+ Odpowiedz na ten temat
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 61 do 72 z 72

Temat: Jak schudnąć ?

  1. #61
    Bordka
    Guest
    trzeba zmienić nastawienie i nawyki żywieniowe. i wiedzieć ile potrzebujemy kcal na co dzień - tak żeby nie przekraczać danej kaloryki....no i np mi bardzo w tym pomogła Pani Katarzyna Gryko - rozpisała mi dietę, smaczne posiłki, przekazała plany treningowe...no sam fakt że muszę co tydzień wysyłać jej rozpiskę mocno mnie motywuje!

  2. #62
    LutowaPanna jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Oct 2017
    Postów
    5

    ja polecam wizytę u dietetyka który ustali super dietę i zapisanie się na siłownię, dodatkowo dietetyk polecił mi dicopeg 10g który reguluje pracę jelit i pomaga schudnąc

  3. #63
    Ernest Wojciech
    Guest

    zdrowa żywność

    Niektórym do schudnięcia wystarczy zmiana nawyków żywieniowych. Ja mam swój ulubiony sklep internetowy king of juice, w którym kupuje zdrowe przekąski i koktajle. Dzięki nim nie objadam się niezdrowymi słodyczami.

  4. #64
    Nie zarejestrowany
    Guest

    dieta pudełkowa

    Jasne, że tak ja zmieniłam swoje nawyki żywieniowe i nauczyłam się jeść regularnie z pomocą diety pudełkowej z dietox. Pięć razy w tygodniu mam pod drzwi super jedzonko rozpisane godzinowo.

  5. #65
    Zuzkaaa
    Guest
    U mnie opcja cateringu też się świetnie sprawdza. Postawiłam na Wygodną Dietę- bardzo polubiłam ich kuchnię, jedzenie jest smaczne, zdrowe i syte, więc nie chodzę głodna i nie podjadam i z tego się ciesze najbardziej! Oprócz tego jem regularnie a wolny czas, który zyskałam dzięki temu że nie muszę gotować przeznaczam na ćwiczenia

  6. #66
    Nie zarejestrowany
    Guest
    polecam suplement diety Fitatten. Pomaga w spadku wagi poprzez blokowanie wchłaniania tłuszczy, blokuje łaknienie. Powoduje szybki spadek wagi. U mnie udało się schudnąc 12kg.

  7. #67
    Tees jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Nov 2017
    Postów
    8

    70% sukcesu zleży od tego co się je, czasem wystarczy obliczyć wskaźnik BMR (zapotrzebowania kalorycznego, w necie jest sporo kalkulatorów) dzięki temu orientacyjnie wiemy ile potrzebujemy dziennie kalorii, od nich trzeba odjąć
    np 50-100 kcal by mieć ujemny bilans i tracić wagę, niektóre z automatu odliczają kalorie by wyjść na ujemnym ale zdrowym bilansie, a nie dostać efektu jojo. no i ruch, wiadomo im więcej tym lepiej, waga wagą, nie zapominajmy o kondycji

  8. #68
    Tees jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Nov 2017
    Postów
    8

    70% sukcesu zleży od tego co się je, czasem wystarczy obliczyć wskaźnik BMR (zapotrzebowania kalorycznego, w necie jest sporo kalkulatorów) dzięki temu orientacyjnie wiemy ile potrzebujemy dziennie kalorii, od nich trzeba odjąć
    np 50-100 kcal by mieć ujemny bilans i tracić wagę, niektóre z automatu odliczają kalorie by wyjść na ujemnym ale zdrowym bilansie, a nie dostać efektu jojo. no i ruch, wiadomo im więcej tym lepiej, waga wagą, nie zapominajmy o kondycji

  9. #69
    kwame jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Nov 2017
    Postów
    1

