+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Częsty trening, a chudnięcie.

  1. #1
    oddany jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Apr 2013
    Postów
    2

    Częsty trening, a chudnięcie.

    Witam

    Mam 15lat
    Wzrost: 178
    Waga: 84kg

    Mam taki problem, otóż chciałbym zrzucić minimum 5kg, może opiszę troche swoje życie. Codziennie mam 90-110minut treningu piłki nożnej często jestem wyniszczony po treningu, bo dużo biegam i staram sie dać z siebie wszystko.W domu przed spaniem robię 20nożyc, 50brzuszków zwykłych i 25 tych skośnych (czy jak to się tam zwie ;p)Słodkich napojów GAZOWANYCH nie piję czasami woda niegazowana smakowa, a najczęściej niegazowana naturalna lub gazowana. O 6:20 jem śniadanie, 2kromki chleba najczęściej niestety białego, czasami czarny chleb, z różnymi rzeczami. W szkole zjem może 1 albo 2kanapki maks 2h przed treningiem. Wracam o 16-17 i jem obiad zazwyczaj ostatni posiłek w dniu. Jeśli jestem głodny to do 18 zjem jakąś kromkę, a jeśli nie to jakiś owoc (jabłko, pomarańcz) później idę na komputer, robię zadanie, wychodzę z psem i kolegami na osiedle ok. 20min i wracam do domu, czasami obejrzę TV zrobię brzuszki i nożyce i idę spać. I tutaj pytanie DLACZEGO moja waga stoi w miejscu zauważyłem, że odkąd trenuję CODZIENNIE piłkę nożna (od 4,5 roku) to z wyglądu chudnę a moja waga rośnie. Dlaczego tak jest? Może to powód moich bardzo dużych i umięśnionych ud. Proszę o jakomkolwiek pomoc pozdrawiam.

  2. #2
    Katarzyna89 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Apr 2013
    Postów
    9

    spala Ci sie tkanka tłuszczowa co sprawia, że wizualnie wyglądasz chudziej , a przybywa Ci mięsni więc waga sie nie zmienia

  3. #3
    oddany jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Apr 2013
    Postów
    2

    Da się coś z tym zrobic ?? bo chcę zrzucic trochę KG..

  4. #4
    Waleria Poszliwska jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Apr 2013
    Postów
    70

    Przede wszystkim powinieneś ćwiczyć z rana a odpuścić sobie trening przed spaniem, to najgorsze co może być. Po drugie musisz wyeliminować ten biały chleb z jadłospisu. Możesz go jeść jedynie przed treningiem i bezpośrednio po treningu dla uzupełnienia glikogenu. PO trzecie jeśli ćwiczysz musisz jeść dużo białka. Przynajmniej te 2gramy na każdy kilogram masy ciała ! Białko jest najważniejsze dla sportowca. A jeśli wyglądasz smuklej ale waga zostaje taka sama to oznacza że rosną Ci mięśnie a spalasz tkankę tłuszczową. Mięśnie są 4 razy cięższe niż tłuszcz, garść mięśni waży tyle samo co 4 garści tłuszczu dla porównania.

  5. #5
    Katarzyna89 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Apr 2013
    Postów
    9

    tylko z tym białkiem nie wolno przesadzic, powyzej 2,5 g na kg masy ciala juz nic nie daje, ale najzdrowiej nie przekraczac 2 g

  6. #6
    Larisa25 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Mar 2013
    Postów
    11

    Dieta powinna być zbilansowana. Po trochu wszystkiego. Ja też dużo ćwiczę. W domu, rzadziej na siłowni. Przed ćwiczeniami biorę Therm Line to szybciej ten tłuszczyk ze mnie spada.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Częsty, silny ból głowy
    Przez Dominika19 w dziale Forum neurologiczne
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 04-23-2013, 16:14
  2. Trening w domu po dawnej przepuklinie
    Przez Tepig w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-23-2013, 07:32
  3. Częsty ból nadgarstków
    Przez sweetsuzzy w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-05-2012, 18:23
  4. Trening obwodowy a dieta.
    Przez dox w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-01-2012, 12:07
  5. Trening w domu
    Przez Tepig w dziale Forum okulistyczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-23-2012, 16:26

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244