Cześć mam pytanie. Miesiączkuję od 12 roku życia, moje miesiączki szybko się uregulowały i wiedziałam kiedy spodziewać się okresu, jednak po jakichś 2 latach znów zaczęłam nieregularnie miesiączkować, okres zdażał się co 3-6 miesiecy. Byłam u ginekologa stwierdził prawidłowy rozwój, powiedział, że wszystko jest ok ale w przyszłości mogę mieć problemy z zajściem w ciążę zwg na to, iż okres występuje rzadko a co za tym idzie owulacja również. W sierpniu 2013 roku rozpoczęłam brać dwuskładnikowe tabletki antykoncepcyjne yazz które stosowałam przez 8 miesięcy - okres wtedy był regulowany przez hormony. 27 kwietnia 2014 roku zakończyłam stosowanie tabletek. Po 26 dniach(tj. 22 maja) dostałam miesiączkę. Wyglądała ona identycznie jak okres z odstawienia, jakgdyby organizm zapamiętał się w lekach. 24 maja (podczas okresu) kochałam się z chłopakiem był to stosunek przerywany ale on poza mną również nie doszedł. Kolejny stosunek odbył się 28 maja również był to stosunek przerywany wytrysk nastąpił poza pochwą. Do dzisiaj nie dostałam kolejnego okresu. Martwię się tym. Od tamtego stosunku minęło już 38 dni jednak nie mam żadnych objawów ciąży typu otępienie, zmęczenie, zachcianki kulinarne, nie mam przebarwień na skórze i paznokciach, nie puchną mi nogi, jestem aktywna fizycznie, nie lodrzuca mnie kawa, papierosy, alkohol, ostatnio mało sypiam, dużo się dzieje, schudłam od momentu odstawienia tabletek 3 kg, jednak towarzyszą mi skurcze jelit, wzdęcia żołądka, może jest to spowodowane stresem, pomóżcie! Mam 17 lat. :C