+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Ćwiczenia itp

  1. #1
    MałaMi jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Apr 2013
    Postów
    5

    Ćwiczenia itp

    mam 21 i 158 cm ważę 50.2 kg. Co tydzień każdego poniedziałku rano nim zjem waże sie i ciągle odnosze wrażenie że moja waga się popsuła... Bo jeśli ona faktycznie wskazuję 50 kg to byłabym bardzo zadowolona ale towarzyszy mi duży brzuch którego bardzo bym chciała się pozbyć. Zaczęłam ćwiczyć robić brzuszki 6 Wiedera i co drugi trzeci dzień biegać co okolo 20 min. Staram sie nie jeśc jakiś tłustych rzeczy i słodyczy oraz nie jesć przed snem. Często mam wrażenie że moj brzuch jest "wydymany" nie wiem jak się tego pozbyć i jaką diete przyjąć by pozbyć się brzuszka. Proszę o pomoc.

  2. #2
    MałaMi jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Apr 2013
    Postów
    5

    Czy ktoś mi odpowie??

  3. #3
    scalus jest nieaktywny
    Nowy użytkownik Avatar scalus
    Zarejestrowany
    Apr 2013
    Skad
    Wrocław
    Postów
    2

    Spróbuj jeść dużo błonnika. Na śniadanie polecam płatki owsiane, mogą być z dodatkami takimi jak, tarte jabłko, rodzynki, orzechy. Do tego dużo owoców, otrębów. A na trawienie i oczyszczanie organizmu pomaga codziennie rano przed śniadaniem szklanka letniej wody z cytryną i odrobiną chilli.

  4. #4
    katastrofa jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2013
    Skad
    Poland, Olsztyn
    Postów
    29

    Więcej warzyw, zielona herbata i właśnie woda z cytryną - dużo pij podczas ćwiczeń, ogranicz sól (bo zatrzymuje wodę). Wygląda na to, że potrzebujesz błonnika - mogą być otręby, jabłka, płatki owsiane albo błonnik w proszku.
    Aha - bieganie 20 min niewiele daje, bo organizm zaczyna spalać tłuszczyk dopiero po ok. 25 min nieprzerwanego wysiłku

  5. #5
    Waleria Poszliwska jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Apr 2013
    Postów
    70

    Wygląda na to że kilogramy pochodzą z masy tłuszczowej. A pewnie przez złą dietę tracisz masę mięśniową która jest cięższa od masy tłuszczowe 4 razy i dlatego waga spada ale brzuch rośnie. Jeśli biegasz to musisz przynajmniej 40 minut biegać bo do 30-40 minut spalasz glikogen z mięśni a dopiero później organizm zaczyna spalać tłuszcz z ciała.

  6. #6
    weronikafff jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    May 2013
    Postów
    2

    A robiłeś superbrzuszki i brzuszki odwrócone? Poszukaj na ten temat informacji w internecie Mi te ćwiczenia bardzo pomagają.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Celulit, odchudzanie itp.
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 12-01-2016, 09:02
  2. Artroskopia - dziwne dretwienie konczyny itp
    Przez porterpce w dziale Forum chirurgiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-03-2013, 22:40
  3. Wymioty, ogólne osłabienie itp.
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum neurologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-24-2013, 07:13
  4. Zółta skóra, kał itp
    Przez Giacobbe91 w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-19-2012, 22:09
  5. Napady płaczu itp.
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-20-2012, 09:33

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243