    Tak jak samochody z różnymi silnikami spalają różną ilość paliwa na 100km, tak różni ludzie potrzebują różnej ilości energii w ciągu dnia. Uwarunkowane jest to zarówno biologicznie (wzrost, budowa/masa ciała) jak i przez aktywność fizyczną. W odchudzaniu chodzi o to, aby organizmowi dostarczyć mniej energii niż potrzebuje w ciągu dnia. Jednostką energii jest kilokaloria (kcal). Zapotrzebowanie na energię można albo znaleźć na różnych stronach albo wyliczyć kalkulatorem BMR. Decyduje płeć, masa, wzrost i wiek. Jeżeli przykładowo jesteś mężczyzną i twoje zapotrzebowanie na energię wynosi 2800kcal dziennie, to na diecie 1800kcal masz niedobór 1000kcal. Organizm, aby funkcjonować sięga do zapasów, czyli zaczyna pobierać energię zmagazynowaną w tkance tłuszczowej. W ten sposób się chudnie. Mówi się, że 1kg to około 7000kcal, czyli w wyżej wymienionym przypadku mężczyzna schudnie kilogram tygodniowo. Nie jest to reguła, poza tym na początku odcudzania tracimy inne rzeczy niż tłuszcz (między innymi wodę) dlatego przez pierwsze dni waga może zmienić się nawet o +/- 2 kg. Należy pamiętać, aby ważyć się regularnie o stałej porze (najlepiej rano po przebudzeniu i w samych majtkach). Ja akurat nie polecam traktowania wagi jako kontroli odchudzania, bo dużo ważniejsze są rozmiary, czyli obwód poszczególnych partii ciała. Waga potrafi kłamać i zniechęcać, podczas gdy wszystko zmierza w dobrym kierunku. Trzeba tak sobie ułożyć dietę żeby miesięcznie chudnąć około 4-5kg. Od razu mówię, że głodówki typu 1000kcal dziennie kończą się źle. Po pierwsze niedobory składników odżywczych, po drugie rozwalisz sobie przemianę materii i po powrocie do normalnego jedzenia szybko wrócisz do poprzedniej wagi. Moje zapotrzebowanie wynosi 3000kcal i dietę mam 1800-2000kcal w zależności od dnia, co i tak jest za mało, bo powinno być koło 2200kcal. Gdy już osiągniemy upragnione wymiary/wagę, to trzeba stopniowo zwiększać ilość spożywanych dziennie kalorii, aby dojść do takiej wartości, która powoduje, że utrzymamy stałą wagę, czyli ani nie przytyjemy, ani nie będziemy już dalej chudnąć. Przykładowo ja bym zwiększał w pierwszym tygodniu z 1800 na 2000, w drugim z 2000 na 2200 i tak dalej, aż do 3000 dziennie.

  10. #70
    Nie zarejestrowany
    Guest

    dieta

    Ja byłam zawsze na przeróżnych dietach i zawsze powracałam z nadwyżką wagową. Postanowiłam dać sobie jeszcze jedną szanse i wykupiłam pakiet na dietę pudełkową z dietbox-a. Teraz mam od poniedziałku do piątku prosto pod drzwi 5 posiłków rozpisanych na cały dzień. Wybrałam opcję standardową a z tego co widziałam w ich ofercie mają opcję dla osób uczulonych na gluten, laktozę.

  11. #71
    Nie zarejestrowany
    Guest
    ja wolę sama dbać o to co jem. Oczywiście w mojej diecie jest dużo owoców i warzyw i mimo tego że są one zdrowe to doskwierają mi wzdęcia jak zjem za dużo truskawek czy malin. Wcześniej się z tym męczyłam, ale odkąd znalazłąm dicopeg 10g to już nie muszę się martwić o jakieś problemy trawienne

  12. #72
    Alg-Borje jest nieaktywny
    Nowy użytkownik Avatar Alg-Borje
    Zarejestrowany
    Dec 2017
    Skad
    Gdynia
    Postów
    4

    Przede wszystkim nie stosujmy tzw. diet cud, należy postawić za to na pełnowartościowe menu i jeść regularnie. W walce z nadwagą można się wspomóc Algmiol, czyli mączką z morskich alg brunatnych. Dzięki nim liczba przyjmowanych kalorii spada, gdyż tłuszcze i cukry wchłaniane są w mniejszym stopniu. Poza tym stymulują spalanie tkanki tłuszczowej.

    Algmiol - Algi w proszku (drobno zmielone) ALG-BORJE POLSKA - Algi morskie

+ Odpowiedz na ten temat
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne wątki

  1. Jak schudnąć ?
    Przez pati00-a w dziale Dietetyka
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 09-21-2017, 16:05
  2. jak schudnac?
    Przez madlen1993 w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-03-2014, 14:51
  3. Jak schudnąć ?
    Przez Exablyblamync w dziale Forum chirurgiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-23-2012, 10:36
  4. Jak schudnąć
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-12-2011, 12:44

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235