+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Częsty stolec.... Problemy z jego wstrzymaniem

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Częsty stolec.... Problemy z jego wstrzymaniem

    Dzień dobry
    Mam 28 lat jestem Kobietą. Z tym problemem żyję od kiedy pamiętam.....
    Oddaje dość często stolec. Około 3-4 razy dziennie jest on normalny ale często jego zapach nie jest wstanie opanować odświeżacz.
    To nie był by największy problem bo przecież z tym da się żyć:-) Jednak kiedy poczuję, żę muszę iść mam na to 5 min bo inaczej niestety (wstyd się przyznać) ale organizm jak BY GO CHCIAŁ WYSTRZELIĆ i ląduje na bieliźnie ( nie w całości). Przed tym wystrzałem zbiera mi się straszna ilość gazu w jelitach a brzuch rośnie do wielkości piłki. Najgorsze jest to, żę zdaża mi się to w pracy ( a jestem ekspedienką) mało tego przed każdym wyjściem muszę szykować sobie "zestaw startowy"( papier toaletowy) szczególnie podczas spacerów itp. Kiedy wybieram się do pracy muszę załatwić z 2 razy potrzebę ( zmuszając organizm kawą i papierosem) bo boje się żę stanie się to po drodze. Nie wiem czy to ma jakis wpływ ale choruje na Hashimoto i podczas badań miałam nie prawidłowe wyniki DHA-s
    PROSZE O INFO (CZY to jest normalne?....) I O WSKAZÓWKI

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Moze to być zespół jelita drażliwego, ale najlepiej zgłoś się do gastrologa

  3. #3
    ery
    Guest

    3

    Witam. Mam 16 lat i zmagań się z takim samym problemem od jakiegoś roku. Zdecydowałam się teraz dopiero powiedzieć o tym rodzicom, gdyż jest to dla mnie drażliwy i wstydliwy temat. Udalam się do lekarza rodzinnego. Skierowała na prześwietlenie brzucha. Nic nie wykryto. Udalam się do hirurga. Ocenił moje zwieracze jako prawidłowo one funkcjonują. Mam jutro drugą wizyte u hirurga. Pomyśli co dalej zrobić. Zapewne zbadana jelita, ponieważ rodzinny mówił ze może coś napierac na zwieracza. Jednak po długiej rozmowie z lekarzem rodzinnym doszlysmy do wniosku, ze jeżeli żadnych dolegliwości zdrowotnych nie wykryje się, będę musiała zażywać tabletki uspokajające, gdyż możliwe ze tu chodzi o psychikę. Pani psycholog mówiła , ze często zdarzają jej się takie przypadki. Może u ciebie jest tak samo. Zrób badania. Jeżeli wszystko będzie w normie rozważ sprawę psychiczną. Może faktycznie jest cos w tym na rzeczy. Sama coraz bardziej się do tego przekonuje bo zawsze zdarza mi się to po za domem. W szkole, jadąc autobusem. Tak jakby to psychika nakazywała. Pozdrawiam.

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Potrzebuje pomocy :)

    Witam, potrzebuję pomocy/porady. Choruję na wrzodziejące zapalenie jelita grubego od 2011 r. Przed świętami miałam średnie zaostrzenie, byłam w szpitalu i dostałam sterydy. Początkowo dożylnie, następnie doustnie. Encorton, a wyjściową dawką było 40g. teraz co tydzień zmniejszam dawkę o 5g. W chwili obecnej jestem przy 20g. Jednak w przyszłym tygodniu mam studniówkę i nie wiem co z alkoholem. Dawki które mi wypadają to 15 g w piątek, 10 g w sobotę i dalej już też 10 g. Myslę o odstawieniu encortonu na 3 dni-w piątek, w sobotę i w niedzielę. Wiem, że niektórzy piją przy encortonie i o dziwo nic im nie jest. Ja jednak nie jestem na tyle odważna. Czy odstawienie dawki rozwiąże mój problem? Mam nadzieję, że ktoś będzie mi w stanie pomoc. Dziekuję za odpowiedzi, pozdrawiam

