Dzień dobry.

Bardzo się martwię, bo od początku roku zażywam tabletki antykoncepcyjne. Tak jak w piątek kończylam brać tabletki tak w sobotę zawsze dostawałam miesiaczke. Ale już drugi miesiąc z rzędu moja miesiączka pojawiła się we wtorek zamiast w sobotę. Teraz w sobotę zaczęłam brać kolejne opakowanie chociaż miesiączka skończyła mi się dopiero w niedzielę. Zaczęłam mieć wątpliwości czy przypadkiem nie zaszlam w ciążę ponieważ jednego razu zdarzyło mi się zapomnieć o tabletce i wziąć ją po nie całych 12 godzinach (dokładnie 24maja). Z tego względu poszłam w poniedziałek do ginekologa który powiedział mi jedynie ze mam przestać brać tabletki i umowil mnie na 15 czerwca. Dziś nagle miałam straszne bóle podbrzusza A najbardziej przy lewym jajniku A nie całą godzinę temu zauważyłam że mam strasznie brudne spodenki na ciemny bordowy kolor w dodatku to nie było takie jak miesiączka. Strasznie się wystraszylam i nie wytrzymam z odpowiedzią do poniedZiałku. Bardzo proszę o pomoc