+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Cała masa skutków ubocznych leków

  1. #1
    Lew12345 jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Mar 2015
    Postów
    58

    Cała masa skutków ubocznych leków

    biorę obecnie klozapol rano 75mg i wieczorem 300mg ,depakine chrono 1 tabletka rano i jedna wieczorem oraz abilify rano jedna tabletka ,mam mnóstwo skutków ubocznych brania tych leków ,co czynić co robić ?
    Pierwszy to prawdopodobnie niewydolność nerek ,mam spuchnięte nogi i kostki ,problemy z oddawaniem moczu ,oddaje go rzadziej niż kiedyś i jest on zabarwiony na ciemno żółty a pije w sumie bardzo dużo ,czasami nawet muszę siłowo pociśnąć żeby oddać mocz ,do tego dodam ,że mam żylaki powrózka nasiennego może to też ma jakiś wpływ .To jest jedna rzecz .
    Druga to serce ,często zdarza się ,że mnie mocno zakuje ,czasami czuje coś takiego jakby mi od serca coś podchodziło do tętnicy szyjnej .Oprócz tego tragicznie zwiększyła mi się masa ciała że ledwo chodzę ,robi się ciemno przed oczami jak wstaje z pozycji kucającej ,drżą mi ręce i nogi ,osłabiła mi się pamięć ,nie pamiętam co przed chwilą powiedziałem .Mam wysokie ciśnienie krwi i puls ,zaparcia to prawie codziennie mam .Pewnie i tak wszystkiego nie napisałem ale to są najważniejsze rzeczy .
    Czy jako osoba chora psychicznie mam prawo do zmiany lekarza ?

  2. #2
    stalker8 jest nieaktywny
    Banned
    Zarejestrowany
    May 2016
    Skad
    .wieś
    Postów
    1,605

    Jeżeli nie jest Pan ubezwłasnowolniony, to chyba tak. Nie wiem w czym zawiniłeś temu światu, żeby zasłużyć na taką chemię, albo czemu sam się zdecydowałeś. Ja myślałem, że dzięki prochom od psychiatry przejdę nad tym czego wtedy jeszcze nie rozumiałem. Cała ta sprawa, uważam, że nigdy nie będzie zamknięta; jednak nauczyła mnie, że... nie ma ucieczki. Natomiast skłonności, którą mam, patologiczną, jednak nie ujmowałbym tak jak tam mi nadano - bym nawet nie dostrzegł, że jestem dla nich tylko nierozumiejącym śmieciem. Żałosny, to określenie względem mnie niestosowne - godny milczącej pogardy, to jedynie. A ja chciałbym chrześcijańskiego miłosierdzia, tylko za to, że się pokajałem. No więc mam - tym ono jest przecież, bo czym ma być? Zatem - szczęście, że nie kara, unicestwienie.

  3. #3
    Lew12345 jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Mar 2015
    Postów
    58

    Co robić z tym tematem, lekarka moja nie chce mi zmienić dawki leków, bo mówi ,że wtedy stan psychiczny może się pogorszyć, cały czas faszeruje mnie tą samą dawką .

  4. #4
    stalker8 jest nieaktywny
    Banned
    Zarejestrowany
    May 2016
    Skad
    .wieś
    Postów
    1,605

    Cytat Napisal Lew12345 Zobacz post
    osłabiła mi się pamięć ,nie pamiętam co przed chwilą powiedziałem.
    Boję się coś napisać. Nie mam siły. Trochę zastanawia mnie po co ten temat, kto go tu umieścił - czy faktycznie chory człowiek, czy tylko kolejna prowokacja na forum w internecie. Wygląda to przerażająco. Ze mną też marnie i nikt nie podtrzyma... ile razy mogę o tym pisać, jak nie ma to sensu. Powyższy wpis ostrzega, informuje, że dla mnie już nic nie ma. ...Prawie. Zaraz - nic nie będzie; jeszcze się wyrywam chorobie, losowi, ale to na nic.

    W tej sprawie i tak nie doradzę. Nikt tutaj, tak samo. Bo po co - dostał farmaceutyki, jest procedura, życie toczy się dalej.

  5. #5
    Nie zarejestrowany
    Guest

    Psychotropy

    Skoro sa skutki uboczne to lekarz powinien wiedziec ze trzeba dawki zmniejszyc np. klozapolu do 150mg, depakiny do 1 tabl., abilyfi zostawic w tej samej dawce lub zmniejszyc. A jak z morfologia po klozapolu?

