+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Co i kiedy jeść, aby zrzucić tkankę tłuszczową a nie mięśniową?

  1. #1
    lalalaj
    Guest

    Angry Co i kiedy jeść, aby zrzucić tkankę tłuszczową a nie mięśniową?

    Od dłuższego czasu chodzę na siłownię. Wcześniej ćwiczyłam typowo rekreacyjnie, dla przyjemności oraz żeby zbić trochę wagi. Od pewnego czasu chcę zająć się trenowaniem bardziej na poważnie - zrzucić jeszcze trochę ciałka i przede wszystkim ładnie wyrzeźbić mięśnie. W czerwcu zeszlego roku wykonywałam pomiary, dzisiaj je powtórzyłam. Bardzo się zdziwiłam, ponieważ, owszem - schudłam - ale z mięśni! Tkanka tłuszczowa pozostała na takim samym poziomie. Zdziwiło mnie to bardzo, ponieważ na silowni wykonuję głównie ćwiczenia siłowie a nie aerobowe. W związku z tym nasunęła mi się myśl, że te kiepskie wyniki pewnie spowodowane są nieodpowiednią dietą.

    Proszę o pomoc, przynajmniej ogólną, ale jeśli można to najlepiej dosyć szczegółową - co jeść, kiedy, co rano, co przed treningiem, co tuż po, etc. aby zrzucić tkankę tluszczową, a odbudować i spowodować wzrost mięśni!

    Podaję dane i wyniki dzisiejszych pomiarów:
    płeć: kobieta
    wiek: 22 lata
    wzrost: 160 cm
    waga: 58,7 kg (jestem obecnie przed miesiączką, czuję 'powiększenie', opuchnięcie)
    fat %: 23,1%
    fat mass: 13,6 kg
    FFM: 45,1kg
    muscle mass: 42,8kg
    TBW: 31,7kg
    TBW %: 54,0%
    bone mass: 2,3kg
    bmi: 22,9

  2. #2
    kamil_id jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Apr 2015
    Postów
    28

    Masz rację - taka reakcja organizmu spowodowana jest niewłaściwą dietą. Trzeba by przeanalizować co i kiedy zjadasz, jak wyglądają Twoje posiłki okołotreningowe, oraz jakim somatotypem się charakteryzujesz.

    Jeśli nie jesteś endomorfikiem, przed treningiem powinnaś zjadać węglowodany, po treningu również. Pozostałe posiłki powinny być białkowo-tłuszczowe, aby nie aktywować insuliny. Ćwiczenia na czczo - zdecydowanie nie.

    Jeśli chodzi o rodzaj treningu to jestem pozytywnie zaskoczony - większość kobiet robi nieskuteczne aeroby. Trening siłowy - absolutnie na tak!

    Jeśli masz jakieś pytania, dawaj śmiało. Może być na priv.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Jak zgubić brzuch, co jeść i kiedy ;)?
    Przez Piter1996 w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 07-05-2016, 09:10
  2. Co mam zrobić aby nie rosnąć?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum endokrynologiczne
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-25-2015, 16:33
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-26-2014, 17:44
  4. Czego nie jeść w ciąży
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-11-2010, 07:28
  5. Dziecko nie chce jeść
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum pediatryczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-26-2010, 20:13

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251