+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14

Temat: Co to może być? Dziwne dolegliwości.

  1. #1
    Basia1993 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2013
    Postów
    12

    Co to może być? Dziwne dolegliwości.

    Witam. Nie miałam pojęcia, gdzie umieścić mój wątek, więc piszę tutaj...
    W poniedziałek rano zaczęło boleć mnie gardło. Brałam jakieś tam tabletki do ssania, strepsils itp. Zwykle pomagało, ale następnego dnia dostałam silnego kaszlu i.. biegunki. W tym samym dniu dostałam też mdłości i zaczął boleć mnie żołądek. Nie wymiotowałam, po prostu mam takie odczucie, jakby chciało mi się wymiotować. Wczoraj dostałam jeszcze kataru. Nie wiem, co mi jest, nie mam pojęcia, ale męczy mnie to strasznie i czuję się fatalnie. Proszę o pomoc

  2. #2
    Yolka jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2013
    Postów
    23

    Część objawów wskazuje na tzw. grypę jelitową, być może rozkłada Cię przeziębienie. Czy wszystkie objawy masz teraz codziennie?

  3. #3
    Basia1993 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2013
    Postów
    12

    Gdyby to była grypa jelitowa, to wymiotowałabym, a nie wymiotuję.Tak, codziennie.

  4. #4
    jamesbt jest nieaktywny
    Użytkownik Avatar jamesbt
    Zarejestrowany
    Dec 2012
    Postów
    163

    Jak wygląda twoja biegunka? Ile razy dziennie robisz kupkę? W jakich odstępach czasu? Jak dużo jej robisz?

  5. #5
    Basia1993 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2013
    Postów
    12

    To znaczy nie. Wszystkie objawy mam codziennie, prócz tej biegunki. Miałam ją we wtorek, w jakich odstępach czasu, hm... Biegałam co 15-20 minut. A później przeszło i przyszły te mdłości..

  6. #6
    jamesbt jest nieaktywny
    Użytkownik Avatar jamesbt
    Zarejestrowany
    Dec 2012
    Postów
    163

    Strepsils itp. mówisz. Więc mogę mieć dla ciebie całkiem dobrą wiadomość. Biegunka, nudności, mdłości, ból żołądka... Alkohol 2,4-dichlorobenzylowy i amylometakrezol powodują coś takiego jak wciągniesz tego za dużo. Przedawkowałaś Strepsils lub z jakiegoś powodu twój organizm zareagował tak na normalną dawkę. Odstaw tabletki na gardło, a wszystkie dolegliwości (poza gardłem) miną.

  7. #7
    Basia1993 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2013
    Postów
    12

    Hmm.. Odstawione już od wtorku, a dolegliwości wciąż nie minęły..

  8. #8
    jamesbt jest nieaktywny
    Użytkownik Avatar jamesbt
    Zarejestrowany
    Dec 2012
    Postów
    163

    Brałaś coś jeszcze na gardło? Brałaś jakiekolwiek leki? Chorowałaś na coś w przeciągu miesiąca?

  9. #9
    Basia1993 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2013
    Postów
    12

    Bralam gripex. W przeciagu miesiaca nie chorowalam.

  10. #10
    jamesbt jest nieaktywny
    Użytkownik Avatar jamesbt
    Zarejestrowany
    Dec 2012
    Postów
    163

    jakakolwiek interakcja leków w tym wypadku w zasadzie odpada. To może byc jakaś infekcja. Jeśli pójdziesz z tym do lekarza pewnie da ci jakiś antybiotyk o szerokim spektrum działania.

  11. #11
    Basia1993 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2013
    Postów
    12

    No chyba będę musiała pójść do lekarza, bo strasznie mnie to męczy.

  12. #12
    TomaszK jest nieaktywny
    Specjalista Avatar TomaszK
    Zarejestrowany
    Jan 2011
    Skad
    Cracow
    Postów
    698

    Witam.
    Nie zawsze przy grypie jelitowej się wymiotuje. Mogą być silne mdłości a brak wymiotów. Proponuję Ci kupić miętę bądź rumianek i pić, lecz nie przesadzać do tego lek na lepsze trawienie. A czy jesteś Pewna że to boli Cię żołądek? Powiedz co jadłaś 2 dni wcześniej tzn, czy bardzo tłuste rzeczy, czy piłaś alkohol bądź przyjmowałaś jakieś leki.
    Pozdrawiam

  13. #13
    Basia1993 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jan 2013
    Postów
    12

    Nie pilam alkoholu, tlustych rzeczy raczej tez nie jadlam. Z tego, co sie orientuje i z wlasnego doswiadczenia wiem, ze grypa jelitowa trwa 2 do 3 dni.
    A ja juz chyba wiem, dlaczego tak sie czuje. Takze dziekuje za wszystkie podpowiedzi

  14. #14
    Nie zarejestrowany
    Guest
    to może być infekcja bakteryjna i konieczna jest konsultacja lekarska a nie internetowa

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Dolegliwości z układem moczowym i jądrem Co to może być?
    Przez pytlowany1 w dziale Forum urologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-18-2012, 14:36
  2. Dziwne objawy...Co To Może Być?
    Przez ola1233 w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-06-2011, 21:16
  3. Nietypowe dolegliwości. Czy ktoś wie co to może być?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum gastrologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-17-2011, 21:03
  4. Dziwne zjawisko. Co to moze być ?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum urologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-16-2011, 20:44
  5. Dziwne pekniecia co to moze byc?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum urologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-15-2011, 20:32

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242