+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14

Temat: Ćwiczenia i dieta a waga ta sama

  1. #1
    sirswistak jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Oct 2015
    Postów
    5

    Question Ćwiczenia i dieta a waga ta sama

    Witam
    Jestem studentem, mam 20 lat, wzrost 186 i waga 98 kg. Od 3 tygodni regularnie ćwicze na siłowi 3x w tyg po 1,5 h w tym 20-30 min bieżnia.

    Głownie mam pytanie do swojej diety ponieważ pije tylko i wyłącznie wode mineralną 2 litry i do tego rano i wieczorem po kubku herbaty zielonej czy czerwonej oczywiscie bez cukru.

    Chciał bym opisać tutaj swój codzienny jadłospis i czy moglibyście mi powiedzieć co jest zle moze mam za duze porcje albo cos ;/

    - pierwsze sniadanie przed zajeciami to zazwyczaj jedna dwie kanapki ciemnie pieczywo jakas salata, szynka, ogorek lub pomidor
    - drugie to 2 kanapki podobnie jak na 1 sniadanie mniej wiecej po 2-3 h
    - obiad zabieram zazwyczaj na zajecia i jem kolo 14-15 jest to jedna torebka kaszy gryczanej, jaglanej czy ryzu ( i nie wiem wlasnie czy to nie jest za duzo) do tego 1 lub 3/4 piersi z kurczaka smazona na patelce grillowej bez oleju i jakias mieszanka warzyw mrozonych czy sam kroje sobie pomidora w kostke
    - po przyjsciu kolo godziny 17 jem jogurt naturalny z musli (otreby, rodzynki, pestki dyni) i wkrawam jednego banana
    - na kolacje kolo 19-20 jem 2 do 3 kanapek z innym warzywem niz na sniadanie

    Oczywiscie staram sie codziennie cos zmieniac np raz na rybe pieczona w piekarniku czy inne warzywa, a mimo to moja waga stoi w miejscu ;/

    Nie robilem sobie nigdy zadnych badan moze mam cos z tarczyca czy cos? Proszę o opinie i rady

  2. #2
    monika_golden jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Oct 2015
    Postów
    7

    Brzmi znajomo?
    Od jutra nie jem słodyczy! Zaczynam ćwiczyć i regularnie się odżywiać!
    Ile razy udało Ci się dotrzymać takiego postanowienia, a ile razy kończyło się tylko na słowach?


    Chcesz to zmienić? Zrzucić zbędne kilogramy, poczuć się lepiej we własnym ciele, ale masz słomiany zapał i potrzebujesz pomocy? Może wkrótce czeka Cię jakieś ważne wydarzenie, na którym chcesz wyglądać rewelacyjnie?
    Zgłoś się do nowego programu!
    Poszukujemy ludzi z całej Polski!

    Pomożemy Ci dotrzymać postanowień, osiągnąć wymarzoną wagę i poczuć się lepiej.

    Pod okiem naszych specjalistów - trenerów i dietetyków - odzyskasz kontrolę nad swoim ciałem. Sprawimy, że Twoje ulubione ubrania znów będą na Ciebie pasować. Dzięki nam zaskoczysz partnera i rodzinę zgrabniejszą sylwetką lub powrotem do utraconej formy.

    Zgłoszenie wyślij na adres: redakcja@goldenmedia.tv
    Przyślij nam swoje zdjęcie, dane kontaktowe, a także kilka słów o sobie i dlaczego chcesz wziąć udział w programie.

  3. #3
    monika_golden jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Oct 2015
    Postów
    7

    Chcesz zrzucić zbędne kilogramy? Zgłoś się do nowego programu TV

    Brzmi znajomo?
    Od jutra nie jem słodyczy! Zaczynam ćwiczyć i regularnie się odżywiać!
    Ile razy udało Ci się dotrzymać takiego postanowienia, a ile razy kończyło się tylko na słowach?


    Chcesz to zmienić? Zrzucić zbędne kilogramy, poczuć się lepiej we własnym ciele, ale masz słomiany zapał i potrzebujesz pomocy? Może wkrótce czeka Cię jakieś ważne wydarzenie, na którym chcesz wyglądać rewelacyjnie?
    Zgłoś się do nowego programu!
    Poszukujemy ludzi z całej Polski!

    Pomożemy Ci dotrzymać postanowień, osiągnąć wymarzoną wagę i poczuć się lepiej.

