+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Dziwne problemy ze snem

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Dziwne problemy ze snem

    Witam, postaram się jak najszczegółowiej opisać swój dziwny problem. Otóż, od pewnego czasu prowadzę nocny tryb życia, chodzę spać rano, a wstaję popołudniu. Ostatnio zostałem zmuszony to zmienić i zaczęły się dziać dziwne rzeczy. Dwie doby temu nie spałem w ogóle, postanowiłem zarwać noc, żeby zmorzył mnie sen o wczesnej godzinie, myślałem, że dzięki temu się przestawię. Jednak w ciągu dnia nie dałem rady i koło południa zasnąłem na około 4 godziny. Mimo wszystko udało mi się zasnąć w okolicach północy, ale obudziłem się po około trzech godzinach i dalej spać już nie mogłem, więc nie spałem, postanowiłem kontynuować przestawianie się, w ciągu dnia byłem senny, znów się przespałem, tym razem tylko godzinę, żeby udało mi się przespać noc. Znów udało mi się zasnąć około północy, jednak obudziłem się około godziny drugiej nie mogąc dalej spać, nie śpię już od trzech godzin. Chciałbym zapytać, co może być przyczyną takiego dziwacznego zachowania organizmu? Prosiłbym również o jakieś rady, jak powinienem się zachować przez najbliższą dobę, żeby się przestawić, zdrowy rozsądek podpowiada, aby znów nie spać i czekać do wieczora, jednak boję się tak robić, gdyż od dwóch dni strasznie mało śpię i nie wiem jakie mogłyby być tego skutki. Ponadto, zauważyłem też jeszcze jedną ciekawą rzecz, podczas spania w nocy miałem sny, które pamiętałem dość dobrze i obudziłem się sam z siebie, mając uczucie wyspania, a jak spałem w dzień, to nie pamiętałem swoich snów i budziłem się niewyspany, musiałem się zmuszać do wstawania. Pomocy!

  2. #2
    magda.apotex jest nieaktywny
    Nowy użytkownik Avatar magda.apotex
    Zarejestrowany
    Aug 2014
    Postów
    5

    Twój organizm przestawił rytm snu i czuwania. Aby powrócić znów do przespanych nocy na sam początek postaraj się nie spać w ciągu dnia oraz unikaj popołudniowej kawy. Następnie zadbaj o higienę snu, tzn. wywietrz przed snem pokój, unikaj światła emitowanego przez ekrany komputera i telewizora, pozbądź się z sypialni zegara oraz wszelkich rzeczy które Cię rozpraszają, o ile Ci to nie przeszkadza możesz również włączyć spokojną, cichą muzykę. Dodatkowo możesz zastosować preparaty dostępne w aptekach, które zawierają uspokajające zioła (melisa lekarska, chmiel) oraz melatoninę, która pomoże wyregulować rytm okołodobowy organizmu. Jeśli zastosujesz się do wszystkich wskazówek, szybko powinieneś przywrócić prawidłowy rytm snu i czuwania organizmu.

    Pozdrawiam.
    Magda,
    doradca online Sen Apotex.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Problemy ze snem
    Przez bocianek122 w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-24-2014, 19:28
  2. Problemy ze snem.
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-21-2013, 19:19
  3. problemy ze snem
    Przez duch w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-10-2012, 14:36
  4. problemy ze snem
    Przez salamandra w dziale Forum endokrynologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-14-2012, 09:22
  5. problemy ze snem
    Przez olka** w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-19-2011, 14:31

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252