+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Diane-35 słońce i zaburzenie wzroku

  1. #1
    Sandra1992 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Mar 2012
    Postów
    17

    Diane-35 słońce i zaburzenie wzroku

    Witam!

    Od 11 dni leczę się tabletkami diane-35. Tydzień temu chciałam się opalać w niezbyt upalny dzień,jednak przeraził mnie fakt,że będąc 10 min na słońcu wchodząc do mieszkania przez kilka minut nic nie widziałam..Wiem,że czasem jest ten szok dla oczu,ale pierwszy raz w życiu miałam tak,iż przez ok 5min nic ,kompletnie nie widziałam na oczy. Chciałam się zapytać,czy to jest normalne?oraz czy podczas ich stosowania tych tabletek mogę opalać,przebywać na słońcu? Chciałam w sierpniu jechać nad Morze.. i boje się,że do jeszcze bardziej może pogorszyć moj stan zdrowia.

    Proszę o jak najszybszą odpowiedź .
    Dziękuje.

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Czy przy tym pojawił się ból głowy ?

  3. #3
    Sandra1992 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Mar 2012
    Postów
    17

    Nie ,właśnie,że nic mnie nie bolało

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Może być kilka przyczyn: za dużo słońca, czasem może w ten sposób objawiać się napad migrenowy same zaburzenia widzenia bez bólu głowy. Niewykluczony też wpływ tabletek hormonalnych, wogóle podczas stosowania hormonów opalanie nie jest wskazane, a być może wszystko razem. Jeśli więcej si ęto nie powtórzy, to raczej nic groźnego, natomiast słońce i tabletki hormonalne nie jest to najlepsze połączenie a jeśli już to rozsądnie - wysoki faktor w kremach i okrycie głowy.

  5. #5
    Sandra1992 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Mar 2012
    Postów
    17

    Dziękuję bardzo !

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Duża wada wzroku a soczewki i metody polepszania wzroku
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum okulistyczne
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 05-28-2018, 08:40
  2. diane 35 trądzik
    Przez Ania__ w dziale Opinie o lekach
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 05-31-2013, 22:12
  3. Dziwne zaburzenie wzroku (?)
    Przez Pixie w dziale Forum okulistyczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-18-2011, 09:56
  4. Diane 35
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-23-2011, 16:41
  5. Diane 35 a ból jajnika
    Przez sowaa w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-11-2011, 23:05

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250