+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Ciemnobrązowe upławy

  1. #1
    MagdaSz
    Guest

    Ciemnobrązowe upławy

    Moim problemem są ciemnobrązowe upławy, które pojawiają się zaraz po okresie i trwają około 2 tygodnie. Biorę tabletki antykoncepcyjne Mercilon i odkąd zaczełam je brać mam te upławy.
    Nie wiem czy to ma cos wspólnego?
    Czy jest ktoś, kto może mi pomóc?

  2. #2
    wanessa
    Guest
    Przyczyn może być dużo, generalnie przy stosowaniu antykoncepcji nie powinno byc plamień pomiędzy jednym cyklem a drugim. Czasami to się zdarza ale przy pierwszy opakowaniu. Dobrze jak zrobisz USG i sprawdzisz czy nie jest to przypadkiem np. torbiel, mięsniaki albo polipy.

+ Odpowiedz na ten temat

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148