokułów? I jak zrobić zdrowy i ciepły obiad w 10 min.

  2. #2
    doktorx jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Dec 2015
    Postów
    30

    Na pewno lepiej Ci wyjdzie poświęcić 30 minut na gotowanie niż gotowanie w 10 minut.

  3. #3
    lancuchowaaaaa
    Guest
    Zdecydowanie szczuplejsza sylwetka zaczyna się od diety. Ja początkowo też miałam z nią problem, potem zaczęłam się dowiadywać więcej. Teraz dwa razy się zastanowię zanim coś kupię, a przede wszystkim skąd kupie. Moim ostatnim odkryciem jest mięsny sklep Kiszeczka. Warto też żebyś wprowadził nieco warzyw do jadłospisu.

  4. #4
    Kamilsz jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Feb 2016
    Postów
    4

    Tak ode mnie:
    -Zacząć liczyc kalorie
    -Zapoznac sie z odżywianiem "intermitten fasting" - super wyjście jak nie masz czasu regularnie jesc.
    -Wyeliminowanie cukrow prostych z diety oraz tłuszczy
    -Dołącznie do diety zdrowych tluszczy np. olej lniany na surowo, pestki dyni,orzechy,nasiona słonecznika.
    -Odkwaszenie organizmu, mozna zastosowac ALOES w plynie,produkt zawierjacy chlorofil- (SYNERGY - Phytolife)
    -Zaczac pic zielona herbate i sok z buraka
    -Ilosc spożywanych warzy powinna wynisic minimum 300g, owoce to tez dobry wybor aczkolwiek nie wiecej niz 200g dziennie.

  5. #5
    Kamilsz jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Feb 2016
    Postów
    4

    Tak ode mnie:
    -Zacząć liczyc kalorie
    -Zapoznac sie z odżywianiem "intermitten fasting" - super wyjście jak nie masz czasu regularnie jesc.
    -Wyeliminowanie cukrow prostych z diety oraz tłuszczy
    -Dołącznie do diety zdrowych tluszczy np. olej lniany na surowo, pestki dyni,orzechy,nasiona słonecznika.
    -Odkwaszenie organizmu, mozna zastosowac ALOES w plynie,produkt zawierjacy chlorofil- (SYNERGY - Phytolife)
    -Zaczac pic zielona herbate i sok z buraka
    -Ilosc spożywanych warzy powinna wynisic minimum 300g, owoce to tez dobry wybor aczkolwiek nie wiecej niz 200g dziennie.

  6. #6
    Kora123
    Guest
    Masaże wyszczuplające to świetne uzupełnienie diety oraz ćwiczeń. Jeśli chce sie zadbać odpowiednio o swoje ciało, to własnie jest to Ja chodzę obecnie na takie masaże do Profemedu w Warszawie. Robię teraz serię wyszczuplających, a jak skonczę zacznę masaże bańką chińską z naciskiem na takie partie ciała jak uda i pośladki - bo z nimi mam najwiekszy problem obecnie.

  7. #7
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Dietetyk VITAGENUM

    Krótkotrwałe diety i wyrywkowe działania nie przynoszą spodziewanych efektów. W skutecznym odchudzaniu i zadbaniu o swoją sylwetkę, bardzo pomaga opracowanie kompleksowego planu. W ten sposób nie narażamy się na wahania masy ciała i pozbawienie organizmu niezbędnych składników. Dlatego własnie warto przygotować przemyślaną strategię, która pozwoli zrzucić kilogramy, a jednocześnie zrobić to w zdrowy sposób. Nieocenionym wsparciem są badania genetyczne. To w naszym DNA jest zapisane, m.in. czy mamy wrodzoną skłonność do otyłości oraz jakie geny odpowiadają za nasz apetyt. Wyniki badań pokażą, m.in. jak skomponować właściwą dietę, ile powinieneś jeść białek, tłuszczów i węglowodanów, z jakich produktów zrezygnować, a które są dla Ciebie wskazane, jaki rodzaj aktywności fizycznej ułatwi Ci zrzucenie kilogramów. Wszystkim, którzy chcą uzyskać odpowiedzi na podobne pytania, zalecam skorzystanie z badania „Otyłość” laboratorium Vitagenum. Z kolei osoby, które chcą zadbać o swoje samopoczucie i zdrowie, zachęcam do przeprowadzenia badania „Fit On” lub „Fit Ona”. Dzięki nim dowiesz się jak maksymalnie wykorzystać tkwiący w organizmie potencjał oraz jakie czynniki w największym stopniu wpływają na zachowanie prawidłowej masy ciała, jaki rodzaj diety i aktywności fizycznej jest wskazany właśnie dla Ciebie: czy lepiej sprawdzasz się w sportach siłowych czy wytrzymałościowych, w jakich dyscyplinach masz największe szanse odnieść sukces, które produkty są najlepszym źródłem witamin, czy też jak skutecznie łagodzić problemy związane z cerą i zdrowym wyglądem skóry. Przeprowadzenie badań jest bardzo proste. Zestawy zamawia się przez internet do domu, pobiera próbkę materiału genetycznego, a następnie odsyła się do laboratorium, gdzie analizują je specjaliści. Wyniki otrzymuje się drogą elektroniczną. Dietetyk VITAGENUM.

  8. #8
    Mania44
    Guest

    sport

    Czas zawsze trzeba znaleźć. Polecam dużo ruchu i basen - to zawsze daje rezultaty.

  9. #9
    ingas jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Apr 2016
    Postów
    92

    dieta też jest bardzo ważna, dlatego najlepiej wybierz się do dietetyka

  10. #10
    aga_a jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Dec 2016
    Postów
    9

    Ćwiczenia i dieta to podstawa, bez tego nie ma co marzyć o utracie kilogramów.. Żadne suplementy tego nie zastąpią, one mają jedynie wspomóc organizm w walce ze zbędnymi kilogramami, przyspieszając spalanie tkanki tłuszczowej czy pracę metabolizmu. Ja używam suplementu z pokrzywą indyjską i jestem zadowolona z rezultatu - ćwiczenia i dieta dają dzięki temu lepszy efekt. Swój wyczaiłam na humavit.pl

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Możliwa ciąża przy braku wytrysku w kobiecie?
    Przez Iza12322 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-30-2015, 10:37
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-17-2015, 17:48
  3. Jak schudnąć przy TARCZYCY ?
    Przez jagodaino w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-03-2015, 11:46
  4. jak zdrowo i szybko schudnąć przy siedzącym trybie życia
    Przez mysza90 w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 05-01-2014, 00:10
  5. HTZ przy braku miesiączki a brązowe plamienia
    Przez lolee w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-27-2013, 19:52

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224