+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: ciąża po odstawieniu tabletek?

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    ciąża po odstawieniu tabletek?

    Cześć mam pytanie. Miesiączkuję od 12 roku życia, moje miesiączki szybko się uregulowały i wiedziałam kiedy spodziewać się okresu, jednak po jakichś 2 latach znów zaczęłam nieregularnie miesiączkować, okres zdażał się co 3-6 miesiecy. Byłam u ginekologa stwierdził prawidłowy rozwój, powiedział, że wszystko jest ok ale w przyszłości mogę mieć problemy z zajściem w ciążę zwg na to, iż okres występuje rzadko a co za tym idzie owulacja również. W sierpniu 2013 roku rozpoczęłam brać dwuskładnikowe tabletki antykoncepcyjne yazz które stosowałam przez 8 miesięcy - okres wtedy był regulowany przez hormony. 27 kwietnia 2014 roku zakończyłam stosowanie tabletek. Po 26 dniach(tj. 22 maja) dostałam miesiączkę. Wyglądała ona identycznie jak okres z odstawienia, jakgdyby organizm zapamiętał się w lekach. 24 maja (podczas okresu) kochałam się z chłopakiem był to stosunek przerywany ale on poza mną również nie doszedł. Kolejny stosunek odbył się 28 maja również był to stosunek przerywany wytrysk nastąpił poza pochwą. Do dzisiaj nie dostałam kolejnego okresu. Martwię się tym. Od tamtego stosunku minęło już 38 dni jednak nie mam żadnych objawów ciąży typu otępienie, zmęczenie, zachcianki kulinarne, nie mam przebarwień na skórze i paznokciach, nie puchną mi nogi, jestem aktywna fizycznie, nie lodrzuca mnie kawa, papierosy, alkohol, ostatnio mało sypiam, dużo się dzieje, schudłam od momentu odstawienia tabletek 3 kg, jednak towarzyszą mi skurcze jelit, wzdęcia żołądka, może jest to spowodowane stresem, pomóżcie! Mam 17 lat. :C

  2. #2
    Nie zarejestrowany
    Guest
    a nie prościej isc po test do apteki? ciaza czasem nie daje zadnych objawow poza zaparciami i utrata wagi w ciagu 2 pierwszych miesiecy

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Ciąża po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych.
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-27-2013, 15:43
  2. Tycie po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych
    Przez molamennai w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-06-2013, 14:39
  3. Ciąża po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych
    Przez gosc w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-02-2012, 21:04
  4. brak krwawienia po odstawieniu tabletek
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-24-2012, 13:43
  5. Ciąża miesiąc po odstawieniu tabletek?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-03-2011, 16:59

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248