+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: escapelle i tabletki antykoncepcyjne

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    escapelle i tabletki antykoncepcyjne

    Witam serdecznie. Mam pytanie do specjalisty-ginekologa, piszę na forum internetowym, ponieważ u ginekologa z tą sprawą byłam-niestety nie udzielono mi żadnej konkretnej odpowiedzi, gdyż pani doktor chyba jest przeciwna tabletkom antykoncepcyjnym.
    Mój problem polega na tym, ze w ciągu ostatniego cyklu 2 razy doszło do sytuacji, kiedy musiałam przyjąć tabletkę escapelle (pęknięta prezerwatywa). Ostatnią miesiączkę miałam 11 stycznia, cykle mam nieregularne-trwają zazwyczaj od 31-40 dni. Tabletke escapelle pierwszą wzielam 31.01 (20 dzien cyklu) a drugą 11 lutego (31 dzien cyklu). Miałam w planach od nowego cyklu zacząć brać tabletki antykoncepcyjne Microgynon-moje pierwsze opakowanie od ponad roku, wiec pierwszą tabletkę powinnam wziąć pierwszego dnia okresu. 13 lutego wieczorem dostałam lekkiego plamienia, a że podbrzusze bolało mnie tak jak zawsze przed okresem, wzięłam pierwszą tabletkę. Następnego dnia krwawienia nie było,więc zorientowałam się, że to musiało być plamienie związane ze skutkami Escapelle. Branie tabletek anty kontynuuje, aczkolwiek nie wiem, czy w 7-dniowej przerwie dostanę okres, czy po tej rewolucji hormonalnej nic mi nie zaszkodziło? a poza tym czy w ten sposob wziete tabletki antykoncepcyjne zabezpieczają mnie? Dodam jeszcze, że już ponad tydzień mam skurcze podbrzusza, czy to się wiąże z tym, że Microgynonem przesunęłam sobie okres?
    Bardzo proszę o poradę.
    Pozdrawiam

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    No to trochę namieszałaś, teraz już nie masz wyjścia weź do końca. Napewno namieszało się w hormonach, teraz trzeba mieć nadzieję, że się samo unormuje. Jeśli nie (jeśli w przerwie nie będzie krwawienia) to do lekarza.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. tabletki antykoncepcyjne
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 08-01-2013, 19:54
  2. tabletki antykoncepcyjne
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-31-2012, 15:13
  3. tabletki antykoncepcyjne
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-21-2012, 13:54
  4. Tabletki antykoncepcyjne
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 20:05
  5. Miesiączki co 2-3 miesiące i bóle! :( Czy to Przez tabletki Escapelle??
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-14-2011, 22:09

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250