+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: czy powodem jest kortyzol?

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Exclamation czy powodem jest kortyzol?

    Mam problem. Mam 18 lat. Zaczęłam miesiączkować w wieku 10 lat. Moje miesiączki zawsze były regularne-co 28 dni. Jednak od dwóch lat cykl trwa nawet 50-60 dni z tym że w około 30 dniu cyklu krwawię. Nie jest to mój jedyny problem. Wiem że bardzo mało spię- uczenie się,pomaganie w domu i inne obowiązki mi nie pozwalają się wysypiać- średnio śpię 5 godzin na dobę. W ciągu 2 lat przytyłam 25 kg, choć nie jadłam tyle żeby przytyć aż tak dużo. Bardzo często choruję. mam problem ze zbyt częstym oddawaniem moczu. Nieraz piję bardzo mało a co godzinę chodzę do toalety i zawsze mam czym siusiać. jestem też bardzo nerwowa i depresyjna, mAm tez wypryski na dekolcie i stosuje rozne srodki lecz nie moge im zapobiec.Każda kobieta w mojej rodzinie ma chorą tarczycę. Robiłam w przychodni rodzinnej wszystkie możliwe wyniki- wychodzą w normie. Byłam już u ginekologa,dermatologa, nefrologa, urologa a nawet psychiatry. Wszyscy ci lekarze twierdzą że moje zdrowie jest w porządku, że oni mi nie pomogą. Ostatnio moj chlopak natknął się w sieci na informacje o kortyzolu, wg niego wszystkie moje objawy pasuja do zbyt wysokiej ilosci kortyzolu w moim organizmie. internista mnie wysmial gdy mu o tym powiedzialam. czy mozliwe jest ze mam cos z przysadka mózgowa? Bardzo prosze o pomoc, czy mam udac sie do endokrynologa? o jakie badania poprosic?

  2. #2
    anianulka jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    May 2013
    Postów
    2

    Ja leczę niedoczynność tarczycy od 5 lat ale po 2 latach przyplątały się problemy z prolaktyną.
    Mam 25 lat zaczęłam wcześnie miesiączkować w wieku 11 lat.
    Gdy zaczęły się problemy z PRL to bywało że nie miałam okresu po 2 miesiące, miewałam na zmianę raz okres, raz plamienia, cykle różnej długości raz regularne co 28-30dni a raz trwające 50-60 dni. Plamienia zdarzały się 2 razy w miesiącu.
    Robiłam PRL bez i po obciążeniu 2 razy. Moja PRL po obciążeniu w ogóle nie wzrasta o te wymagane 5 razy. Miałam rezonans w marcu, nie wykazał nic, ale badania PRL mówią co innego. Byłam u 3 lekarzy, wszyscy zgodnie mówią że gruczolak jest ale rezonans go nie wykrył. Ja mam wątpliwości...

    Od roku bolą mnie nerki, raz lewa, raz prawa, badania moczu robiłam co 3 miesiące, nie wychodził piasek ani żadne bakterie, barwa moczu wychodziła żółta choć zawsze miałam słomkową. Zrobiłam badanie kortyzolu w surowicy na własną rękę, endokrynolodzy nie zlecali mi nic pod względem nerek choć mówiłam że bolą.

    W środę mam USG nerek, naprawdę nie wiem gdzie szukać pomocy, jestem bardzo nerwowa, mam stany depresyjne, również jak autorka postu mam pełno wyprysków na plecach i dekolcie, są to bolesne wielkie pryszcze które wywołują taki ból jakbym miała guza w płucach lub ból kręgosłupa.
    O wąsach i ścieżce włosów na brzuchu nie wspomnę.

    PS. od tarczycy przytyłam 24 kg, najpierw przytyłam 19 a potem od PRL chyba te 5 kg.

  3. #3
    fatymid jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    May 2013
    Postów
    36

    Chciałbym zauważyć, że kortyzol to hormon stresu.

  4. #4
    gosiak1995 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    May 2013
    Postów
    3

    Cytat Napisal fatymid Zobacz post
    Chciałbym zauważyć, że kortyzol to hormon stresu.
    a co to ma do rzeczy?

  5. #5
    gosiaczek1995
    Guest
    jestem autorką tematu. zrobiłam wyniki z kortyzolu i prolaktyny, wszystko z tym u mmnie w porządku, więc o co może chodzić?

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Wysoki kortyzol - dalsze badania?
    Przez ingens w dziale Forum endokrynologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-25-2013, 23:52
  2. Czy kaszel,może byc powodem refluxu żoładkowo-przełykowego?
    Przez Sophia w dziale Forum alergologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-03-2013, 22:08
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-14-2012, 20:21
  4. Kortyzol nadmiar
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum gastrologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-27-2010, 10:44
  5. Co moze być powodem powstawania wyprysków na twarzy i ciele
    Przez focus9 w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-17-2010, 15:27

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251