+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: co zrobic?

  1. #1
    klaudia154 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Dec 2013
    Postów
    1

    co zrobic?

    dzień dobry
    jakies 4 lata temu schudlam 30kg. ale nadal mam problem z niektorymy partiami ciala i nie wiem co zrobic. Np. mam staszne grube rece i uda. nie wiem czy powiannam dalej sie odchudzac czy cwiczyc, ale wydaje mi sie ze cwiczenia pogarszaja tylko sprawe a rece staja sie coraz szersze. czy to bedzie juz moja taka uroda czy moze da sie jeszcze cos z tym zrobic? Mam 19 lat 161cm i waze 60kg. mimo to wcale nie wygladam szczuplo. a i jeszcze stosowalam diete dukana moze to tez bedzie mialo jakis zwiazek

  2. #2
    Psychodietetyk jest nieaktywny
    Specjalista
    Zarejestrowany
    Dec 2013
    Postów
    10

    Twoje BMI to 23.1 więc mieścisz się w normie. Zwróć uwagę na to jaka jest figura Twojej mamy. Córki dziedziczą proporcje ciała po matkach i nawet jeśli udałoby Ci się zrzucić jeszcze kilka kg prawdopodobnie Twoja sylwetka wyszczupli się, ale proporcje pozostaną te same. Proponuję zaakceptować swoją wyjątkowość i nie zadręczać się, że nie wyglądasz jak modelka z plakatu. Jennyfer Lopez ze swojej pupy uczyniła atut. Wiele jest kobiet, które chcą by schudła tylko jedna partia ciała. Na przykład pośladki lub brzuch. A w trakcie odchudzania zauważają, że oprócz wyszczuplenia pośladków zmniejszają się im także te partie, których nie chciały odchudzać np piersi. Chudnie wszystko proporcjonalnie. 30kg to naprawdę ogromy sukces, ciesz się z piękną, zdrową sylwetką. Jesteś piękna i jesteś przykładem dla innych, że można! Pozdrawiam ciepło.

  3. #3
    katharine jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Dec 2013
    Postów
    11

    Dieta Ducana opiera się na białkach, więc połączona z ćwiczeniami może sprawić większy rozrost mięśni. Jeśli chcesz tylko schudnąć, (a nie chcesz wyglądać jak kulturystka ), warto ćwiczyć na czczo co najmniej 30-40 min. Wtedy zaczniesz spalać tkankę tłuszczową efektywniej. W każdym razie nie ustawaj w ćwiczeniach, bo to samo zdrowie Pamiętaj również o odpowiedniej diecie. Podziwiam Twój wynik 30 kg i trzymam kciuki w dalszych staraniach! Najważniejsze to zaakceptować siebie taką, jaką się jest w danej chwili

  4. #4
    MajeczkaLysa jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Nov 2013
    Skad
    Cieszyn
    Postów
    50

    Pewnych genów nigdy nie zmienisz, ale generalnie to warto porozmawiać z trenerem lub też dietetykiem - oni doradzą jakie ćwiczenia stosować. Bo niektóre są typowo na mase, inne na rzeźbe, a jeszcze inne na wytrzymałość. Ze swojej strony polecam złoty środek pomiędzy dietą a odpowiednimi ćwiczeniami Bo ani jedno ani drugie samo z siebie nie da odpowiednich efektów.

  5. #5
    Jacek Freigang jest nieaktywny
    Specjalista Avatar Jacek Freigang
    Zarejestrowany
    Sep 2013
    Postów
    26

    Cześć, wydaje mi się jednak, że bez treningu na siłowni się nie obędzie. Dieta dietą, ale to aktywność fizyczna i trening w dużym stopniu decydują o naszym wyglądzie i tempie przemiany materii. Nie bój się treningu, kobiety mają znacznie mniejszy poziom testosteronu i hormonu wzrostu, a więc hormonów odpowiedzialnych za rozwój masy mięśniowej, w związku z czym nie grozi Ci szybki przyrost masy mięśniowej, a co za tym idzie, duże ramiona i nogi. Pamiętaj, iż większy udział masy mięśniowej w organizmie, to jednoczesny mniejszy udział tkanki tłuszczowej oraz wyższy poziom przemiany materii. Mięśnie potrzebują dużej energii z pożywienia już na samo swoje istnienie, tkanka tłuszczowa takiej energii nie potrzebuje, więc im więcej mięśni, tym lepiej. Trzymaj dietę, tak jak to robisz teraz i daj sobie czas. Budowanie idealnej sylwetki to zadanie na lata, lata zajmuje jej zdobycie, ale jeszcze więcej pracy wymaga jej utrzymanie. Więc spokojnie, cierpliwości, a będzie dobrze.
    Pozdrawiam

  6. #6
    MajeczkaLysa jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Nov 2013
    Skad
    Cieszyn
    Postów
    50

    Popieram przedmówcę - wiadomo że pewnych genów się nie zmieni, ale jednak można odpowiednim treningiem chociaż trochę wpłynać na wygląd poszczególnych partii

  7. #7
    Mateos jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Dec 2013
    Postów
    28

    postawił bym na ćwiczenia jednak

  8. #8
    Karola12 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2014
    Postów
    21

    Dużo zależy od budowy ciała. Ćwiczenia rozwijają mięśnie wiec raczej nie pomogą.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Co zrobić ?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum gastrologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-23-2013, 18:55
  2. Gruczalowłókniak - co zrobić?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum onkologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-11-2013, 07:41
  3. Co to jest, co zrobić
    Przez adampan w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-23-2013, 16:18
  4. Co mam zrobić?
    Przez Taka jedna. w dziale Forum psychologiczne
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 07-08-2012, 22:56
  5. Co zrobić?
    Przez Pomocy w dziale Forum stomatologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-18-2011, 08:36

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242