+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Chcę przytyć "w mięśnie"

  1. #1
    Zaszczupła
    Guest

    Chcę przytyć "w mięśnie"

    Witam,

    Mam 21 lat, 174 cm wzrostu i 53 kg wagi. Moje BMI wskazuje, że ważę trochę za mało. Wynika to z niezbyt rozsądnej diety w ciągu ostatnich 6 miesięcy (schudłam 13 kg, na początku lipca ważyłam 52 kg, wcześniej 65 kg). Udało mi się przytyć 1 kg w ciągu miesiąca. Warto także wspomnieć, że jestem osobą aktywną fizycznie (7-14 h / tyg). Prawdą jest, że mam lekkie zaburzenia odżywiania, jestem na tym punkcie dość przewrażliwiona, dlatego tym bardziej zależy mi, aby moje "przybieranie na wadze" wiązało się z wysportowaną, zgrabną sylwetką. Wydaje mi się, że zdrowo się odżywiam. Wyeliminowałam z diety sól, pieczywo pszenne i mieszane, biały ryż, smażony tłuszcz, mięso wieprzowe, żółte sery, słodycze, ciasta, lody, czekoladę, winogrona, napoje słodzone, jogurt inny niż naturalny, bardzo niskoprocentowe mleko, 0%-owe przetwory mleczne) itp. Ograniczyłam mięso wołowe, banany (owoce w ogóle, oprócz borówek i porzeczek, za bardzo je lubię :-) ), alkohol, ryby. Staram się wszystko przygotowywać sama. Wiem, że niektóre produkty mogłabym włączyć lub zwiększyć w swojej diecie, ale nie wiem o ile i dokładnie jakie. Nie wiem, ile powinnam zjadać dziennie kcal i ile kobieta z moim "parametrami" powinna tyć tygodniowo. Nie chcę przybrać za dużo, ze względu na moje problemy z żywieniem, ale na tyle, by mój organizm był zdrowy i prawidłowo funkcjonował. Ponadto zależy mi, aby patrzeć na swoje odbicie z radością a nie z ciężkim sercem. Uprzejmie proszę o wskazówki nt. codziennej diety i informacje dotyczące procesu tycia, po to, aby mój szlachetny zamiar przytycia nie spalił na panewce :-)

    Serdecznie pozdrawiam

  2. #2
    zales jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Aug 2014
    Postów
    6

    Czy kiedykolwiek rozważałaś uzupełnienie swojej diety suplementami? Wśród osób aktywnych fizycznie to bardzo popularny sposób na dostarczanie do organizmu właściwych substancji odżywczych, tym bardziej że organizm człowieka aktywnego ma większe zapotrzebowanie na różnego rodzaju składniki pokarmowe i ciężko je dostarczyć z samych posiłków.

    Wiem że wiele osób traktuje suplementy diety jako coś "złego" jednak nie jest to do końca prawda. Spójrzmy chociażby na profesjonalnych sportowców, których dieta jest bardzo bogata w tego typu produkty.

    Jeśli rozważasz uzupełnienie diety suplementami polecam Ci odżywki na masę tzw. gainery, które uzupełnią Twoją dietę w wysokiej jakości białko i węglowodany.
    https://www.megapower.pl/odzywki-gainer-c-40.html
    Jeśli potrzebujesz profesjonalnej porady zapraszam Cię na stronę https://www.megapower.pl/porady-supl...yjne-i-27.html

  3. #3
    issasq jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Sep 2014
    Postów
    12

    Czy to prawda, że jeżeli codziennie ćwiczę to wcale nie chudnę, bo przyzwyczajam mięśnie do wysiłku i one tego oczekują? Że powinnam ćwiczyć, przypuśćmy, co drugi dzień?

  4. #4
    Suplago_pl jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    Jul 2014
    Postów
    28

    Najlepiej będzie jeżeli będziesz ćwiczyć powiedzmy 3 razy w tygodniu trening ogólnorozwojowy na każdą partię mięśni,powiedzmy po 40 minut takiego wyczerpującego wysiłku. Mięśnie przyzwyczajają się do wysiłku,to fakt ale jeżeli połączysz to z dobrą dietą to będą efekty i albo schudniesz albo przytyjesz w zależności od tego czego oczekujesz i co będziesz jeść,ćwiczyć.

  5. #5
    muscle
    Guest
    ja kupuje sprawdzone odzywki na supplements-center.com czesto maja promocje, wiec mozna duzo zaoszczedzic

  6. #6
    Barszcz jest nieaktywny
    Nowy użytkownik Avatar Barszcz
    Zarejestrowany
    Nov 2014
    Skad
    Gubin
    Postów
    3

    ...ale Ty wyeliminowałaś z diety białko, budulec dla mięśni. Ryby, jaja chociaż jedz.

  7. #7
    Zaneta23
    Guest
    Intensywne treningi tak, najlepiej poczytać jakie powinnaś wykonywać ćwiczenia na poszczególne partie ciała. Tak to już jest, jeden walczy z nadwaga, a inny marzy żeby przytyć. Przy intensywnych ćwiczeniach pomyśl o tym żeby dostarczyć do organizmu magnez bo łatwo go wypłukać , a skutki są bolesne. Swojego czasu dużo chodziłam na fitness i siłownię, chyba wręcz się od ćwiczeń uzależniłam, po jakimś czasie palce mi drętwiały, w nogach nieprzyjemne skurcze . i w dodatku kucia w klatce piersiowej. Ktoś uświadomił czemu tak się dzieje , teraz nie ryzykuje. Mam filtr magnezowy Dafi , nadal ćwiczę, ale dzięki temu, ze dużo piję wody przefiltrowanej problem zniknął.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. jak być chory - dziwne metody "ziemniak" "mokry łeb za okno"?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-18-2017, 10:24
  2. Białe "coś" (narośle, krostki) wokół żołądźa penisa
    Przez Nowy1x w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-04-2013, 08:40
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-02-2013, 23:52
  4. Dziwna "kulka" "narośl" na napletku.
    Przez józio33 w dziale Forum urologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-09-2012, 19:48
  5. czy różnicy między sferą "+" a "-" na badaniu to błąd?
    Przez rob10 w dziale Forum okulistyczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-09-2012, 12:32

Tagi dla tego tematu


LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246