+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: gazy gazy gazy

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    gazy gazy gazy

    witam!mam nieprzyjemny problem z nadmierną produkcją gazów. Bardzo proszę o pomoc!!Nie mam pojęcia jak z tym walczyć.Espumisan(nawet w bardzo duzych ilosciach)mi nie pomaga.stosowalam tez probiotyki(acidolac), co rowniez nie dalo rezultatu.bylam u gastrologa i ten przepisal mi dusphatalin retard-i tu musze sie przyznac ze nie stosowalam go regularnie i byc moze to jest przyczyna braku efektow.nie wiecie ile czasu trzeba zazywac ten lek,zeby widoczne byly rezultaty?

    A moj problem z gazami wyglada nastepujaco: rano,kiedy sie budze nie mam gazow.pozniej wyprozniam sie(codziennie-stolec jest normalny-ani twardy ani zbyt luzny) i nastepnie jem sniadanie.z gazami mam spokoj do obiadu.po obiedzie(nawet przy diecie lekkostrawnej)mam OGROMNE wzdecia,przelewanie sie w brzuchu,bulgotanie i OGROMNE OGROMNE gazy.czuje sie wtedy napompowana jak balon.i tak jest praktyczne do konca dnia.ale kulminacja nastepuje kiedy klade sie spac-wtedy czuje jak te gazy 'biegaja' po calym moim brzuchu,zaczynaja tworzyc sie jakby w lewym boku i musze je wypuscic bo nie daje rady. jak moge sobie pomoc? blagam pomozcie bo juz jestem zalamana.

    ps.jesli ktos stosowal dusphatalin retard to prosze,niech napisze w jakiej dawce.slyszalam tez ze niektorzy zazywaja sulpiryd i debridat(tribux) czy myslicie ze ja tez powiinna sprobowac tych lekow?

  2. #2
    focus9 jest nieaktywny
    Senior Member
    Zarejestrowany
    Aug 2010
    Postów
    451

    Przyczyną takich gazów może być dolegliwości wątroby. Zbadaj sobie poziom trójglicerydów. Prawdopodobnie może być potrzebna specjalna dieta.

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest

    : )

    hej ! a może masz ,, zespół wrażliwego jelita '' ?
    Ja miałam podejrzenia też..

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest

    do : niezarejestrowany

    hej! raczej zespół jelita drażliwego. tak ja też stosowałam, no i stosuję duspatalin retard i do tego debretin( to samo co debridat) ... ogólnie już od 3 lat!!! wiesz co... może z początku dawało to jakiekolwiek efekty, nawet muszę powiedzieć że czułam się rewelacyjnie! jak nowo narodzona. można było gdziekolwiek wyjść nie myśląc o przykrych dolegliwościach (co wcześniej pogarszało stan- w IBS psychika też ma znaczenie). niestety od roku znów problemy się powtarzają i myślę co dalej z tym robić... bo przecież ile można się chemią truć! życzę powodzenia w poszukiwaniach dobrych sposobów! jak coś znajdziesz- daj znać

+ Odpowiedz na ten temat

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251