+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: brak okresu przyczyna?

  1. #1
    zabielka944 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    May 2013
    Postów
    3

    brak okresu przyczyna?

    Witam mam pewien problem . Biorę tabletki antykoncepcyjne kontracept 17 czerwca skończyłam pierwsze opakowanie, krwawienie z odstawienia pojawiło się 20 czerwca, 24 czerwca zaczęłam drugie opakowanie . 28 czerwca powinnam dostać okresu jednak do dzisiaj się nie pojawił . Kazda tabletkę brałam o tej samej porze . Dla pewności zrobiłam 2 testy ciążowe ktore pokazały ze ciąży nie ma. Bardzo urosły mi piersi i odczuwam bol w podbrzuszu po prawej stronie . Proszę o odpowiedz co moze być przyczyna braku okresu .

  2. #2
    celinabee jest nieaktywny
    Nowy użytkownik Avatar celinabee
    Zarejestrowany
    Jul 2013
    Skad
    Polska! Mieszkam w Polsce!
    Postów
    2

    moim zdaniem powinnaś udać się z tym do lekarza. Współżyłaś w tym czasie z partnerem? Jeśli tak to czy zabezpieczyliście się jakoś dodatkowo? Mój lekarz kiedyś mi powiedział, że przez pierwsze 2-3 miesiące brania tabletek warto jest się też dodatkowo zabezpieczyć...

  3. #3
    zabielka944 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    May 2013
    Postów
    3

    Niestety wspolzylam i to bez zabezpieczenia ale partner nigdy nie kończył we mnie . Moja pani doktor zapewniła mnie ze jestem bezpieczna od pierwszej tabletki. Przy ściąganiu brzucha odczuwam bol i przy naciśnięciu ale żadnych innych objaw nie mam. Mam zamiar iść jutro ale najpierw chciałam się dowiedzieć czegoś na forum . Dzisiaj zrobiłam trzeci test i tez wynik był negatywny

  4. #4
    Nie zarejestrowany
    Guest
    Jeśli bierzesz tabletki regularnie, to nie jest ciąża. Antykoncepcja hormonalna działa od razu, bzdurą jest, że dopiero za kilka miesięcy. Na początku jej stosowania, mogą pojawić się jakieś problemy, aczkolwiek zawsze warto sprawdzić u lekarza czy wszystko jest w porządku.

  5. #5
    zabielka944 jest nieaktywny
    Nowy użytkownik
    Zarejestrowany
    May 2013
    Postów
    3

    Każda tabletkę brałam o tek samej porze więc tez jestem tej samej myśli ze to nie ciąża. W piątek idę do lekarza to się dowiem

+ Odpowiedz na ten temat

Podobne wątki

  1. Brak okresu i brak ciąży...
    Przez Nari w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 02-08-2016, 09:05
  2. co może być przyczyną braku okresu oprócz ciąży?
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-13-2013, 10:46
  3. brak okresu..
    Przez Sandra1992 w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-18-2012, 14:19
  4. Brak okresu...
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-27-2011, 21:43
  5. Brak okresu
    Przez Nie zarejestrowany w dziale Forum ginekologiczne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-24-2011, 20:25

LinkBacks Enabled by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251