+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Do jakiego lekarza ?

  1. #1
    ptysiu jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    May 2013
    Postów
    4

    Do jakiego lekarza ?

    Witam ,
    Wczoraj wyszłam na spacer ponieważ chciałam się dotlenić od rana miałam uczucie jak by ktoś usiadł mi na klatkę piersiową .
    Kiedy wyszłam , z domu zaczęło kuć mnie w mostku usiadłam i zażyłam dwie kapsułki nurofenu ultra . wydawało mi się że jest lepiej ale po 10 minutach zrobiło mi się słabo zakręciło mi się w głowie strasznie ciężko się oddychać i po chwili poczułam drętwienie całego ciała nie mogłam ruszyć rękoma miałam ciężkość z wypowiedzeniem się serce bardzo szybko mi biło . Ludzie którzy przechodzili zawieźli mnie do szpitala lekarz powiedział że to nic z sercem i nie wie co to może być. Do jakiego Lekarze się udać ? Co to może być?

  2. #2
    ptysiu jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    May 2013
    Postów
    4

    Bardzo proszę o odpowiedź

  3. #3
    Magnifico jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    May 2013
    Postów
    6

    Nie idź do żadnego lekarza, tylko przestań łykać analgetyki. Jedna tabletka Nurofenu Ultra Forte zawiera 400 mg ibuprofenu przy czym dopuszczalna dawka dzienna to 1200 mg. Jeśli piłaś kawę lub herbatę, piłaś alkohol albo sok grejfrutowy doprowadzilaś do interakcji. Jeśli brałaś dzień wcześniej cokolwiek zawierającego ibuprofen albo paracetamol spowodowałaś ten stan. Ibuprofen ma działanie hamujące na przywspółczulny układ nerwowy. Z tego powodu miałaś przyspieszoną ak. Serca. Jeżeli łykasz dużo przeciwbólowych na byle ból cierpisz na lekkozależność.

    POZDRAWIAM I ŻYCZĘ ZDROWIA

  4. #4
    PsychologBMW jest nieaktywny
    Specjalista Avatar PsychologBMW
    Zarejestrowany
    May 2013
    Skad
    Kraków
    Postów
    272

    Witam Panią,

    Jeśli chodzi o opisaną sytuację, wszystko zależy od tego, czy takie dolegliwości miały już wcześniej miejsce, czy się nasilają i w jakich sytuacjach występują. Być może przy jednorazowym pogorszeniu samopoczucia nie ma powodu do obaw, ale to Pani wie najlepiej co się wtedy działo z Pani ciałem. Przyczyny takich dolegliwości mogą mieć miejsce w chorobach somatycznych lub w psychice. Dla rozwiania wątpliwości polecam wizytę u lekarza rodzinnego i może rozszerzoną diagnostykę (w tym psychologiczno-psychiatryczną).

    Pozdrawiam,
    Barbara Michno-Wiecheć
    psycholog psychoterapeuta

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. krwawienie z odbytu-do jakiego lekarza specjalisty?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-06-2013, 08:40
  2. Do jakiego lekarza się udać?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 17:51
  3. do jakiego lekarza iść ?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum neurologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-04-2013, 17:16

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242