+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Dieta dla 18 latka !

  1. #1
    petronas jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jun 2015
    Postów
    2

    Dieta dla 18 latka !

    Witam !
    Mam na imię Paweł w listopadzie kończę 18 lat, uczęszczam do 2 klasy technikum. Przy 175 cm wzrostu ważę 87 kg , wiem że to strasznie dużo. Dietę/zmianę życia chciałbym zacząć ze względów zdrowotnych jak i dla dobrego samopoczucia. Byłem już na diecie, to było 1,5 roku temu gdzie udało mi się zejść do masy 77 kg przy tym samym wzroście(nie rosnę już). Jednak ta dieta była bardzo szybka bo zjadałem dziennie około 700-800 kalorii( przepraszam jak pomyliłem jednostkę ) i w 1,5 miesiąca schudłem 10 kg. Wiem że to bardzo nie zdrowe, zaprzestałem tej diety. Wadą jej była nie tyle że była niebezpiecznie ekstremalna ale jest się też po niej podatnym na efekt yoyo . Znam ogólne zasady diety ale niestety nie mogę ich przestrzegać (np. 5 posiłków dziennie w niedużych odstępach czasowych, bo moje posiłki z powodów wyższych przypadają na godziny : 7:00 , 16:00, 18:00 lub 19:00). Wyeliminowanie słodyczy i napojów poza zwykłą wodą i herbatą to nie problem. Problem zaczyna się gdy przychodzi do jedzenia - nie lubię zbyt wielu rzeczy. Wiem że dieta powinna być zróżnicowana a u mnie z tym problem. Jestem chętny do ćwiczeń , tylko zaznaczam że nie mam możliwości dojazdu na siłownię (muszę ćwiczyć w domu). Nie potrafię sam sobie czegoś ułożyć. Proszę was o pomoc !
    Pozdrawiam.
    Paweł

  2. #2
    kamil_id jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Apr 2015
    Postów
    28

    Waga i wzrost niewiele mówią. Takie parametry mogą charakteryzować osobę o rozbudowanej masie mięśniowej jak i nieco otyłą. Należałoby określić Twój somatotyp. Jeśli chcesz schudnąć, prawdopodobnie charakteryzujesz się przeważającym somatotypem endomorficznym.

    Jeśli tak to:
    - dieta powinna być oparta o białko i tłuszcze, stosunkowo mało węglowodanów. Słodycze, słodkie napoje odpadają.
    - ilość posiłków dowolna, może być ich nawet 2-3 jeśli dobrze to traktujesz. Przy tak małej ilości posiłków, jesz do syta posiłki oparte o makroskładniki podane wyżej, wzbogacone o warzywa.
    - trening interwałowy, może być wykonywany w domu. Poszukaj przykładów w necie, filmach na YT.

    700-800 kcal to masakra...

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Pomoc dla 4 latka
    Przez Anna850209 w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-24-2015, 08:37
  2. Jakie mleko dla 2 latka?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum pediatryczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-23-2015, 12:28
  3. Dieta dla 14 latka.
    Przez Fadopastor w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-24-2014, 15:34
  4. Lek na zaparcia dla 3-latka.
    Przez Krystian1 w dziale Forum pediatryczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-18-2013, 18:58
  5. Dieta dla ćwiczącego 16-o latka
    Przez Matthew9713 w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-08-2012, 17:23

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251