    Pod okiem naszych specjalistów - trenerów i dietetyków - odzyskasz kontrolę nad swoim ciałem. Sprawimy, że Twoje ulubione ubrania znów będą na Ciebie pasować. Dzięki nam zaskoczysz partnera i rodzinę zgrabniejszą sylwetką lub powrotem do utraconej formy.

    Zgłoszenie wyślij na adres: redakcja@goldenmedia.tv
    Przyślij nam swoje zdjęcie, dane kontaktowe, a także kilka słów o sobie i dlaczego chcesz wziąć udział w programie.

  4. #4
    DER-MED.pl jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Oct 2015
    Postów
    32

    Badania możesz zrobić zawsze,nawet czysto profilaktycznie aby mieć pewność,że wszystko w porządku. Co do diety,to napisz jeszcze jaki efekt chcesz osiągnąć,czy nabrać masy czy zgubić kilogramy. Podstawą jest oczywiście zdrowe odżywianie się, z tego co czytam dużo biegasz, ćwiczysz. Problem może tkwić w przemianie materii.

  5. #5
    lekar43 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Nov 2015
    Postów
    1

    badania są bardzo potrzebne zgadzam się z użytkownikiem wyżej

  6. #6
    sirswistak jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Oct 2015
    Postów
    5

    a jeżeli chodzi o diete to czy coś robie źle? bo na badania zamierzam sie w tym tygodniu wybrać

  7. #7
    medyc jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Nov 2015
    Postów
    3

    Co to za dieta skoro nie wiesz jakie makroskładniki i ile kalorii spożywasz?

  8. #8
    sirswistak jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Oct 2015
    Postów
    5

    nie po to dokladnie rozpisalem caly swoj dzien wg. posilkow i cwiczen z zapytanie czy cos nalezy zmienic zeby od razu powiedziec ze zle nie kazdego stac na wizyty u dietetyka i miec rozpisane kazdy posilek, wazyc kazde danie i sprawdzac kalorie, pozdrawiam.

  9. #9
    medynar jest nieaktywny
    Użytkownik Avatar medynar
    Zarejestrowany
    Sep 2015
    Skad
    Krzeszowice
    Postów
    100

    Ale w ważeniu i sprawdzaniu kalorii nie ma nic drogiego.. wcale nie trzeba iść do dietetyka

  10. #10
    Nie zarejestrowany
    Guest
    fajnie by było zrobic badania. Poza tym tez zbadac sklad ciala bo może zatrzymujesz wode lub rosnie ci tkanka miesniowa? No i ostateczne pytanie: nie podjadasz? Poza tym w jadłospisie tez bym wprowadzila lekkie zmiany. Poczytaj sobie poradnik fit and easy fitandeasy.pl/pl bo tam jest dużo fajnych porad o zdrowym trybie życia + przepisy na fit dania dodatkowo maja tez fajne, gotowe smaczne salatki, które nie jest tuczace i można traktowac je jako jeden posilek

  11. #11
    medynar jest nieaktywny
    Użytkownik Avatar medynar
    Zarejestrowany
    Sep 2015
    Skad
    Krzeszowice
    Postów
    100

    @up dokładnie, wszystko bardzo dobrze wyjaśnione!

  12. #12
    sirswistak jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Oct 2015
    Postów
    5

    okej dziekuje za rady odezwe sie po badaniach ogólnych a ten skład ciała gdzie można zbadać?

  13. #13
    sirswistak jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Oct 2015
    Postów
    5

    w końcu jest jakiś progres, wczoraj robiłem sobie te badania ciała więc waże 94 kg i mam 23% tłuszczu więc dużo ;/ mam już tez rozpisany plan ćwiczeń wiec mam nadzieje ze do konca roku uda sie do 90 dobic

  14. #14
    Guacamole jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Feb 2015
    Postów
    169

    Wow! Idzie Ci super! Gratuluje takiego samozaparcia i wytrwałości! Jeżeli znudziła ci się już pierś z kurczaka to może poeksperymentuj w kuchni z rybami? Proste danie i na pewno zdrowa alternatywa

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. dieta i ćwiczenia a utrata wagi
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-02-2013, 13:05
  2. Czy schudne samą dietą?
    Przez Corey w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-18-2013, 15:09
  3. aeroby, ćwiczenia, dieta - jak wszystko zgrać?
    Przez rado_zmm w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-11-2012, 22:09
  4. probleny z sama soba
    Przez moniczka 10011 w dziale Forum psychiatryczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-22-2012, 18:14
  5. ćwiczenia a dieta
    Przez aros5 w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-18-2010, 21:14

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251