  5. #5
    nnn123 jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2015
    Skad
    Kraków
    Postów
    1,201

    1. Zakładać temat w nowym temacie do k. nędzy. Nie widać tego dużego czerwonego czegoś na górze str. głównej?
    2. W tym przypadku odpowiadam bardzo wyjątkowo (patrz pkt. 1).
    3. Encorton to cholernie znany lekarzom (i innym w "świecie" medycyny) PREDNIZON czyli kortykosteroid czyli praktycznie to samo co wytwarzają non-stop nadnercza (taki mały badziew nad każdą nerą) u każdego jednego ludzika. Jeszcze "żem" nie słyszał żeby padł ktoś kto chlał i miał nadnercza (czyli człowiekiem był).
    4. Alkohol szkodzi zdrowiu i obniża odporność. Steroidy przeważnie robią to samo. Łatwiej się przeziębić czy złapać inną infekcję. Ale jak lekarz kazał to z pewnością nie be powodu.
    5. 40g czy 40mg? 40g per doba to by zapewne zabiło ponad 99% ludzi. Myśleć co się pisze tudzież czyta. Rozum macie a nie używacie.
    6. Osobiście byłbym idiotą gdybym brał dawki steroidów większe niż bardzo niewielkie (np. 5mg prednizonu per doba) i nagle je odstawił.
    7. To nie jest psychotrop, antybiotyk, inhibitor angiotensyny ani nawet ipp.
    8. Rytm dobowy nadnerczy: rano sporo, wieczór mało. Mówiąc łopatologicznie. Tak samo się łyka jeśli się łyka.
    9. Iść po rozum do lekarza albo apteki w razie wątpliwości.
    10. Chyba zmienię zawód na grabarza albo patologa (tzn. lekarza ostatniego kontaktu). Widzę że albo biorą antybiotyk i chleją albo chleją i rzucają nagle sterydy które NIBY nie można brać z wódą. Pewnie sporo zarobię. No chyba że dany lek ma substancję wypełniającą co reaguje z etanolem ale wątpię.
    11. Na tą jedną chorobę (wrzodziejące zap. j. grubego) lekarz wie ale nie powie że papierosy pomagają. Jednym 2 dziennie, innym 5. Jak ktoś nie pali i zbytnio nie cierpi to może je olać bo szkodzą na co innego i uzależniają.
    12. Ten punkt tylko dlatego że ciągle posty wychodzą mi w 11'stu. A tak!

    [Zaznaczam iż nie jestem lekarzem a niniejszy post jest moją prywatną opinią którą ustawowo można potłuc o kant d...]

  6. #6
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Problemy jelitowe

    Witam,

    mogę skutecznie pomóc w problemach jelitowych - nie mogę odnieść się indywidualnie do każdej osoby, ponieważ potrzebuję dodatkowych, bardziej szczegółowych informacji dotyczących wypróżnień i przebiegu choroby.
    Mój mail to pomoczdrowie@tlen.pl w mailu proszę dokładnie opisać swoje dolegliwości, przebieg leczenia, wyniki badań. W odpowiedzi zwrotnej podam Państwu również moją stronę internetową, ponieważ tutaj na forum nie przechodzi.
    Pozdrawiam serdecznie
    Magdalena

  7. #7
    nnn123 jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2015
    Skad
    Kraków
    Postów
    1,201

    BTW autorka tematu jeszcze żyje i tu zagląda?

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Bardzo częsty okres.
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-20-2013, 14:00
  2. Częsty ból kolców biodrowych.
    Przez b1karolayn w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-24-2013, 15:21
  3. Częsty trening, a chudnięcie.
    Przez oddany w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-23-2013, 15:58
  4. Czeste oddawanie moczu, problemy z jego oddawaniem plus bol!
    Przez ktopytaniebladzi w dziale Forum urologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-27-2013, 20:30
  5. Częsty ból nadgarstków
    Przez sweetsuzzy w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-05-2012, 18:23

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242