+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Dziwne krwawienie po luteinie...

  1. #1
    madziunieczka
    Guest

    Dziwne krwawienie po luteinie...

    Odkad pamietam mam problemy z okresem.
    Praktycznie gdyby nie tabletki anty krwawienie by sie nie pojawialo.
    W styczniu skonczylam brac Yasminelle ( nie z wlasnego wyboru, skonczyly mi sie a nie mialam jak dokupic ) poczym w marcu o dziwo dostałam okres a pozniej dlugo dlugo nic i znowu samoczynnie dostalam go w sierpniu.
    Zobaczylam sie z moja pania ginekolog w pazdzierniku ktora przepisala mi luteine, mialam ja brac 10 dni 2 razy dziennie i po tym braniu mialo wysatpic krwawienie i w pierwszym dniu krwawienia mialam zaczac brac tabltetki anty. Zaczelam brac ta luteine 13.11 ( sobota) wiec powinnam ja skonczyc 22.11 ale 20.11 ( czyli 7 dni od zaczecia stosowania luteiny ) dostalam jakis takich dziwnych czarnych plamien ( pewnie sie oczyszczalo wszystko) no i tak jakby od tej soboty mam cos jakby okres, nie jest obifty ani nic;/wczoraj to cos tam polecialo a dzisiaj to praktycznie jakby nic.
    No i ogolnie skonczylam ta luteine wczoraj w sumie 20 tabletek.
    Troche to zagmatwane bo ja teraz nie wiem czy ja juz powinnam wziasc te tabletki czy czekac az bede miala takie konkretne krwawienie czy juz powinnam wziasc pigulki jak sie to wszystko zaczelo w sobote?
    Czy ktos juz tez tak kiedys mial?

  2. #2
    pani marusia jest nieaktywny
    Senior Member
    Zarejestrowany
    Nov 2010
    Postów
    144

    Rzeczywiście, zagmatwałaś W końcu nie wiadomo, czy bierzesz Luteinę czy tabletki antykoncepcyjne?
    W każdym razie tabletkę antykoncepcyjną bierze się w pierwszego dnia miesiączki. Z tego, co piszesz wynika, że minęła już ponad doba od wystąpienia krwawienia - jakie by ono nie było. Plamienie to właśnie efekt działania Luteiny, możesz je zakwalifikować jako okres. Tak więc powinnaś zaczekać do następnego okresu.

  3. #3
    madziunieczka
    Guest
    Zaczekalabym ale jestem na 99 procent pewna ze nastepnego okresu nie dostane a luteiny juz nie mam ( jestem za granica wiec nie mam mozliwsoci jej zdobycia) .

  4. #4
    madziunieczka
    Guest
    I skonczylam ta luteine wczoraj wiec teraz juz naprawde nie wiem c robic, chyba wezme te anty bo skoro i tak okresu praktycznie nie mam to zadnego tam cyklu nie pomieszam bo nie ma co mieszac w sumie.

  5. #5
    pani marusia jest nieaktywny
    Senior Member
    Zarejestrowany
    Nov 2010
    Postów
    144

    Cytat Napisal madziunieczka Zobacz post
    Zaczekalabym ale jestem na 99 procent pewna ze nastepnego okresu nie dostane a luteiny juz nie mam ( jestem za granica wiec nie mam mozliwsoci jej zdobycia) .
    Tabletki antykoncepcyjne bierze się pierwszego dnia miesiączki. Eksperymenty z hormonami są niebezpieczne, więc powinnaś uzgodnić z lekarzem czy w tym wypadku można zacząć przyjmować tabletki, mimo że jest już po okresie. W każdym razie nie jestem pewna, czy w tej sytuacji, biorąc tabletki w cyklu 21-dniowym, w 22 dniu dostaniesz miesiączkę.

  6. #6
    natalla2121 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Nov 2011
    Postów
    4

    plamienia po luteinie

    hej ja biorac luteine pod jezyk po 3 dniach dostalam brazowe plamienia trwały 3 dni. Myslalam ze to poczatek miesiaczki lecz przez dwa tygodni nic nie bylo. Po 2 tygodniach znowu 3 dniowe plamienie koloru brazowego. Pomozcie niewiem co sie ze mna dzieje.

    Luteine dostalam na wywolanie okresu poniewaz spoznial mi sie 2 miesiace. okresu jak nie bylo tak nie ma
    zawsze mialam bolesne okresy i to nawet bardzo a teraz nic, nawet lekkich boli nie mam.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. krwawienie z nosa
    Przez aros5 w dziale Forum pediatryczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-27-2010, 18:20
  2. krwawienie po porodzie
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-11-2010, 07:27
  3. Krwawienie po skonczeniu miesiaczki i stosunku a teraz obfite uplawy
    Przez LittleA w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-03-2010, 08:16
  4. Krwawienie po porodzie
    Przez ciociaewcia w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-08-2010, 14:12
  5. Dziwne kłucie.
    Przez aros5 w dziale Forum kardiologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-10-2010, 11:11

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248