+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Jak schudnąć?

  1. #1
    izatre231 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Sep 2013
    Postów
    1

    Jak schudnąć?

    Mam 16 lat i jestem gruba. Ważę 69 kg i mam 164 cm wzrostu. Od trzech miesięcy ćwiczę aerobiczną 6 Werdera i nie daje to efektów. Ćwiczę nie tylko A6W, również brzuszki czy skręty. Nie chcę używać tabletek, bo to moim zdaniem droga na skróty.
    Jakiej diety użyć w moim wieku i jakie są odpowiednie ćwiczenia na schudnięcie?

  2. #2
    Cubana55 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jun 2013
    Postów
    5

    A jak z dietą? Odżywiasz się zdrowo i regularnie? Nie podjadasz? Ja żeby schudnąć zdrowo bez żadnej chemii do swojej diety dodałam błonnik jeliton na oczyszczenie jelit ze złogów. Błonnik ma też właściwości "zapychajace" więc dłużej ma się wrażenie sytości.

  3. #3
    quimica jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Sep 2013
    Postów
    2

    A ja właśnie polecę Ci suplement DicoPlus. Nie zrażaj się od razu do niego... On działa na trochę innej zasadzie niż inne tabletki odchudzające. Po pierwsze jest to bardziej wspomagacz, a nie tzw 'tabletki cud'. Działa on niwelując uczucie głodu - zawiera błonnik pokarmowy, który pęcznieje w żołądku. Dzięki niemu udało mi się skończyć z podjadaniem pomiędzy posiłkami

  4. #4
    Jacek Freigang jest nieaktywny
    Specjalista Avatar Jacek Freigang
    Zarejestrowany
    Sep 2013
    Postów
    26

    Witam, pamiętaj, żadne brzuszki Ciebie nie odchudzą. Brzuszki, tak naprawdę, stymulują do wzmocnienia mięśni brzucha. Nie odchudzają, gdyż, nawet, jeśli wykonywane są powyżej 30 minut, czyli tego magicznego okresu czasu, po którym organizm wykorzystuje tłuszcz jako materiał energetyczny, to jest to zbyt mały wysiłek. Brzuch to tak naprawdę mała grupa mięśniowa, a żeby schudnąć musimy zaangażować jak największe grupy mięśniowe. Stąd za najlepsze ćwiczenia na utratę masy tłuszczowej uznawane są ćwiczenia aerobowe, wytrzymałościowe, czyli trucht, spacery, jazda rowerem, pływanie, gry zespołowe. W tych wysiłkach pracuje całe ciało, angażuje mięśnie dolnych i górnych kończyn, zwiększając istotnie ilość spalanych kalorii. Ćwicząc brzuszki, wzmacniasz mięśnie, ale jeśli nie spalisz tłuszczu z brzucha, nie będą one nigdy widoczne. A ten tłuszcz spalisz tylko i wyłącznie za pomocą diety i ćwiczeń aerobowych. Polecam zacząć od długich spacerów albo biegania, zobaczysz, że już po miesiącu zaczną pojawiać się efekty. Pozdrawiam

  5. #5
    mariola66 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Oct 2013
    Skad
    Gdańsk
    Postów
    5

    Najpierw odpowiedz sobie na pytanie, co naprawde sprawia ci przyjemnosc? Rower, basen a moze taniec? Jest duzo mozliwosci, warto wybrac cos, co bedzie cie motywowac i sprawiac przyjemnosc. Najwazniejszy jest ruch i zdrowa dieta. Jak z fastfoodami? Podjadasz miedzy posilkami? Jakie to sa przekaski? To wszystko ma znaczenie przy traceniu kilogramow

  6. #6
    ona1984 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Oct 2013
    Postów
    12

    trzeba zmienić styl życia , jeśli chce się utrzymywać stały efekt (stałą wagę). nawet poprzez samą dietę bez ćwiczeń można bardzo ładnie zmienić sylwetkę, lepsza jest metoda małych celów, niż od razu decydowanie się na ścisłą dietę i reżim ćwiczeniowy, bo to wielu zniechęca..

  7. #7
    MrHilary_pl jest nieaktywny
    Specjalista
    Zarejestrowany
    Sep 2013
    Postów
    100

    Dieta będzie tutaj kluczową kwestią,powinnaś zacząć właśnie od niej oraz ograniczyć fast foody. Druga sprawa to trening,oprócz A6W proponuję biegać oraz dwa razy w tygodniu chodzić na basen. Zobaczysz ze to pomoże.

  8. #8
    kalmer jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Aug 2013
    Postów
    96

    Dokładnie. Dieta + aktywność + wspomagacz. U mnie to był foreverslim. Nigdy nie schudniecie jeśli trwale nie zmienicie swojego życia. Aktywność to nie tylko odchudzanie, to przede wszystkim zdrowie. Z człowiekiem jest tak jak z samochodami. Auto które wyłącznie stoi na parkingu ciągle się będzie psuło. Auto które będzie codziennie chociaż kilka minut jeździło, będzie raczej sprawne.

  9. #9
    fitkuchnia.pl jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Nov 2013
    Postów
    4

    Tak naprawdę żadna dieta cud nie pomoże. Dieta to 80% sukcesu. Rezygnacja ze słodyczy, słonych przekąsek i alkoholu plus regularne i zdrowe posiłki to klucz do sukces. Kilka odwiedzin na siłowni w tygodniu również nie zaszkodzi. W razie pytań pisz na fitkuchnia@fitkuchnia.pl. Z chęcią pomogę. Pozdrawiam

  10. #10
    wera43 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Dec 2013
    Skad
    konin
    Postów
    12

    Nie ma sensu przechodzić na diete, spróbuj wyeliminować złe nawyki żywieniowe, i jeśli one nie przyniosa efektów, dopiero wtedy mozesz pomysleć o diecie...

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Jak schudnąć ?
    Przez pati00-a w dziale Dietetyka
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 09-21-2017, 15:05
  2. Jak schudnąć ?
    Przez Exablyblamync w dziale Forum chirurgiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-23-2012, 09:36
  3. Jak schudnąć ?
    Przez pati00-a w dziale Dietetyka
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 07-31-2012, 08:28
  4. Jak schudnąć
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-12-2011, 11:44
  5. jak schudnąć
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-05-2011, 21:01

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246