+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Implant antykoncepcyjny, okres, amfetamina. Pomocy.

  1. #1
    Chillpill jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    May 2013
    Postów
    1

    Implant antykoncepcyjny, okres, amfetamina. Pomocy.

    Witam wszystkich. Potrzebuję pomocy.
    Około 5 miesięcy temu wczepiłam sobie implant antykoncepcyjny pod naskórek, taki implant to jedna bądź kilka kapsułek uwalniających systematycznie hormony, poczytajcie sobie więcej na internecie. Powiedziano mi, że przez ten implant moje miesiączki mogą być nieregularne bądź mogą trwać troszkę dłużej niż zazwyczaj, ok spoko, ale dwa miesiące? Tak, mam już okres prawie dwa miesiące i tak się zastanawiam....Od ok marca niestety ale zażywałam sporo amfetaminy weekendowo aż do niedawna i mam tylko pytanie czy to może w jakiś sposób oddziaływać na ten cały implant, czy wydzielanie tych hormonów? Proszę o pomoc bpo jest tu uciążliwe a mieszkam w Irlandii i byłam już u lekarza i nic mi nie pomógł. Będę wdzięczna za pomoc, dzięki.aa no i jeszcze, przez zaaplikowaniem implanta brałam przez miesiąc tabletki ale nie brałam ich o tej samej godzinie każdego dnia i też krwawiłam przez miesiąc, wtedy nic nie zażywałam, oprócz palenia ale to raczej nie przyczyniło się do tego wszystkiego. ;/

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest

    implant

    Hej ja rowniez mam wszczepiony implant od okolo miesiaca i jak do tej pory mialam jedna bardzo bolesna miesiaczne po ktorej do dnia dzisiejszego mam plamienia przez caly czas. O ile dobrze pamietam lekarz wspominal ze takie krwawienia moge trwac nawet do kilku miesiecy, jednak na twoim miejscu odwiedzilabym lekarza aby sie upewnic ze wszystko jest ok

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Na pewno po czterech latach to przeczyta i weźmie sobie do serca twoja radę.

  4. #4
    Wczesnojesienna jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Dec 2016
    Postów
    25

    A czy to jedna wciąga fete? Nie tej, to innej się przyda ta "rada" :-P

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. implant jądra
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum urologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-26-2013, 08:47
  2. Jestem w 6tyg ciąży a 3tyg temu wziwłam zasrzyk antykoncepcyjny
    Przez aga.slawicz1 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-14-2012, 19:11
  3. Seks w okres - koniec miesiączki po 3 dniu !!! Pomocy !!!!!!!
    Przez jansas124 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-12-2012, 12:29
  4. Zastrzyk antykoncepcyjny -opinie
    Przez ula22 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-31-2011, 18:44
  5. okres 8 tyg po porodzie mimo tabletek antykoncepcyjnych! POMOCY
    Przez beata24osw w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-21-2010, 07:49

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227