+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Co zrobić aby zwiększyć poziom libido podczas brania tabletek antykoncepcyjnych?

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Co zrobić aby zwiększyć poziom libido podczas brania tabletek antykoncepcyjnych?

    Od ponad roku biorę tabletki antykoncepcyjne Atywia, wszystko byłoby z nimi dobrze gdyby nie praktycznie całkowity spadek libido. Od pewnego czasu praktycznie w ogóle nie mam ochoty na współżycie i bardzo mi to uprzykrza związek z partnerem.

  2. #2
    Morka
    Guest
    Czasami libido spada, gdy pigułka jest źle dobrana. Myślę, że warto porozmawiać z lekarzem o tym.

  3. #3
    birds
    Guest
    no dokładnie - bywa że libido jest obnizone ze względu na niespasowanie tabletek z organizmem. przerabialam to zanim zdecydowałam sie na wkładkę hormonalną levosert. u mnie problem byl taki, ze zwyczajnie nie moge przyjmowac zbyt duzych dawek hormonow, wiec probowalismy 2 razy a ostatecznie zmienilam ginekologa i metode antykoncepcyjną. jestem zadowolona.

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Koniecznie udaj się do ginekologa. Spadek libido jest jednym ze skutków ubocznych źle dobranych tabletek antykoncepcyjnych.

    Jeśli…
    - nie planowałaś ciąży, a stało się…
    - jesteś w ciąży i źle ją znosisz,
    - chciałbyś/abyś udzielić wsparcia komuś, kto jest w nieplanowanej ciąży,
    - chciałbyś/abyś udzielić wsparcia komuś, kto źle znosi ciążę

    … i przeżywasz w związku z tym trudności, którymi nie masz się z kim podzielić...

    Zadzwoń lub napisz do nas.
    Telefon - Chat – Email ZAUFANIA

    tel.: 586 915*915
    email: k o n t a k t @ n e t p o r a d n i a .p l
    chat: w w w.n e t p o r a d ni a .p l

    Jesteśmy codziennie od 18.00 do 23.00

  5. #5
    jadki89 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Nov 2017
    Postów
    11

    ja masz zaniżone libido, to prawdopodobnie źle dobrane pigułki... Ja stosuje vines ale dodatkowo stosuje sobie miłorząb japoński i żeń-szeń i czuję się mega

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Śródcykliczny okres podczas brania tabletek antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-10-2015, 11:13
  2. zerowe libido to urok każdych tabletek antykoncepcyjnych??
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-04-2013, 15:59
  3. Spuszczenie sie w dni płodne podczas brania tabletek antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-24-2011, 08:23
  4. plamienie podczas brania tabletek antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-16-2011, 12:48
  5. Okres podczas brania tabletek antykoncepcyjnych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-25-2011, 17:21

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250