+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Długotrwałe stosowanie leków przeczyszczających

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Exclamation Długotrwałe stosowanie leków przeczyszczających

    Witam, wstyd mi zwrócic się gdziekolwiek indziej więc piszę tutaj. Od około 2 lat regularnie (codziennie) stosuję leki przeczyszczające (głównie jest to dulcobis, aktualnie po ok 40tabletek). Chciałabym wreszcie przestac ale za kazdym razem gdy próbuję mam silne zaparcia oraz ból na dole brzucha. Nie spodziewam się, że będzie od razu wszystko w porządku ale chciałabym wiedziec czy mogę jakoś wspomóc moje jelita aby szybciej odzwyczaiły się od leków. Bardzo proszę o pomoc. Mam świadomośc tego, że nie jest to normalne więc prosilabym mnie nie oceniac.

  2. #2
    wotan99 jest nieaktywny
    Użytkownik Avatar wotan99
    Zarejestrowany
    Dec 2013
    Skad
    Wrocław
    Postów
    350

    Dzień Dobry. Może nie jestem uzależniony od leków na przeczyszczenie. Bo to raczej nie jest przyjemność w Pani przypadku(pana). Jestem natomiast uzależniony od Benzodiazepin (2 lata) Jeżeli Pan/Pani chce mogę pomóc odstawić. Znam się na tym przechodziłem sam 9 detoxów najdłuższy skonczyl sie dzisiaj... 5 tygodni. Generalnie wiem na jakiej zasadzie wszystko działa. Mi brakuje tylko silnej woli albo raczej wsparcia bo wszyscy się na mnie wypięli... Nieważne. Generalnie jezeli Pan/Pani potrzebuje pomocy proszę udać się do lekraza psychiatry/psychologa o wsparcie albo napisać wiadomość prywatną do mnie, gdyz nie ma sensu nabijac tutaj postów.
    Pozdrawiam.
    "Life is pain! I wake up every morning, I’m in pain! I go to work in pain!"

  3. #3
    Maria33
    Guest
    Zacznij od probiotyków. Być może długotrałe stoswanie leków przeczyszczających spowodowało wyjaowienie flory jelitowej i stąd są te problemy. Stosuj probiotyki przez kilka tygodni i zobaczysz czy coś się zmieni. Swoja drogą gdy stosujesz leki przeczyszczające to zawsze pij dużo najlepiej płynów nawadniających jak orsalit i zawsze po tym stosuj też probiotyki. Jak to nie pomoże to koniecznie skonsultuj się z lekarzem

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Długotrwałe stosowanie Loperamidu
    Przez macieksuper w dziale Forum gastrologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-02-2014, 22:51
  2. Afty długotrwałe gojenie
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum stomatologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-29-2013, 06:57
  3. Koktajl z leków czyli przyjmowanie tych lekow a pogarszający się stan zdrowia.
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum kardiologiczne
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-03-2013, 12:53
  4. Długotrwałe spożywanie tabletek
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum gastrologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-11-2012, 13:46
  5. Długotrwałe kołowanie w głowie
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum neurologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-17-2011, 22:03

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242