+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Jak leczyć objawy reakcjii alergicznej po użyciu maści przeciwtrądzikowej?

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Exclamation Jak leczyć objawy reakcjii alergicznej po użyciu maści przeciwtrądzikowej?

    Użyłam maści Benzacne, co wywołało u mnie wiele nieprzyjemnych objawów m.in pieczenie
    czy swędzenie. Zmyłam, zrobiłam zimne okłady, jednak po jakimś czasie cała moja twarz
    niesamowicie podpuchła Tak bardzo, że praktycznie niewiele widzę na oczy.
    Biorę Alertec do tego po zaleceniach mojego lekarza rodzinnego smaruję opuchnięte
    miejsca Advantanem, jednak nie widzę ani nie czuję poprawy. Co robić żeby pozbyć się
    tych okropnych dolegliwości? (

  2. #2
    hexenmilch jest nieaktywny
    Użytkownik Avatar hexenmilch
    Zarejestrowany
    Jul 2013
    Postów
    608

    Witam

    Od jak dawna objawy? Czy wystąpiła duszność? Czy jest obrzęk języka?
    1. odstawić uczulającą maść
    2. to co Pani stosuje to bardzo dobre leki choć można się pokusić o dodanie wapna do wypicia

    Z poważaniem Hexenmilch

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Exclamation

    Objawy wystąpiły w środę wieczorem. Stopniowo zaczęłam puchnąć etc.
    Wczoraj było już bardzo źle, więc zrobiłam zimne okłady i zaczęłam przyjmowanie
    leku Alertec. Dzisiaj nie zauważyłam żadnej poprawy, więc skonsultowałam się
    z internistą i dołożyłam maść Advantan. Po tych kilku godzinach mam wrażenie, że
    w niektórych miejscach to zaczerwienienie i obrzęk nieznacznie osłabł. Jednak z uwagi
    na to, że opuchliznę mam głównie wokół oczu to nurtuję mnie jedno:

    Czy tą maść mogę stosować na górne powieki i okolice tuż pod okiem?

    Obrzęku języka nie było, jedynie na początku ból głowy i nudności, ale mam wrażenie, że
    po Alertec'u akurat te objawy minęły. Z kolei duszności mam od samego początku aż do teraz.
    Nie są to poważne zaburzenia w oddychaniu, ale da się je wyczuć. Do tego występuję stan podgorączkowy.

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Cytat Napisal hexenmilch Zobacz post
    Witam

    Od jak dawna objawy? Czy wystąpiła duszność? Czy jest obrzęk języka?
    1. odstawić uczulającą maść
    2. to co Pani stosuje to bardzo dobre leki choć można się pokusić o dodanie wapna do wypicia

    Z poważaniem Hexenmilch
    Objawy wystąpiły w środę wieczorem. Stopniowo zaczęłam puchnąć etc.
    Wczoraj było już bardzo źle, więc zrobiłam zimne okłady i zaczęłam przyjmowanie
    leku Alertec. Dzisiaj nie zauważyłam żadnej poprawy, więc skonsultowałam się
    z internistą i dołożyłam maść Advantan. Po tych kilku godzinach mam wrażenie, że
    w niektórych miejscach to zaczerwienienie i obrzęk nieznacznie osłabł. Jednak z uwagi
    na to, że opuchliznę mam głównie wokół oczu to nurtuję mnie jedno:

    Czy tą maść mogę stosować na górne powieki i okolice tuż pod okiem?

    Obrzęku języka nie było, jedynie na początku ból głowy i nudności, ale mam wrażenie, że
    po Alertec'u akurat te objawy minęły. Z kolei duszności mam od samego początku aż do teraz.
    Nie są to poważne zaburzenia w oddychaniu, ale da się je wyczuć. Do tego występuję stan podgorączkowy.

  5. #5
    tre654@interia.pl jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Mar 2014
    Skad
    Warszawa
    Postów
    978

    Witam
    Czy zauważyła Pani , że leczone są objawy a nie przyczyna tego schorzenia.
    Czytałem wywiad pewnej terapeutki-kosmetyczki która walczyła przez 25 lat ze swoim AZS , trądzikami ...
    Na koniec padła na kolana i wyleczyła się dietą .
    Zapamiętałem jej ostatnie podsumowanie.
    > Na twarz nie kładę nic czego nie mogłabym zjeść <
    Nie wiem czy ktoś te odpowiedzi czyta .
    W razie pytań kontakt przez nick , bo nie wracam do postów.
    Pozdrawia Terapeuta
    Gabinet biorezonansu bio-klar.pl (likwidacja alergii, pasożytów, bakterii, ...)

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Odleżyny - jak leczyć? Jak zapobiegać ?
    Przez bebek112 w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 12-07-2016, 10:06
  2. Jak leczyć zajady ?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-07-2013, 01:55
  3. Anemia - Jak zapobiegać? Jak leczyć?
    Przez Andrzej Stachu Staszak w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-21-2013, 08:57
  4. jak to leczyć ?
    Przez patryk1230 w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-16-2012, 14:57
  5. Jak leczyć korzonki?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum neurologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-04-2010, 13:05

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246