+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Depo-Medrol

  1. #1
    medyczka jest nieaktywny
    Specjalista
    Zarejestrowany
    Jan 2011
    Postów
    556

    Post Depo-Medrol

    brak opinii, bądź pierwszy i napisz swoją recenzję !

  2. #2
    teresa.pawlus@interia.pl
    Guest

    Depo Medral

    Bolało mnie ramię ortopeda wbił mi dwa zastrzyki Depo Medrol inj. Lignoc.hydrochl.inj. przed tygodniem od tego czasu bardziej boli mnie ramię oraz chrupie mi podczas ruchu tą ręką.Przed tym zastrzykiem bolało i chrupało mi tylko podczas podniesienia ręki do góry

  3. #3
    Kareena
    Guest

    depo medrol

    Witam,
    mam podobne spostrzezenia co autorka wyżej,,,,
    Moja mame bola lokcie, szczegolnie prawy, i dostala owy zastrzyk, przed bardzo ja bolal, ale po tym zastrzyku jest jeszcze gorzej, w dodatku "chrupie" w tym stawie...

  4. #4
    Margaret11
    Guest

    Zastrzyk Depo medrol

    Miałam 3 zastrzyki ,dwa z nich w ramię ponieważ mam zamrożony bark!!!Lekarze złymi diagnozami przytrzymali mnie miesiąc na zastrzykach przeciwbólowych zamiast skierować mnie do specjalisty,zaliczyłam neurologa,reumatologa i ortopedów-do niczego!Każdy mędrkował i żaden nie powiedział co mi jest!!!!Po sterydzie źle się czułam ale ćwiczyłam u rehabilitantów to oni byli świetni powiedzieli mi co mam!!!Dzięki tym ćwiczeniom mogę wreszcie się uczesać a tak nic nie mogłam robić ręką!!!Mało tego po 6dniach od zastrzyku pojawily się dziwne plamy czerwone-trochę je rozdrapałam lekarz domowy stwierdził ospę!!! Żarłam leki przeciw ospie ,a po miesiącu się wkurzyłam no bo ile ma trwać ospa!!???Dermatolog powiedział świerzb!!Jak to???Skąd jak kiedy,maść przez 3dni ale dalej miałam plamy pojechałam do szpitala zakaźnego,pobrano zeskrobiny i co się okazało!!??? że nie mam żadnego Świerzbu!!!!!!!MAKABRA!!Lekarze wykańczają psychicznie,baba w szpitalu powiedziała a na co się pani leczy???Odpowiedziałam no teraz chyba to już pójdę do psychiatry!!!!!

  5. #5
    Margaret11
    Guest

    Smile Depo medrol

    Cytat Napisal teresa.pawlus@interia.pl Zobacz post
    Bolało mnie ramię ortopeda wbił mi dwa zastrzyki Depo Medrol inj. Lignoc.hydrochl.inj. przed tygodniem od tego czasu bardziej boli mnie ramię oraz chrupie mi podczas ruchu tą ręką.Przed tym zastrzykiem bolało i chrupało mi tylko podczas podniesienia ręki do góry
    Musi Pani chodzić na ćwiczenia!!!same sterydy to nic!!!Trzeba ruszać ręką,tylko zależy po co Pani dostała steryd!!!Ja ostatni miałam 20maja mam problemy z cerą,tuszą,oraz alergią!!!Radzę skonsultować się z Rehabilitantem od spraw barkowych bo może pani ma to co ja -zamrożony bark!!!!Pozdrawiam Gosia

  6. #6
    Margaret11
    Guest

    Smile Depo medrol

    Cytat Napisal medyczka Zobacz post
    brak opinii, bądź pierwszy i napisz swoją recenzję !
    Wszystko ma swoje plusy i minusy,lek powodował nasilenie negatywnych objawów-ekstremalne bóle,trzeszczenie w kościach,uporczywy ból w mięśniu gorzej niż nerw w zębie!!Jednocześnie przy ćwiczeniach rehabilitacyjnych odblokował ruchomość w tym wypadku ręki !!Minus -tycie,alergia,okropna skóra na twarzy,spadek odporności do awitaminozy!Ale w życiu tak to jest że coś za coś!!!!Bez dwóch zastrzyków 1.04. -pierwszy,drugi 20.05. nie osiągnęłabym samymi ćwiczeniami tego stanu w którym jestem tzn. podnoszę rękę,mogę się uczesać,pozostały jeszcze naciągnięte ścięgna-sądzę że to pikuś przy tym co miałam na samym początku!Pozdrawiam Gosia

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Medrol opinie
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Opinie o lekach
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-02-2010, 14:01
  2. Solu-Medrol opinie
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Opinie o lekach
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-02-2010, 12:42
  3. Solu-Medrol - Methylprednisolonum opinie
    Przez mini w dziale Opinie o lekach
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-19-2010, 12:54
  4. Depo Provera skutki uboczne
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Opinie o lekach
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-19-2010, 12:24
  5. DEPO-PROVERA a krwawienia
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-08-2010, 11:51

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154