+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: czy 18 miesieczny chłopiec zmarł z powodu odstawienia morfiny?

  1. #1
    mama SP.Jakuba
    Guest

    czy 18 miesieczny chłopiec zmarł z powodu odstawienia morfiny?

    Witam,
    potrzebuje opinie specjalisty...
    moj synek zmarl gdy mial 18 miesiecy, pochowalam Go 16 listopada 2011 r.
    w sierpniu ulegl wypadkowi, podtopil sie.niedotlenienie itd.. wynikiem czego dostawal przez ponad miesiac m.in. mieszanke skaldajaca sie z morfiny, fenactilu i dipherganu.po przewiezieniu na tymczasowo do hospicjum odstawiono te leki. czesc pozostalych lekow zachowano. bylam z Nim 3 dni a czwartego dnia zmarl. czy istnieje mozliwosc , iz zgon nastapil m.in. przez odstawienie tak silnych uzalezniajacych lekow czy odstawienie moglo sie przyczynic do zgonu?
    byl przyjety w stanie dobrym...4 dni pozniej nie zyl......wygladal b. ladnie w dniu przyjecia.jak maly zdrowy facet...te 4 dni pobytu w hospicjum smiem twierdzic iz zabily Mojego Jakuba.gdziemam poszukac rzetelnych informacji nt efektu odstawienia...

  2. #2
    Krzysztof jest nieaktywny
    Specjalista
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Skad
    Kielce
    Postów
    1,747

    Jest to bardzo mało prawdopodobne. Gdyby stan dziecka rokował dobrze, nie znalazłoby się w hospicjum. Najbardziej możliwe wydaje się, że zgon wystąpił wskutek nieodwracalnych zmian w układzie nerwowym, do których przyczyniło się podtopienie i niedotlenienie. Aby móc snuć bardziej dokładne przypuszczenia na temat zgonu, należałoby bazować na wyniku badania pośmiertnego - sekcji zwłok. Pozdrawiam

  3. #3
    Nie zarejestrowany
    Guest
    dziecko bylo w stanie obnizonej swiadomosci.mialo za kilka dni trafic do rzeszowa do osrodka rechabilitacyjno-opiekunczego... sugerujesz wiec ze odstawienie lekow , przy wystepujacej tolerancji i zwiekszanej dawce nie moglo doprowadzic do zgonu? czytam rozne rzeczy i znalazlam tez ze jednym z efektow naglego odstawienia morfiny jest zgon.dlaczego nie zachowano terapeutycznego odstawienia? zmniejszania dawki itd..

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Brak okresu z odstawienia
    Przez Julka w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-17-2011, 08:46
  2. Co miesięczny ból brzucha u mężczyzny
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum gastrologiczne
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-30-2011, 11:12
  3. zmiana hormonów przyczyną bardzo skąpego krwawienia z odstawienia ?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-17-2011, 15:25
  4. siniaki bez powodu
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-09-2011, 19:15
  5. siniaki na nogach bez powodu ?
    Przez iwona w dziale Forum dermatologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-14-2010, 08:32

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244