  6. #6
    stalker8 jest nieaktywny
    Banned
    Zarejestrowany
    May 2016
    Skad
    .wieś
    Postów
    1,605

    cały dzien przed komputerem. Nie mam chęci do niczego

    Cytat Napisal Nie zarejestrowany Zobacz post
    Skoro sa skutki uboczne to lekarz powinien wiedziec ze trzeba dawki zmniejszyc np. klozapolu do 150mg, depakiny do 1 tabl., abilyfi zostawic w tej samej dawce lub zmniejszyc. A jak z morfologia po klozapolu?
    A co za różnica, czy będą skutki uboczne.
    Można powiedzieć:
    Niektóre choroby są ciężkie -_- , nie da się ich leczyć, przecież... - leczenie jest trudne -_- , albo niemożliwe; trzeba z tym żyć - trudno ;/ ...Medycyna jest bezradna, ale szukamy lekarstwa, proszę mieć nadzieję - modlić się (o właśnie.)... i cierpliwość - pokorę. ;/
    Pamiętam, jak mnie doktor, gdy okazałem zniecierpliwienie, nerwowość, z sarkastycznym uśmiechem, grożącym tonem powiedział, że "będziemy zwiększać dawkę", bo "to jest zzsk" - czyli jak wyżej...
    W końcu,niewygodny pacjent, trafiłem tam gdzie chyba chciał - do pani, która jak sugerował, stosuje nowoczesne metody. Z niedawnego wydania gazety wyborczej, znam już, że chodzi o orzekanie zaburzeń psychicznych u jak największej ilości pacjentów, czy to z depresją, czy faktycznie innymi przypadłościami - nie są kwalifikowani jako chorzy. Jeśli napiszę tu, że psychicznie czuję się chory, to co będzie? - Kto to czyta?

    ---
    Dziwne - znikły wszystkie otwarte okna przeglądarki. Czasami chciałbym, żeby to był jakiś anioł stróż - bzdura.
    ---
    Czy jest możliwym przeczytać tutaj o tym, że ktoś wyszedł z tego, odnalazł swoje szczęście. I żeby napisała ta osoba, jak udało jej się do tego dojść. Może taką "niszę" - jako "cieć", "staruszek portier_z_uśmiechem_dawał_kochankom_klucz" - szydzili ze mnie w 2012, to za bluzgi, które wysyłałem na priv, za psucie forum, odbieranie wiary - 'robienie pod górę' jak mówiła...
    Zmęczony i grymaśny jak małe dziecko, niedługo spać; zasnę - czy dośpię - pewnie nie. Wszystko bez sensu, cały dzień nic.

  7. #7
    jaśfasola jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    May 2014
    Postów
    11

    Z lekami trzeba bardzo uważać. Znam osobę, która była uzależniona od leków. Słyszy się o takim uzależnieniu jednak ja do tej pory nie miałem styczności z taką osobą. Kolega był w ośrodku terapii uzależnień Aragorn i mówi, że bez tego nie wie jak by to się skończyło. To wszystko jest tym bardziej dziwne, ze to bardzo mądry mężczyzna i niby powinien wiedzieć jak taka ilość leków może działać na organizm.

  8. #8
    stalker8 jest nieaktywny
    Banned
    Zarejestrowany
    May 2016
    Skad
    .wieś
    Postów
    1,605

    Jasiu... Coś tu reklamujesz chyba, bo przeglądając Twój profil widzę, że pierwszy post o tym, że byłeś/byłaś w ciąży...

    Leki... - trochę inaczej na to patrzę dziś, teraz, niż kiedy poprzedni pisałem w tym temacie. Gdyby mi ktoś obiecał, że da się coś ze mną zrobić, żebym mógł realizować to, o czym już na tym forum pisałem... to może bym w to wszedł - tylko: co mi jest? Była tu sugerowana nawet hipnoza - pewnie ku zastanowieniu, że: cóż można zrobić, by zapomnieć życie... Niestety obawiam się, że nic tak nie działa, a ewentualna farmakologia zrobiłaby ze mnie bezwolną kluskę. I myśl o chorobie neurologicznej, której nijak nie da się zatrzymać, ani leczyć, bo także nie zasługuję. Za późno zrozumiałem, że trzeba robić swoje zawsze - ile starczy sił, a mnie się mimo to nie chce. Bo nie wiedziałem co 'robić' dla mnie ma sens. Dalej nie wiem, zawsze kończy się na załamaniu samopoczucia przez chorobę.

  9. #9
    Lew12345 jest nieaktywny
    Użytkownik
    Zarejestrowany
    Mar 2015
    Postów
    58

    Skoro sa skutki uboczne to lekarz powinien wiedziec ze trzeba dawki zmniejszyc np. klozapolu do 150mg, depakiny do 1 tabl., abilyfi zostawic w tej samej dawce lub zmniejszyc. A jak z morfologia po klozapolu?
    Morfologia jest w porządku, ale tak jak wcześniej pisałem, masakrycznie szybko siada mi wzrok od klozapolu, jestem cały dzień zamulony przez ten lek, serce mnie często kłuje, otyłość już pomijam bo to normalne, że przy tych lekach tak jest.

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Avene Clean-Ac Cleansing cream - niwelacja skutków ubocznych
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ogólne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-05-2016, 08:05
  2. Najlepszy lek na nadciśnienie, nie powodujący skutków ubocznych
    Przez Xanthia w dziale Forum kardiologiczne
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 05-11-2015, 12:24
  3. Concor Cor a długosc trwania skutków ubocznych
    Przez Olcia39 w dziale Forum kardiologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-12-2013, 20:34
  4. Dieta bez jojo i skutków ubocznych
    Przez vitosc w dziale Forum dietetyczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-09-2013, 12:20
  5. Koktajl z leków czyli przyjmowanie tych lekow a pogarszający się stan zdrowia.
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum kardiologiczne
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-03-2013, 12:53

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249