+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Dziwne uczucie w jądrach.

  1. #1
    Strange
    Guest

    Dziwne uczucie w jądrach.

    Od jakiegoś dłuższego czasu (dokładniej po dłuższym zażywaniu dopalaczy- miesiąc prawie co dzien) Mam problem ze zdrowiem.
    Zdrowie psychiczne jako tako też szwankowało, ale wróciło do normy.
    Bardziej martwi mnie dziwne uczucie w jądrach (mam 21 lat) ....
    Postaram się opisac wszystko dokładnie- więc:
    Po tych takowych dopalaczach (mefedron i coś nieznanego pobudzającego) w pewnym momencie moje jądra zaczeły odwalac jakieś dziwne akcje........ Otóż zaczęłem się nad nimi skupiac w inny sposób niż zawsze... wpewnym momencie opadły tak dziwnie i takie miałem uczucie jakby one nie były moje tzn(takie wrażenie jakby te "połączenia" się spaliły) miałem moment, że nie mogłem pobudzic swojego prącia...... Minęło już 3 tygodnie od momentu kryzysowego... Prącie jestem w stanie pobudzic, wszystko gra, ale nadal mam dziwnie... Prącie zachowuje się dziwnie, i non stop mam wrażenie jakby popszestawiałem sobie jądra( już czuje je że są moje, grzebałem troche w nich(obracałem, kręciłem nimi)) ale non stop mam dziwne uczucie trudne do opisania. Jak wiadomo wiem że wypłukałem się z wszystkich składników odżywczych (podejrzewam przyczynę pierwszą) które powoli uzupełniam na nowo.... Ale też tym kręceniem i obracaniem w mosznie tych osłabionych jąder (druga przyczyna jaką podejżewam) mogłem doprowadzic do tego uczucia.... Bardzo proszę o pomoc.... Aha ostatnio przy masturbacji wszystko niby ok, ale jest inaczej, ciągle jakby była poprawa , ale miałem wrażenie że jedno z jąder przy momencie kulminacyjnym jakby zaczęło się chowac do środka albo coś takiego.... tak jakby wrażenie poplątania.... Spędza mi to sen z powiek.... Pytanie czy to brak składników odżywczych typu potas magnez... Czy też problem z poplątaniem.... jak to sprawdzic? Co mam zrobic..... Jak to nazwac ?????

  2. #2
    Strange
    Guest

    dalsza częsc...

    Aha zadnego bólu nie miałem.... Jakby ktoś mógłby powiedziec na jakie witaminy bądź elektrolity powinienem zwrócic uwagę.... Aha rozmyślałem nad braweranem czy permenem... czy nie przyśpieszą rekonwalescencji... aha kolega ma testosteron w domu... nie wiem czy nie odkupic.... Ale jeśli coś tam poplątałem? o to mi chodzi czy pobracanie jądra może miec znaczenie w tej kwestii??

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Dziwne uczucie i śluz.
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum gastrologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-26-2012, 16:52
  2. dziwne uczucie w gardle
    Przez staku w dziale Forum laryngologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-08-2012, 15:17
  3. Dziwne uczucie w głowie
    Przez stiven w dziale Forum neurologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-17-2012, 07:42
  4. dziwne chrosty na penisie i jadrach pomocy
    Przez patryk86 w dziale Forum urologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-27-2012, 15:35
  5. Dziwne uczucie
    Przez AP2 w dziale Forum pediatryczne
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 02-21-2011, 16:56

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252