+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Ciąża ???

  1. #1
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Exclamation Ciąża ???

    Witam.
    Od jakichs 3 lat borykam się z roznymi problemami natury kobiecej. Nowi lekarze wymyślają mi nowe schorzenia. Teraz stwierdzono, że mam chorą tarczycę. Od 2 m-cy biorę Euthyrox. Po poltora miesiaca robiłam ponowne badania i wyniki sa dobre, ale mimo to pani doktor zwiekszyła mi dawkę.
    Ostatnią @ miałam 26 sierpnia. (cykle mam przerozne ;/), jeszcze wczesniej 21 lipca. Ostatnio mam wlasnie tak,ze @ pojawia się 7-14 dni po dniu 'spodziewanego okresu'. W tamtym miesiacu w ogole nie odczulam jajeczkowania (zawsze przechodze je bardzo bolesnie, choc jest mocno opoznione), ale okres dostałam. W tym miesiacu "jajeczkowanie" DWUDNIOWE wystąpiło bardzo późno, bo 26 września. Teoretycznie powinnam wiec dostac okres tak kolo 2-4 (tak to wlasnie bywa z moim cyklem). Okresu nie ma, ani nawet się nie zapowiada. Po jajeczkowaniu zawsze bolą mnie piersi, nawet bardzo, a w tym miesiacu w ogóle (nigdy mi się to do tej pory nie zdarzyło).
    Jestem na diecie białkowej od około 3 m-cy, ale nie sadze, aby miala wplyw na miesiaczke, poniewaz nie jest radykalna i nie głodzę się, wręcz przeciwnie wcinam ile mi się zmiesci, szczegolnie od jakichs 2 tygodni...
    Czy ktoras z Was ma pomysl co moze byc powodem takich zmian w moim organizmie w tym (i poprzednim) miesiącu ?
    Męczy mnie zgaga, a od kilku dni jestem przeziębiona.

    Z góry dziękuję za wszelkie pomocne odpowiedzi.
    Mam nadzieję, że nie namieszałam za mocno i ktoś będzie mogł dać tu jakąś dobrą radę. Test mogę kupic za kilka dni,czekam na wypłatę, więc postanowiłam najpierw zasięgnąć rady.

  2. #2
    Kasia
    Guest
    Nudności, wymioty, zgaga, ból żołądka - takie objawy mogą towarzyszyć zwłaszcza pierwszemu trymestrowi ciąży.
    Ja jednak stawiałabym na te tabletki, zwiększona dawka, zgłoś się lepiej do lekarza i powiedz o swoich dolegliwościach.

  3. #3
    focus9 jest nieaktywny
    Senior Member
    Zarejestrowany
    Aug 2010
    Postów
    451

    Eutyrox raczej nie ma wpływu na miesiączkę. Ja sama go biorę i wszystko jest ok. A to że poprawiły ci się wyniki typowo eutyroxie na pewno i należy go dalej brać bo podejrzewam że twoja choroba tarczycy jest przewlekła. Wygląda na to ze masz jakieś zaburzenia hormonalne. Żeby wykluczyć ciąże zrób sobie test ciążowy. Jeżeli to nie to to radzę porozmawiać z ginekologiem. może tabletki antykoncepcyjne wyregulują ci okres.

+ Odpowiedz na ten temat

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244