+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Czy to łuszczyca ?

  1. #1
    felek80 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Aug 2011
    Postów
    2

    Czy to łuszczyca ?

    Od pewnego czasu mam na dłoni, obu łokciach i na jednej z nóg czerwone plamki z łuszczącą się skórą. Byłem u 2 lekarzy, dostałem masici i kremy do smarowania, lecz nawet nie dowiedziałem się co to jest. Jeden z lekarzy powiedział mi, że na łokciach to mam coś łuszczycopodobnego. Załączam zdjęcia, może spotkaliście się z czymś podobnym:


    Ostatnio edytowane przez felek80 ; 08-03-2011 o 16:59

  2. #2
    Booth jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Aug 2011
    Postów
    8

    Czy mógłbyś dokładniej opisać jak te zmiany wyglądają?

  3. #3
    felek80 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Aug 2011
    Postów
    2

    Na dłoni zaczerwienienie i łuszcząca się skóra, na łokciach grubsza warstwa łuszczącej się skóry, ale nie w jednym kawałku tylku w kilku małych koło siebie, a na nodze szorstka skóra. Dodam, że to co mam na nodze to podobne miałem jeszcze w 3 innych miejscach i zeszło po smarowaniu bedicortem g i tridermem. Dodatkowo łykałem telfexo i flonidan bo było podejżenie, że to od uczulenia.

  4. #4
    Booth jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Aug 2011
    Postów
    8

    Rzeczywiście na załączonych zdjęciach przez Ciebie nie wygląda to zbyt ciekawie to co masz na skórze podobne jest do wykwitów Łuszczycy(co nie oznacza,że to akurat to),której często towarzyszy złuszczanie a także i świąd.Jeśli chodzi o leczenie zmian Łuszczycowych nie jest wcale takie łatwe jest to choroba przewlekła niezłośliwa,ale czasem powracająca chodź zdarzały się przypadki gdzie Łuszczyca ginie na kilka dobrych lat.Leczenie powinno zawierać przede wszystkim maść,która złuszczy naskórek a także ukoi stan zapalny skóry oraz zahamuje podział naskórka np.maść mocznikowa,solankowa.Dodatkowo, niezbędne jest użycie leków redukujących podział naskórka,Psorisan, Pixolerm, kortykosteroidy, witamina D3 i jej pochodne (curatoderm, psorcutan)oraz retinoidy (Tazoralen).Jeszcze mam pytanie czy przyjmowałeś może kiedykolwiek sterydy?

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. łuszczyca
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 12-12-2012, 20:08
  2. łuszczyca głowy
    Przez Paula@ w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 19:27
  3. łuszczyca a stawy
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-09-2011, 21:48
  4. Łuszczyca/kiła
    Przez haloner w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-21-2011, 15:35
  5. lampy puva łuszczyca
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-30-2010, 14:09

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246